jubalong70 Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hvordan finner jeg ut hva slags type mobil jeg har, når jeg ikke finner bruksanvisningen. Det er en Nokia, hvit uten særlig med duppeditter på. 0 Siter
Nussi Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hei. Gå på Innstillinger, deretter telefonstatus, der vil du få opp hvas slags type tlf. du har:) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Hei. Gå på Innstillinger, deretter telefonstatus, der vil du få opp hvas slags type tlf. du har:) Finner ikke noe telefonstatus. På innstillinger har jeg: Personlige snarveier, Skjermsparer, Tids- og datoinnstillinger, Anropsinnstillinger, Telefoninnstillinger (og der finner jeg heller ikke noe), Displayinnstillinger, Toneinnstilling, Sikkerhetsinnstilling, Gjennopprett fabrikkinnstilling. Kan jeg bruke noen av dem??? 0 Siter
Nussi Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hmm** Har selv en Sony Ericsson..... hadde Nokia før.... er det ikke to knapper på siden av tlf...prøv en av dem...kan hende at jeg husker helt feil nå) 0 Siter
Craven Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Finner ikke noe telefonstatus. På innstillinger har jeg: Personlige snarveier, Skjermsparer, Tids- og datoinnstillinger, Anropsinnstillinger, Telefoninnstillinger (og der finner jeg heller ikke noe), Displayinnstillinger, Toneinnstilling, Sikkerhetsinnstilling, Gjennopprett fabrikkinnstilling. Kan jeg bruke noen av dem??? Du kan også fjerne batteriet og lese bakpå der (inni telefonen). Der står det i alle fall. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Hmm** Har selv en Sony Ericsson..... hadde Nokia før.... er det ikke to knapper på siden av tlf...prøv en av dem...kan hende at jeg husker helt feil nå) Mmm, nei. Ingen knapper på siden. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Du kan også fjerne batteriet og lese bakpå der (inni telefonen). Der står det i alle fall. Ah!!! Det funket. Tusen takk. Det er en 3100 jeg har! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.