Gjest Trenger hjelp av noen gode hoder nå! Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg må kjøpe presang til min mor, far og søster. Min mor skal ha selskap nå i forbindelse med hennes bursdag, og jeg "skylder" min far og søster presang for bursdagene de hadde for en stund siden. Aner ikke hva jeg skal kjøpe, og det begynner å haste nå. Foreldrene er rundt 50 og min søster er i midten av 20årene. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Til foreldra dine kjøper du konsertbilletter / teaterbilletter til noe du veit de vil like. Hvos gammel er søster, da? 0 Siter
Gjest Trenger hjelp av noen gode hoder nå! Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Min søster er 24. Det går ikke med billetter for foreldrene mine reiser mye i jobben. Det umulig å vite når de er ute og reiser igjen. Har du noen andre forslag? Tusen takk for tips 0 Siter
Gjest Trenger hjelp av noen gode hoder nå! Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Til foreldra dine kjøper du konsertbilletter / teaterbilletter til noe du veit de vil like. Hvos gammel er søster, da? Min søster er 24. Det går ikke med billetter for foreldrene mine reiser mye i jobben. Det umulig å vite når de er ute og reiser igjen. Har du noen andre forslag? Tusen takk for tips 0 Siter
Gjest Trenger hjelp av noen gode hoder nå! Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Min søster er 24. Det går ikke med billetter for foreldrene mine reiser mye i jobben. Det umulig å vite når de er ute og reiser igjen. Har du noen andre forslag? Tusen takk for tips denne kom feil 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Min søster er 24. Det går ikke med billetter for foreldrene mine reiser mye i jobben. Det umulig å vite når de er ute og reiser igjen. Har du noen andre forslag? Tusen takk for tips Et restaurantbesøk, da? Ta dem med ut på en bedre middag på din regning. Søstra kan få kinogavekort, frisørgavekort, eller ei bra bok. 0 Siter
Gjest Trenger hjelp av noen gode hoder nå! Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Et restaurantbesøk, da? Ta dem med ut på en bedre middag på din regning. Søstra kan få kinogavekort, frisørgavekort, eller ei bra bok. Tusen takk for gode tips. Jeg snakket nettopp med søsteren min og vi skal spleise på et gavekort på en butikk, til min mor. Én strøket på listen:) Hva med far? Du som har litt fantasi:) Til min far må jeg kjøpe aleine. Kanskje jeg skulle kjøpt en bok til han? Noen andre forslag? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Tusen takk for gode tips. Jeg snakket nettopp med søsteren min og vi skal spleise på et gavekort på en butikk, til min mor. Én strøket på listen:) Hva med far? Du som har litt fantasi:) Til min far må jeg kjøpe aleine. Kanskje jeg skulle kjøpt en bok til han? Noen andre forslag? Fadern min får alltid en Gant genser, et par flasker god rødvin eller et gavekort på time med golftrener i den klubben han spiller. Dette er klassiske gaver, som hele familien bytter på å gi han. Bøker er jo allti konge å få (og gi bort!), CD plater likeså. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Bok: "Et lite drap i Lisboa" eller "Ulvenatten" (Tom Egeland). Skjerf og hansker til kalde dager, fleece-teppe til sofaen, skåler til smågodt/frukt/nøtter, vin, gavekort på cd, en dvd (til søsteren din f.eks. "The butterfly effect" og til faren din f.eks. "Elling"). 0 Siter
Gjest Trenger hjelp av noen gode hoder nå! Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Bok: "Et lite drap i Lisboa" eller "Ulvenatten" (Tom Egeland). Skjerf og hansker til kalde dager, fleece-teppe til sofaen, skåler til smågodt/frukt/nøtter, vin, gavekort på cd, en dvd (til søsteren din f.eks. "The butterfly effect" og til faren din f.eks. "Elling"). kanongode forslag, men så det for seint. Det ble hårprodukter kjøpt på frisørsalong til min søster. gavekort i butikk til min mor og cognac til min far takk for tips likevel:) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 kanongode forslag, men så det for seint. Det ble hårprodukter kjøpt på frisørsalong til min søster. gavekort i butikk til min mor og cognac til min far takk for tips likevel:) Så har du tips til en annen gang... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.