Gå til innhold

treffe noen fra nettet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har gode/dårlige erfaringer med dette? har truffet ett par stykker før, men det var i fjortis alderen..har truffet en skikkelig koselig og søt fyr som er like gammel som meg, har avtalt å møtes på byen..er litt nervøs for dette, og samtidig vet jeg at hvis det blir noe mer mellom oss, vil jeg synes det er litt flaut å si til kjente at vi møttest på nettet...jeg er liksom ikke typen til det, ikke han heller vil jeg si..men nå er det jo ikke slik at det bare er "tapere" eller desperate folk som oppsøker slike møteplasser på nettet da..selv om jeg har inntrykk av at mange tror det..er egentlig ganske skeptisk til folk på disse nettreffene selv..men denne fyren virker veldig hyggelig, har sett bilde av ham, vi har en del til felles osv... men likevel er det noe som..nei, jeg vet ikke...kanskje jeg bare skal få det overstått og se hva som skjer..:)

Skrevet

Jeg har møtt én som jeg absolutt ikke likte (er ingen jeg har møtt som potensiell kjæreste da), og 40-50 stk jeg har trivdes samemn med.

Én av dem har jeg nå barn med og har bodd sammen med siden 1999.

Men har altså ingen erfaring med å møte folk som potensielle kjærester, jeg har møtt mange venner fra nettet. Noe har utviklet seg til forelskelser og kjærlighet - som normalt egentlig.

Skrevet

Hopp i det du:-)

Mange fler enn du tror som møter hverandre på denne måten, det blir mer og mer vanlig..

ta bare dine forholdsregler så får du mest sannsynlig et fint møte:-)

Gjest vanlig og akseptert
Skrevet

Det er "in" å treffes via nettet idag, vet du ikke det? Du trenger absolutt ikke være flau over det!

Nettet bringer mange mennesker i kontakt med hverandre. Du kan jo bare ljuge litt og si at dere kom i nettkontakt pga en felles interessegruppe der eller noe sånt (eller hva med DOL?!). Eller så kan du si at første gang dere kom i prat var...(og så sier du navnet på den cafeen eller sånn der dere faktisk møttes første gangen!)

Men tror egentlig ikke du behøver være redd for å si det som det er heller, det er svært vanlig nå at folk finner seg livsledsagere over internett.

Ellers å har det jo

Skrevet

det er helt normalt og moderne å treffe på byen etc folk man har snakka med på nettet. omtrent alle gjør det jo. blink går jo så det suser.

Skrevet

Jeg traff kjæresten min via et sjekkested på nettet jeg! Og jeg vet flere som har gjort det samme med godt resultat!

Go for it! Men sørg for at noen vet hvor du er og hvem du treffer den første gangen - minst.

Skrevet

Har møtt kanskje 50 stk fra net, bare en guffen. En potensiell kjæreste, det må være 9 år siden nå, det var en skuffelse, men koselig allikevel.

Man blir kjent med mennesker på en helt annen måte når man snakker sammen på nett, men det vanlige må liksom klaffe det og.

Hopp i det, sier nå jeg, men legg de første møtene til plasser med mye folk og sånn, bare for å være på den sikre sida.

Skrevet

Jeg har to venninner som har funnet seg en mann via nettet. Disse er i voksne alder og er ordenltige folk. Det går veldig bra med begge parene. Et par har blitt samboere, de andre bor lenger unna hverandre, men møtes i helgene.

Er jo begge deler herinne også, som alle andre steder. Man blir jo godt kjent ved å skrive til hverandre først.

Viktig å møtes et sted det er andre mennesker. Tror ikke det er noe "rart" idag å treffe en på nettet jeg.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har to venninner som har funnet seg en mann via nettet. Disse er i voksne alder og er ordenltige folk. Det går veldig bra med begge parene. Et par har blitt samboere, de andre bor lenger unna hverandre, men møtes i helgene.

Er jo begge deler herinne også, som alle andre steder. Man blir jo godt kjent ved å skrive til hverandre først.

Viktig å møtes et sted det er andre mennesker. Tror ikke det er noe "rart" idag å treffe en på nettet jeg.

Lykke til!

Huff, et par skrivefeil på morgenkvisten i innlegget foran, men du skjønner vel:-)

Skrevet

har selv ei kjæreste jeg har møtt på Blink og vi har vært sammen snart ett år nå.

min søster møtte en kar på nettet i 1999 og de har nå vært gift i fire år og har to barn.

go for it......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...