Gjest sippsipp Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Er så lei av å se det lidende uttrykket hennes i alle ukeblader. Hun ser rett og slett litt teit ut, synes jeg da. Men de fleste later til å mene at hun er så yummie at jeg må kanskje re-vurdere smaken min. Jada, alltid noe å henge seg opp i en kjedelig lørdag formiddag.. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg for en har aldri syntes hun er særlig yummie. Ser konstant sur og furten ut og er forøvrig helt ordinær. 0 Siter
Gjest Quanna Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Ja ikke sant? Victoria Beckham er bare en av disse jentene som ukebladene skriver om som er så "vakre". Men egentlig er de jo ikke så veldig pene, de er jo bare oppdressa i dyrt utstyr + at de er kjendiser?? Jeg kjenner mange vanlige jenter som er myyye vakrere enn alle disse såkalt smellvakre stjernene!!! Ofte har disse kun helt ordniært utseende (noen faktisk under normalen også). Victoria Beckham er lite vakker. Hun kunne gått for å være middels, helt ordniær, og har jo ikke egentlig pene trekk engang?! Men vi lesere sluker rått det som pressen skriver og lar oss villede til å tro at vi faktisk synes at disse er så vakre... Merkelige greier.... 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg synes ikke at hun er vakker.Langt ifra 0 Siter
amber sun Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Syns heller ikke hun er vakker. Angelina Jolie, derimot - hun er nydelig! 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hun er vel ganske gjennomsnittlig? Hadde definitivt kledd noen kilo mer på kroppen også. Og som flere sier - hadde hun lagt av seg det furtne, lidende ansiktsuttrykket så hadde hun sikkert vært en søt jente. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hun er vel ganske gjennomsnittlig? Hadde definitivt kledd noen kilo mer på kroppen også. Og som flere sier - hadde hun lagt av seg det furtne, lidende ansiktsuttrykket så hadde hun sikkert vært en søt jente. Helt enig. Furtetryner med anoreksikropp ER da ikke lekkert? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Helt enig. Furtetryner med anoreksikropp ER da ikke lekkert? Ikke i min verden. ) 0 Siter
Gjest quando Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Dama er jo rett og slett stygg. Hun har aldri vært vakker. 0 Siter
tussetrollet Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Synes ikke hun er noe vakker nei. Hun hadde ikke hatt vondt av noen ekstra kilo heller. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg ville ikke definert henne som vakker, men hun er råstilig i klesstilen og ser alltid like bra ut. 0 Siter
amber sun Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg ville ikke definert henne som vakker, men hun er råstilig i klesstilen og ser alltid like bra ut. Psst MP Har du sendt mail til mrxx nå? 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 er vel ikke så mange som sier hun er så så vakker? Passe pen er hun nå da:o) Jentene i Spice Girls ble forresten alle valgt ut med tanke på at de skulle se ut som "vanlige" jenter og ikke være overvakker, en skulle "kjenne seg igjen" i dem etc. hihi 0 Siter
Gjest litt uheldig på de bildene der Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 http://p099.ezboard.com/fjjboardfrm12.showMessage?topicID=89664.topic 0 Siter
puttelull Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg synes dama ser ut som en stor munn, overfylt med silikon på to fyrstikkbein, jeg!;-) Vakker!? Nei, ikke akkurat... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Syns heller ikke hun er vakker. Angelina Jolie, derimot - hun er nydelig! Helt enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.