Gå til innhold

Mobil spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan finner jeg ut hva slags type mobil jeg har, når jeg ikke finner bruksanvisningen. Det er en Nokia, hvit uten særlig med duppeditter på.

Skrevet

Hei. Gå på Innstillinger, deretter telefonstatus, der vil du få opp hvas slags type tlf. du har:)

Skrevet

Hei. Gå på Innstillinger, deretter telefonstatus, der vil du få opp hvas slags type tlf. du har:)

Finner ikke noe telefonstatus. På innstillinger har jeg:

Personlige snarveier, Skjermsparer, Tids- og datoinnstillinger, Anropsinnstillinger, Telefoninnstillinger (og der finner jeg heller ikke noe), Displayinnstillinger, Toneinnstilling, Sikkerhetsinnstilling, Gjennopprett fabrikkinnstilling.

Kan jeg bruke noen av dem???

Skrevet

Hmm** Har selv en Sony Ericsson..... hadde Nokia før.... er det ikke to knapper på siden av tlf...prøv en av dem...kan hende at jeg husker helt feil nå:))

Skrevet

Finner ikke noe telefonstatus. På innstillinger har jeg:

Personlige snarveier, Skjermsparer, Tids- og datoinnstillinger, Anropsinnstillinger, Telefoninnstillinger (og der finner jeg heller ikke noe), Displayinnstillinger, Toneinnstilling, Sikkerhetsinnstilling, Gjennopprett fabrikkinnstilling.

Kan jeg bruke noen av dem???

Du kan også fjerne batteriet og lese bakpå der (inni telefonen). Der står det i alle fall.

Skrevet

Hmm** Har selv en Sony Ericsson..... hadde Nokia før.... er det ikke to knapper på siden av tlf...prøv en av dem...kan hende at jeg husker helt feil nå:))

Mmm, nei. Ingen knapper på siden.

Skrevet

Du kan også fjerne batteriet og lese bakpå der (inni telefonen). Der står det i alle fall.

Ah!!! Det funket. Tusen takk. Det er en 3100 jeg har!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...