Gjest M.Angelica Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Har lyst å laste ned musikkvideoer, men det kommer bare alt annet enn den artisten/sange jeg søker på... *frustrert* 0 Siter
Aryane Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Husker du å velge video da? Jeg har ikke problemer med det her. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Husker du å velge video da? Jeg har ikke problemer med det her. Ja, jeg gjør det! Kanskje bare jeg som søker på videoer ingen har =) 0 Siter
Aryane Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ja, jeg gjør det! Kanskje bare jeg som søker på videoer ingen har =) Kanskje det? Du får fortsette å prøve. 0 Siter
cecily Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Skulle ikke dere på tur i helgen? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Skulle ikke dere på tur i helgen? Vi var der fra torsdag til fredag.. Vi ble litt kortere enn planlagt, så ble liten tid til ting.. Men vi treffes jo i oktober =D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.