Gå til innhold

makan til reklame på DOL da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

leser et innlegg på psykiatri. Der var plutselig ordet diabetes streket under med gult, og kommer du borti det ordet der, så kommer du til en side med reklame for diabetes produkter.

skal vi bli overøst av reklame?

Skrevet

Blir svimmel av alt som blinker og plopper opp i vilden sky av reklamer, jeg!!!!!

Skrevet

Blir svimmel av alt som blinker og plopper opp i vilden sky av reklamer, jeg!!!!!

lurer på hvor mange av disse ordene som jeg skriver som blir understreket jeg nå..?

diabetes, sykdom, graviditet, fødsel, prevensjon

så får vi se:)

Skrevet

Tenk om det popper opp masse info om oss om vi klikker borti nickene....;)

Skrevet

Tenk om det popper opp masse info om oss om vi klikker borti nickene....;)

oj da:(

Skrevet

Det er lett å ha det reklamefritt, hvis man vil.

Hvordan da?

Skrevet

Det er lett å ha det reklamefritt, hvis man vil.

Åh, det lurer jeg også på hvordan man kan få til. Maskinen jobber jo tregere med all den reklamen som popper opp her på dol

Skrevet

Åh, det lurer jeg også på hvordan man kan få til. Maskinen jobber jo tregere med all den reklamen som popper opp her på dol

Får ikke opp noe jeg! Har en pop-up-blokker, men ikke spør meg hvor og hvordan, vet bare at den er der. :o)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Hvordan da?

Fins flere løsninger men jeg har nettleseren Firefox med en "extension" som heter Adblock, som lar meg filtrere bort reklame fra nettsteder. Meget behagelig.

Skrevet

Jeg har overhodet ingen reklame på dol, jeg! Ikke vet jeg hvorfor. Det er nok et program jeg har som fjerner det, men jeg vet altfor lite om data til å vite åssen det havnet der eller hvordan det fungerer!

Skrevet

Hvordan da?

Jeg bruker en litt annen adresse enn det som er fra linkene på forsiden, da får jeg opp de 100 nyeste som jeg oppdaterer, men muligheten forsvinner hvis jeg beveger meg inn på et forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...