Gjest har sååå lyst! Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Første dag siste mens: 23. aug Hadde sex 2 ganger, 4 sep. og 6. sep seff uten prevensjon og med full utløsning! Hvor stor sjanse er det for at jeg blir gravid, og når vil jeg merke noe? 0 Siter
Gjest sykluslengde Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 mangler to viktige opplysninger. Når forventer du neste mens (første dag)? Er i tervallet mellom to mens alltid like langt, eller varierer det? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hvis du ble gravid 6.sep kan du få symptomer omtrent rundt 20.sept, og teste omtrent da. Hvor stor sjangs? 25%?? 0 Siter
Gjest har sååå lyst! Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 mangler to viktige opplysninger. Når forventer du neste mens (første dag)? Er i tervallet mellom to mens alltid like langt, eller varierer det? sist var det hvertfall 31 dager. Mulig det varierer litt, men stort sett omtrent så lenge vil jeg si. 0 Siter
carma Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hos par som bestemmer seg for å få barn vil det være ca. 20% sannsynlighet for å oppnå graviditet i hver syklus i løpet av det første halve året. I løpet av ett år vil ca 90% ha blitt gravide. Lykke til :-) 0 Siter
Gjest har sååå lyst! Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hos par som bestemmer seg for å få barn vil det være ca. 20% sannsynlighet for å oppnå graviditet i hver syklus i løpet av det første halve året. I løpet av ett år vil ca 90% ha blitt gravide. Lykke til :-) jeg blir vel pent nødt til å vente til den 20. jeg da!! Uff, ikke så lett å tenke på så mye annet akkurat! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.