Gå til innhold

Kristin Halvorsen som statsminister?

Anbefalte innlegg

Gjest rød-grønn allianse
Skrevet

Er det noen mulighet for at Kristin Halvorsen blir statsminister? Skulle gjerne hatt henne som det.

Gjest Tristann
Skrevet

Ja, jeg er ganske så sikker på at det er slik valget ender.Hurra!

Skrevet

Ja, jeg er ganske så sikker på at det er slik valget ender.Hurra!

Det ser vel ikke sånn ut på meningsmålingene eller :-) Sv ligger så dårlig ann som de ikke har gjort på år og dag sa de på nyhetene i sta.

Skrevet

Det ser vel ikke sånn ut på meningsmålingene eller :-) Sv ligger så dårlig ann som de ikke har gjort på år og dag sa de på nyhetene i sta.

Skal vi la meningsmålingene bestemme hva vi stemmer da?

det betyr jo at misvisende meningsmålinger kan bestemme valgresultatet.

Nei, drit i alle meningsmålinger og stem det du lyster!

Gjest Bruk hodet
Skrevet

Først må hun lære seg elementær matte.

Neida, i SV-skolen er ikke kunnskap viktig må vite. 18 kroner måltidet - 80 kroner måltidet, det går for det samme.

Skrevet

Håper for guds skyld det aldri skjer.

Og det er ikke så mye som tyder på det i nære framtid ihvertfal :)

Gjest nei til sv
Skrevet

Ingen vits det vel?

Hva skal vi med karakterer og krav for å komme videre i verden.

Nei, la skolen være en lekeplass, vi må da ikke stille krav til våre barn. Stakkars.

Gjest rød-grønn allianse
Skrevet

Neida, i SV-skolen er ikke kunnskap viktig må vite. 18 kroner måltidet - 80 kroner måltidet, det går for det samme.

Det der er helt feil - SV har imøtegått det der på Dagbladet sine sider, hvis du gidder å lese der og ikke bare ta Dagbladets innslag for god fisk.

Gjest rød-grønn allianse
Skrevet

Ingen vits det vel?

Hva skal vi med karakterer og krav for å komme videre i verden.

Nei, la skolen være en lekeplass, vi må da ikke stille krav til våre barn. Stakkars.

Hvis du tror man ikke har tenkt å stille krav til barna bare fordi man velger andre metoder for evaluering enn karakterer - da har du neimen ikke satt deg særlig inn i saken!

Skrevet

Tror ikke det bare er matte hun må lære seg. Ble lettere sjokkskadet da jeg mottok en mail fra henne for 6 år siden. Dårlig norskskriving, det sedvanlige bla-bla-bla....osv-politikersvaret mm.....

Hun er ikke noe bedre enn de andre kandidatene, og da er (grøss og gru) Kjell Magne bedre enn henne!

Skrevet

Da hadde jg og sikkert 50% av resten av Norge søkt om politisk asyl i Sverige :)

Skrevet

Skal vi la meningsmålingene bestemme hva vi stemmer da?

det betyr jo at misvisende meningsmålinger kan bestemme valgresultatet.

Nei, drit i alle meningsmålinger og stem det du lyster!

*lol*

Skrevet

Da hadde jg og sikkert 50% av resten av Norge søkt om politisk asyl i Sverige :)

Det kunne jeg tenke meg hvis det ikke ble regjeringsskifte. Der er det gratis medisiner og mye bedre behandling for sånne som meg ;o) Da hadde jeg spart mye penger da både for meg og staten,

Skrevet

Det kunne jeg tenke meg hvis det ikke ble regjeringsskifte. Der er det gratis medisiner og mye bedre behandling for sånne som meg ;o) Da hadde jeg spart mye penger da både for meg og staten,

Det med kronisk sykdom og medisiner som ikke er på respet er alvorlige ting. har snakket med en kolega om dete i dag - han er Høyremann og er like opptatt av dette. Han har en kone som også er avhengig av sånt. Vi er enig om at det å være på sykehus, og leve med kroniske sykdommer i Norge - ikke er bra nok.

Skrevet

Det med kronisk sykdom og medisiner som ikke er på respet er alvorlige ting. har snakket med en kolega om dete i dag - han er Høyremann og er like opptatt av dette. Han har en kone som også er avhengig av sånt. Vi er enig om at det å være på sykehus, og leve med kroniske sykdommer i Norge - ikke er bra nok.

Tenk hva jeg kostet staten i sommer, 150 000 kr for ingenting og ingen behandling. De bare sopte inn penger på meg fordi det var ferietid og jeg fikk ingenting ut av det dyre oppholdet.

Skrevet

Tenk hva jeg kostet staten i sommer, 150 000 kr for ingenting og ingen behandling. De bare sopte inn penger på meg fordi det var ferietid og jeg fikk ingenting ut av det dyre oppholdet.

Tank hva det kostet DEG!

Skrevet

Tank hva det kostet DEG!

Men det er jo meg personlig. Og egentlig ikke et argument i valgsaken selv om jeg er lynforbannet :o)

Skrevet

Men det er jo meg personlig. Og egentlig ikke et argument i valgsaken selv om jeg er lynforbannet :o)

Nå må jeg (dessverre) si som Alvheim: "politikk består av enkeltsaker" - så din sak er like viktig som en annen, -og det må være lov å bruke eksempler og være så modig at man tør å gripe inn i enkeltsaker. Akkurat det var Alvheim god på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...