Gå til innhold

Hva er det EGENTLIG vi skal velge mellom...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det du kaller "det fine vi har" blir ødelagt okke som, intet tre vokser i himmelen, og det er ikke første gang en borgerlig regjering har sluppet slusene til de grader at det til slutt må ende med noen magre år. Blir vel bedre for dem å miste posisjonen nå, enn at de rød-grønne må overta midt i perioden.

Jeg er helt skremt av den sløsingen som er blant folk. Kjøpe nytt og kaste det man har bare fordi det ikke er furu som gjelder mer. Og vi reiser som vi aldri har gjort før (det er også forurensende)Jeg tror vi på sikt er tjent med mer penger i statskassa, mer til felles goder, og mindre til å dyrke egoet. Vi kan nemlig ikke få i både pose og sekk, antall kroner blir de samme om det blir sånn eller slik, og dersom det blir de samme som skal styre videre må vi leve med at skoler sykehus og alt det vi har felles forfaller fordi skattelettene tilfaller den enkeltes lommebok.

Det blir selvsagt flere penger når flere få rmuligheter til å starte ny ebdrifter - og dermed flere arbeidsplasser - go sigjen gir flere skattekroner i statskassa - det er jo enkel logikk! Norge vil ikek gå rundt om alle bedrifter flagger ut av landet og vi til slutt bare kan drive byråkrati og klippe håret til hverandre. Helsevesentet skranter og halvparten går på trygd.

Skrevet

Jo da, men det finnes egne politiske diskusjonsforum, nå er mange her inne drittleie politikkmaset,og spesielt det kvalme Venstremaset(det får meg til å iallefall ikke stemme Venstre).

Synes det er nok politikkpjatt her nå, diskuter andre ting(eller jeg bør kansje logge av?)

Du kan komme tilbake på tirsdag! :-) Da skal vi snakke om fiskepinner passer til potetstappe eller ris igjen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...