Gå til innhold

Fredagskveld i stua

Anbefalte innlegg

Gjest Tristann
Skrevet

Hva gjør dere i dag? Jeg sitter foran tv

en.Pepan er stappa, jeg sutter på den med stor iver, patter i vei om du vil. Har spist en bedre medda, cabaret og til dette drakk jeg duggfresk coca.

Skrevet

Jåda, middan er eti, colan tom, potetgullposen åpna, og sjokoladen fortært. Magen ser ut som den er fem mnd gravid, men babyen ligger da vitterlig i senga si og sover, selv så snørrete hun er. Pcen på fanget, tv står og durer og går... Også leter jeg som en gal etter en kabel til kameraet mitt, for jeg skulle så gjerne hatt overført noen bilder av mitt lille gull som er et halvt år akkurat i dag.

Skrevet

Pipa vel... *himle*

;)

Å....

ja, nå ser jeg at PIPE gir mening i innlegget.

*flau*

Skrevet

Pipe da skjønner du vel.

Nei, jeg skjønte ikke det, vet du....

Skjønner ikke sånn dialekt....

*flau*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nå er det jo sommer igjen, så vi satt ute i hagen med en vin til kl.21.00. Skravlet litt om kens hendelser som har vært litt spesiell og litt festlige.

Deretter hoppet vi til køys *rødme* Vin gjør underverker for kropp og sjel;)

Deretter sto vi opp igjen og lagde hver vår kake. Jeg sjokoladekake og han gulerotkake, som står i ovenen nå. Vi skal feire en litt forsinket bursdag i morgen.

Skrevet

Nå er det jo sommer igjen, så vi satt ute i hagen med en vin til kl.21.00. Skravlet litt om kens hendelser som har vært litt spesiell og litt festlige.

Deretter sto vi opp igjen og lagde hver vår kake. Jeg sjokoladekake og han gulerotkake, som står i ovenen nå. Vi skal feire en litt forsinket bursdag i morgen.

"Deretter sto vi opp igjen og lagde hver vår kake."

Dæven. Det skal jeg jammen foreslå neste gang.

Skrevet

Original fredagskveld i prioritert rekkefølge: vin, sex og kakebaking. *flirer*

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Jeg sprakk på en sixpack Tuborg i kveld gitt, så det ble pilsing og Mars-film med alltid velkomne Carrie Ann Moss på meg :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Deretter sto vi opp igjen og lagde hver vår kake."

Dæven. Det skal jeg jammen foreslå neste gang.

Jepp! Sex først, kakebaking etterpå.

Det funker;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Original fredagskveld i prioritert rekkefølge: vin, sex og kakebaking. *flirer*

;)

Skrevet

Meg og ungene har vært ute og spist i kveld, så gikk vi hjem og så på TV, spiste chips og plommer og drakk cola. Nå har jeg pratet et par timer i telefonen og på msn med kjæresten min, og så er det vel snart natt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...