Gå til innhold

Spiller Arnie på Tranen ennå?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Eller er han pensjonert/dø/ ferdig..?

Det er mange år siden sist jeg så han, og han må jo være 80 eller noe?

min bror er i Norge, og jeg tenkte vi kunne gå å se ham, for det har jo vært skitgøy de andre gangene..?

Er Arnie stillgoing strong? De svarewr ikke påtelefonen på tranen...

:-)

Skrevet

Har ikke hørt noe annet enn at han spiller der hver helg fremdeles.

Ikke SÅ lenge siden jeg så han og hans smekre kone der i alle fall :-)

laguna1365380434
Skrevet

Har ikke hørt noe annet enn at han spiller der hver helg fremdeles.

Ikke SÅ lenge siden jeg så han og hans smekre kone der i alle fall :-)

Kult! Da blir det nok vorspiel her og Arnie & bærtbært visa etterpå i dag!:-)

Men hvorfor svarer de bare ikke på Tranen da..Sløvinger!..Det blir liksom ikke det samme å trekke med seg alle på Tranen om det ikke er noen arnie der!

Takker for svaret!

Skrevet

Men hvorfor svarer de bare ikke på Tranen da..Sløvinger!..Det blir liksom ikke det samme å trekke med seg alle på Tranen om det ikke er noen arnie der!

Takker for svaret!

Han var der i mai i alle fall! Tror nok helt sikkert man hadde fått det med seg om han hadde sluttet.

Uansett - kos dere i kveld :-)

laguna1365380434
Skrevet

Han var der i mai i alle fall! Tror nok helt sikkert man hadde fått det med seg om han hadde sluttet.

Uansett - kos dere i kveld :-)

Takk! Vi finner nok på noe, og jeg håper det blir Arnie..:-)

Mye morsommere det enn å bare sitte her inne..Tror bror har kjempelyst tilå gå på Tranen! :-)

Skrevet

Takk! Vi finner nok på noe, og jeg håper det blir Arnie..:-)

Mye morsommere det enn å bare sitte her inne..Tror bror har kjempelyst tilå gå på Tranen! :-)

I framtida blir nok det nye klasseskillet: Dei som såg Arnie på Tranen før han døydde og dei som IKKJE fekk sett showet hans. :-)

Han blei 80 i år, så det er vel neppe snakk om at han kan halda på i så veldig mange år til!

laguna1365380434
Skrevet

I framtida blir nok det nye klasseskillet: Dei som såg Arnie på Tranen før han døydde og dei som IKKJE fekk sett showet hans. :-)

Han blei 80 i år, så det er vel neppe snakk om at han kan halda på i så veldig mange år til!

Nemlig! :-)

Det er sprekt da,holde show hver helg som åttiåring!

Både jeg og bror har sett Arnie før, men det er leeenge siden, og brutter er bare på snarvisitt i gamlelandet, og det hadde jo vært konge å gå på Tranen å se Arnie..Håper han er der!

Skrevet

Har hatt Tranen som lokalpøbb en tid, og husker gode Arnie. Men står han på bena ennå?

laguna1365380434
Skrevet

Har hatt Tranen som lokalpøbb en tid, og husker gode Arnie. Men står han på bena ennå?

Det er det jeg prøver å finne ut av..:-) De sier så, nedover i tråden her..Håper det.

Men jeg tror ikke han sykler en sang lenger, mener han la bort enhjulssykkelen for noen år siden, etter at han falt av.

Skrevet

Takker for svaret!

De har vel ikke åpna ennå?

(Jeg bodde noen år 300 m fra Tranen, og Arnie er jo rett og slett en institusjon i seg selv! Der minte du meg på noe - nå jeg fikk lyst en tur jeg også!)

Skrevet

(Jeg bodde noen år 300 m fra Tranen, og Arnie er jo rett og slett en institusjon i seg selv! Der minte du meg på noe - nå jeg fikk lyst en tur jeg også!)

Vi er sikkert mange som har bodd i strøket og gått på Haugen sommerstid :)

Skrevet

Vi er sikkert mange som har bodd i strøket og gått på Haugen sommerstid :)

Jepp! :o)

Skrevet

Jepp! :o)

Av og til er det irriterende å ikke kunne angre - eller trekke tilbake et svar sendt litt for fort.

Det skulle stå:

Jepp! Har du også bodd der favn?? :o)

Skrevet

Av og til er det irriterende å ikke kunne angre - eller trekke tilbake et svar sendt litt for fort.

Det skulle stå:

Jepp! Har du også bodd der favn?? :o)

Har bodd i strøket, ja. Noen ganger savner jeg det uforpliktende livet fra den gang med øl, musikk, sol og varme :hele: sommeren :)

laguna1365380434
Skrevet

Gjør det davel! :-) Arnie er gøy!

Skrevet

Jeg tror han bare er der på fredager, det var det siste jeg hørte.

Jeg får heller aldri somlet meg opp dit, det er jo ikke langt engang. Si ifra hvis du finner ut når han spiller da :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...