Gjest Kjempeenig! Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Nå er det nok fra oss alle, jeg har ordet Venstre langt ned i halsen *Hark* 0 Siter
Moraki Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Nå er det nok fra oss alle, jeg har ordet Venstre langt ned i halsen *Hark* Ja, det hender man blir mett. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Du MÅ jo ikke lese alle innlegg da vettø, går an å hoppe over de trådene som ikke interesserer deg 0 Siter
Moraki Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Du MÅ jo ikke lese alle innlegg da vettø, går an å hoppe over de trådene som ikke interesserer deg Klart det går an å hoppe over, og tro du meg - det gjør jeg. Synes bare alle disse politiske innleggene tar altfor mye plass for tiden. En og annen, greit nok, men ikke flere meter som det har vært i dag. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Klart det går an å hoppe over, og tro du meg - det gjør jeg. Synes bare alle disse politiske innleggene tar altfor mye plass for tiden. En og annen, greit nok, men ikke flere meter som det har vært i dag. Nja, på mandag er det over 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Enig! Ingen får vite hva jeg stemmer likevel.. 0 Siter
Aryane Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Nja, på mandag er det over Ja er du nå sikker på det? Tipper det blir endel diskusjoner etter valget også! 0 Siter
Gjest rota Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg synes det er flott jeg, med alle disse politiske innleggene. Det vitner jo om at DOLerne er samfunnsengasjerte, og diskuterer aktuelle ting. Så kan vi svare på hvor mange BH'er vi har mellom stortingsvalgene. 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det er ikke nok før på tirsdag da skal du få slippe.....et par dager. Dreier ikke alt seg om politikk da? .) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.