Gå til innhold

Jeg trenger rask hjelp av noen med fantasi

Gjest Trenger hjelp av noen gode hoder nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må kjøpe presang til min mor, far og søster. Min mor skal ha selskap nå i forbindelse med hennes bursdag, og jeg "skylder" min far og søster presang for bursdagene de hadde for en stund siden.

Aner ikke hva jeg skal kjøpe, og det begynner å haste nå. Foreldrene er rundt 50 og min søster er i midten av 20årene.

Skrevet

Til foreldra dine kjøper du konsertbilletter / teaterbilletter til noe du veit de vil like.

Hvos gammel er søster, da? :)

Skrevet

Min søster er 24. Det går ikke med billetter for foreldrene mine reiser mye i jobben. Det umulig å vite når de er ute og reiser igjen. Har du noen andre forslag?

Tusen takk for tips

Skrevet

Til foreldra dine kjøper du konsertbilletter / teaterbilletter til noe du veit de vil like.

Hvos gammel er søster, da? :)

Min søster er 24. Det går ikke med billetter for foreldrene mine reiser mye i jobben. Det umulig å vite når de er ute og reiser igjen. Har du noen andre forslag?

Tusen takk for tips

Skrevet

Tusen takk for tips

denne kom feil

Skrevet

Tusen takk for tips

Et restaurantbesøk, da? Ta dem med ut på en bedre middag på din regning.

Søstra kan få kinogavekort, frisørgavekort, eller ei bra bok. :)

Skrevet

Et restaurantbesøk, da? Ta dem med ut på en bedre middag på din regning.

Søstra kan få kinogavekort, frisørgavekort, eller ei bra bok. :)

Tusen takk for gode tips. Jeg snakket nettopp med søsteren min og vi skal spleise på et gavekort på en butikk, til min mor. Én strøket på listen:)

Hva med far? Du som har litt fantasi:) Til min far må jeg kjøpe aleine. Kanskje jeg skulle kjøpt en bok til han? Noen andre forslag?

Skrevet

Tusen takk for gode tips. Jeg snakket nettopp med søsteren min og vi skal spleise på et gavekort på en butikk, til min mor. Én strøket på listen:)

Hva med far? Du som har litt fantasi:) Til min far må jeg kjøpe aleine. Kanskje jeg skulle kjøpt en bok til han? Noen andre forslag?

Fadern min får alltid en Gant genser, et par flasker god rødvin eller et gavekort på time med golftrener i den klubben han spiller. ;)

Dette er klassiske gaver, som hele familien bytter på å gi han. ;)

Bøker er jo allti konge å få (og gi bort!), CD plater likeså. :)

Skrevet

Bok: "Et lite drap i Lisboa" eller "Ulvenatten" (Tom Egeland). Skjerf og hansker til kalde dager, fleece-teppe til sofaen, skåler til smågodt/frukt/nøtter, vin, gavekort på cd, en dvd (til søsteren din f.eks. "The butterfly effect" og til faren din f.eks. "Elling").

Skrevet

Bok: "Et lite drap i Lisboa" eller "Ulvenatten" (Tom Egeland). Skjerf og hansker til kalde dager, fleece-teppe til sofaen, skåler til smågodt/frukt/nøtter, vin, gavekort på cd, en dvd (til søsteren din f.eks. "The butterfly effect" og til faren din f.eks. "Elling").

kanongode forslag, men så det for seint. Det ble hårprodukter kjøpt på frisørsalong til min søster. gavekort i butikk til min mor og cognac til min far

takk for tips likevel:)

Skrevet

kanongode forslag, men så det for seint. Det ble hårprodukter kjøpt på frisørsalong til min søster. gavekort i butikk til min mor og cognac til min far

takk for tips likevel:)

Så har du tips til en annen gang...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...