Gå til innhold

Er Victoria Beckham virkelig så vakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å se det lidende uttrykket hennes i alle ukeblader. Hun ser rett og slett litt teit ut, synes jeg da. Men de fleste later til å mene at hun er så yummie at jeg må kanskje re-vurdere smaken min.

Jada, alltid noe å henge seg opp i en kjedelig lørdag formiddag..

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Jeg for en har aldri syntes hun er særlig yummie. Ser konstant sur og furten ut og er forøvrig helt ordinær.

Skrevet

Ja ikke sant? Victoria Beckham er bare en av disse jentene som ukebladene skriver om som er så "vakre". Men egentlig er de jo ikke så veldig pene, de er jo bare oppdressa i dyrt utstyr + at de er kjendiser?? Jeg kjenner mange vanlige jenter som er myyye vakrere enn alle disse såkalt smellvakre stjernene!!! Ofte har disse kun helt ordniært utseende (noen faktisk under normalen også).

Victoria Beckham er lite vakker. Hun kunne gått for å være middels, helt ordniær, og har jo ikke egentlig pene trekk engang?! Men vi lesere sluker rått det som pressen skriver og lar oss villede til å tro at vi faktisk synes at disse er så vakre... Merkelige greier....

Skrevet

Syns heller ikke hun er vakker.

Angelina Jolie, derimot - hun er nydelig!

Skrevet

Hun er vel ganske gjennomsnittlig? Hadde definitivt kledd noen kilo mer på kroppen også. Og som flere sier - hadde hun lagt av seg det furtne, lidende ansiktsuttrykket så hadde hun sikkert vært en søt jente.

Skrevet

Hun er vel ganske gjennomsnittlig? Hadde definitivt kledd noen kilo mer på kroppen også. Og som flere sier - hadde hun lagt av seg det furtne, lidende ansiktsuttrykket så hadde hun sikkert vært en søt jente.

Helt enig. Furtetryner med anoreksikropp ER da ikke lekkert?

Skrevet

Helt enig. Furtetryner med anoreksikropp ER da ikke lekkert?

Ikke i min verden. :o)

Skrevet

Dama er jo rett og slett stygg. Hun har aldri vært vakker.

Skrevet

Synes ikke hun er noe vakker nei. Hun hadde ikke hatt vondt av noen ekstra kilo heller.

Skrevet

Jeg ville ikke definert henne som vakker, men hun er råstilig i klesstilen og ser alltid like bra ut.

Skrevet

Jeg ville ikke definert henne som vakker, men hun er råstilig i klesstilen og ser alltid like bra ut.

Psst MP :)

Har du sendt mail til mrxx nå?

;)

Skrevet

er vel ikke så mange som sier hun er så så vakker? Passe pen er hun nå da:o)

Jentene i Spice Girls ble forresten alle valgt ut med tanke på at de skulle se ut som "vanlige" jenter og ikke være overvakker, en skulle "kjenne seg igjen" i dem etc. hihi

Skrevet

Jeg synes dama ser ut som en stor munn, overfylt med silikon på to fyrstikkbein, jeg!;-)

Vakker!? Nei, ikke akkurat...

Skrevet

Syns heller ikke hun er vakker.

Angelina Jolie, derimot - hun er nydelig!

Helt enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...