Gå til innhold

Vaskemaskina mi (igjen).. kortslutning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut som en Indesit maskin, da ville jeg kastet den. du har 5 årss garanti mot fabrikkfeil, 6mnd. garanti på reparasjonen. Klag, bruk alle kanaler, stå på!

Veeel, er en Ariston.

Og klagerunden starter i morra ..

Skrevet

Dette blir vansklig å svare på da jeg ikke vet hva han fant ut.

Grunnen til at jeg nevner elementet er at maskinen tar inn vann før sikringen ryker.

Derfor ville jeg ha sjekka elementet først.

Nå har de vært her, elektronikken har røket igjen. (grunnet kortslutningene).

De er fremdeles ikke interessert i grunnen til kortslutningene, de vil bare bytte elektronikken (igjen).

Herregud.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nå har de vært her, elektronikken har røket igjen. (grunnet kortslutningene).

De er fremdeles ikke interessert i grunnen til kortslutningene, de vil bare bytte elektronikken (igjen).

Herregud.

Vær litt overmodig da, og ta en spansk en. Spør om de ikke har en mægger. Si at du tror elementet lekker strøm over til jord;) Og at det _kan_ være årsaken til at kortet (med elektronikk)fyker.

Skrevet

Vær litt overmodig da, og ta en spansk en. Spør om de ikke har en mægger. Si at du tror elementet lekker strøm over til jord;) Og at det _kan_ være årsaken til at kortet (med elektronikk)fyker.

Jeg får teste neste gang de er innom.

Er jo selvfølgelig interessert i å finne ut om hovedgrunnen til at sikringen gikk - ca 20 ganger frem til dørlåsen ble skadet, og så etter bytte av dørlås gikk 20 ganger til frem til elektronikken ble skadet - kan være noe som går på reklamasjonen. For da vil jeg ha tilbake pengene for byttingen av dørlås.

Og så er jeg litt redd for at de skal lappe på problemet frem til reklamasjonstiden er over og jeg ikke har noe jeg skal ha sagt lengre (om 2 mnd).

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg får teste neste gang de er innom.

Er jo selvfølgelig interessert i å finne ut om hovedgrunnen til at sikringen gikk - ca 20 ganger frem til dørlåsen ble skadet, og så etter bytte av dørlås gikk 20 ganger til frem til elektronikken ble skadet - kan være noe som går på reklamasjonen. For da vil jeg ha tilbake pengene for byttingen av dørlås.

Og så er jeg litt redd for at de skal lappe på problemet frem til reklamasjonstiden er over og jeg ikke har noe jeg skal ha sagt lengre (om 2 mnd).

Ja, jeg synest disse sørvisfolka du har der er lite grundige. Jeg er ganske sikker på at her er en årsak til at elektronikken ryker på nytt igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...