Gå til innhold

SV i fritt fall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, etter den artikkelen er det i hvert fall godt at Carl I Hagen vil gå for Jens som statminister da og ikke samarbeide med de borgelige partiene.

Skrevet

Fantastisk gledelig! men det gjenstår å se om folk virkelig har forkastet dette ekstremsosialistiske tankegods (som hører hjemme på historiens skraphaug) for godt, eller om de lar seg forføre flere ganger.

Gjest SV tar seg inn igjen!
Skrevet

Jeg tror SV får en del stemmer,det er mange av oss som stemmer SV.

Eventyrpolitikk? hva kaller du Venstres politikk da?*lol* masse urealistiske eventyr der også.

Skrevet

Jeg tror SV får en del stemmer,det er mange av oss som stemmer SV.

Eventyrpolitikk? hva kaller du Venstres politikk da?*lol* masse urealistiske eventyr der også.

Vel - SV topper hvertfall dagbladets løgnstatistikk.

Gjest Sv blabla
Skrevet

Vel - SV topper hvertfall dagbladets løgnstatistikk.

Dagbladet er en stor løgn i seg selv :(

Skrevet

Dagbladet er en stor løgn i seg selv :(

Mulig det, men SV later som om det er et ansvarlig parti. Det er det beviselig ikke.

Gjest Sv blabla
Skrevet

Mulig det, men SV later som om det er et ansvarlig parti. Det er det beviselig ikke.

Det er vanskelig å få gjennomslag for saker for små partier, men de gjør så godt de kan.

Gjest SV blabla
Skrevet

Ok! jeg får vel stemme AP da, samme for meg bare det blir regjeringsskifte.Gjesp!

God natt!

Skrevet

Jaja, etter den artikkelen er det i hvert fall godt at Carl I Hagen vil gå for Jens som statminister da og ikke samarbeide med de borgelige partiene.

Det har han ikke sagt - heldigvis.

Skrevet

Det sa han på valgduellen forrige tirsdag. Jeg så den sammen med faren min og det er den eneste jeg har sett. Hihi, kanskje han har skiftet mening som vanlig ;o)

Gjest Nei til SV
Skrevet

det er deilig å se at noen tar til vettet og stemmer noe annet..........flytter om det blir ny regjering med SV.

Skrevet

Det kommer en ny måling i kveld eller i morra, en som du ikke kommer til å like

Skrevet

Det kommer en ny måling i kveld eller i morra, en som du ikke kommer til å like

Tja, det gikk vel tålig bra? Dessuten ser panikken til å ha tatt venstresiden; Dagbla kjører "-Få bort prestestyret" som hovedoppslag i nettutgaven.

Problemet med SV er jo at det er blitt satt lys på og at eventyrpolitikken er avslørt.

Videre makter ikke SV å gi noe svar på hva de legger i begrepet sosialisme. Det blir gjerne et mini-AP, kun justert for litt høyere skatter.

Jeg ønsker ditt parti alt vondt, men for øvrig Godt Valg.

Selv er jeg mest redd for den angsten som kommer hvis vi våkner opp til et sosialistisk eksperiment i morgen. Når selv ikke en periode med bemerkelsesverdig fremgang kvalifiserer til gjenvalg, er prognosen dårlig for dette landet.

En trøst kan jo være at det ikke blir mer enn fire år på sosialistene heller, selv om det er utrolig hva sosialister kan ødelegge på den tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...