Gå til innhold

Så er det på'n igjen med forkjølelse syke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja med skolestart så kom forkjølelsen også!

Trodde jeg skulle begynne å ha blitt "herdet" for sykdom nå etter så lang arbeidstid med barn,men neida!

Nå sitter jeg her å synes synd på meg selv,har så vondt i kroppen å hodet har vært nær i å sprekke i hele dag.

Heldigvis så har jeg helga å komme meg på nå da så det ikke blir fravær av det.

Kjennes ut som influensa i kroppen,men den har nå ihvertfall ikke kommet ennå og jeg hadde den ifjor å var da "døden nær" så ille er det ikke nå.

Måtte bare syte litt..

Gjest Forskjøla jenta
Skrevet

Vel, du er ikke alene! ...

Absolutt alle jeg kjenner fra alle kanter i landet er dårlige nå. :-(

Barna i barnehagen, kollegaene på jobben, familie og venner, alle har problemer med rennende nese, vondt i hodet og hosting..

Ingen trøst men du er ikke alene! ;-)

God bedring!! :-)

Skrevet

Jeg hadde en begynnede forkjølelse forrige helg og den kverka jeg med noe som heter "Urte Pensil tabeletter". Fåes kjøpt på helsekost. Den er fenomenal, jeg tok 6 tbl 4 ganger daglig i 2 dager og den fjernet alle spor. Men den hjelper ikke dersom forkjølelsen er brytt ut... men så vet du det til neste gang :)

Skrevet

Vel, du er ikke alene! ...

Absolutt alle jeg kjenner fra alle kanter i landet er dårlige nå. :-(

Barna i barnehagen, kollegaene på jobben, familie og venner, alle har problemer med rennende nese, vondt i hodet og hosting..

Ingen trøst men du er ikke alene! ;-)

God bedring!! :-)

Takk skal du ha!

Det hjelper litt å få svar på mitt syte innlegg..

Skrevet

God bedring!

Tusen takk!!

Gratulerer med halvårsdag til lillemor!!

Skrevet

Jeg hadde en begynnede forkjølelse forrige helg og den kverka jeg med noe som heter "Urte Pensil tabeletter". Fåes kjøpt på helsekost. Den er fenomenal, jeg tok 6 tbl 4 ganger daglig i 2 dager og den fjernet alle spor. Men den hjelper ikke dersom forkjølelsen er brytt ut... men så vet du det til neste gang :)

Jaja det er nok for sent nå,men legger det på minnet til neste gang.

Har ikke så stor tro på helsekost jeg da men men..

Skrevet

Tusen takk!!

Gratulerer med halvårsdag til lillemor!!

Takk, men nå måtte jeg virkelig sjekke om jeg hadde klart å nevne det her og, det hadde jeg heldigvis ikke. ;)

Hun er forresten super-snørrete om dagen, jeg bruker halve natta til å sprute saltvann, bruke snørr-suger og prøve å få i henne litt mat, mens hun gråter sine modige frustrerte fruer. Så du kan bare være glad at du klarer å pusse nesa sjøl og spise uten å måtte gispe etter luft. ;)

Skrevet

Takk, men nå måtte jeg virkelig sjekke om jeg hadde klart å nevne det her og, det hadde jeg heldigvis ikke. ;)

Hun er forresten super-snørrete om dagen, jeg bruker halve natta til å sprute saltvann, bruke snørr-suger og prøve å få i henne litt mat, mens hun gråter sine modige frustrerte fruer. Så du kan bare være glad at du klarer å pusse nesa sjøl og spise uten å måtte gispe etter luft. ;)

Gråter sine frustrerte fruer? Den var ny, du. Hehe... :)

Skrevet

Ja dakkar lita!

Ikke greit å være liten nei!!

Gjest ikke noe moro
Skrevet

Ja, nå er det tydeligvis på'n igjen! :-(

Har hatt feber og halsbetennelse siden forrige uke. Denne gangen ga viruset meg midlertidig forhøyet stoffskifte også, og det har jeg aldri opplevd før! Hjertet banket i turbofart og ga pulsslag fra hodet og ut i fingre og tær, noe som førte til at jeg ble søvnløs nesten en hel uke og var rastløs og urolig. Skulle tro jeg var speeda på minst 30 kaffekopper!

Så denne gangen var det rett og slett et helvete!

Skrevet

Ja, nå er det tydeligvis på'n igjen! :-(

Har hatt feber og halsbetennelse siden forrige uke. Denne gangen ga viruset meg midlertidig forhøyet stoffskifte også, og det har jeg aldri opplevd før! Hjertet banket i turbofart og ga pulsslag fra hodet og ut i fingre og tær, noe som førte til at jeg ble søvnløs nesten en hel uke og var rastløs og urolig. Skulle tro jeg var speeda på minst 30 kaffekopper!

Så denne gangen var det rett og slett et helvete!

Uff det hørtes j**** ut!

God bedring da

Skrevet

Gråter sine frustrerte fruer? Den var ny, du. Hehe... :)

Hehe, nå ler jeg så tårene triller her. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...