kan noen hjelpe? Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hei! Jeg lurer på om noen av dere har vært, eller kjenner noen som har vært på sinpecado i oslo, gamle potta?? Hvordan er det der etc?? Kunne tenkt meg å dra dit en tur, nemlig :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Det er noen år siden jeg har vært der men dattera mi har vært der noen ganger i vinter. Virker som det er hyggelig der uansett om man er lesbe eller ikke. 0 Siter
kan noen hjelpe? Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Det er noen år siden jeg har vært der men dattera mi har vært der noen ganger i vinter. Virker som det er hyggelig der uansett om man er lesbe eller ikke. Takk Dorthe :-) Ha en fin kveld, da! 0 Siter
Prozak Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Helt ok sted - og jeg er hverken lesbe eller kvinne :-) "..........................................." 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Har vært der mange ganger. Veldig koselig synes jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Helt ok sted - og jeg er hverken lesbe eller kvinne :-) "..........................................." Hvorfor går menn på lesbebarer? Neppe for å sjekke damer?! ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hvorfor går menn på lesbebarer? Neppe for å sjekke damer?! ;o) Hvorfor ikke? Det pleier å være masse hetrofile damer der også slike som dattera mi og meg. Lesber har jo hetrofile venninner da ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hvorfor ikke? Det pleier å være masse hetrofile damer der også slike som dattera mi og meg. Lesber har jo hetrofile venninner da ) Ok. ) Der ser du hvor forutinntatt jeg kan være! ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Ok. ) Der ser du hvor forutinntatt jeg kan være! ;o) Hihi, hvis du aldri har vært på lesbe eller homsebar så burde du forsøke. Ofte er det hæla i taket og kjempemoro. 0 Siter
favn Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hihi, hvis du aldri har vært på lesbe eller homsebar så burde du forsøke. Ofte er det hæla i taket og kjempemoro. Jeg var etpar ganger på Metro den gang det var noe, liksom. Det var voldsomt, syntes jeg. 0 Siter
Aryane Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hvis man er hetero og går på lesbebar, risikerer man ikke bare å bli sjekket opp av damer da? Har vært på homsebar for mange år siden, og der var jeg trygg for å si det sånn, hehe.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg var etpar ganger på Metro den gang det var noe, liksom. Det var voldsomt, syntes jeg. Jeg har vært mest på Enka i gamle dager. Hihi, der var det bare menn og meg. Og det beste av alt, det var ingen innpåslitne. Jeg har faktisk aldri vært på Metropol. 0 Siter
org Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg var etpar ganger på Metro den gang det var noe, liksom. Det var voldsomt, syntes jeg. Enig. Det så ut som et eneste stående samleie, spør du meg... Jeg ble stående i et hjørne og kikke forskremt rundt meg! 0 Siter
damedame Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Oslo er ikke det stedet jeg har opplevd at det er enklest å komme i kontakt med ukjente. Da er litt mindre storbyer mye enklere i så måte. - men, det er alltid vellykket om du er i godt humør, smiler og har det fint og gjerne selv tar kontakt. Still deg i baren, da er det svært enkelt å komme i prat med noen om du selv er innstilt på det/tør. Du må være obs på at jenter ikke tar kontakt før du rekker å komme inn dørene, i motsetning til menn. 0 Siter
damedame Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Og by the way, hvordan det er der? Selv om det er mange, unge feminine jenter, er det også mange av typen "tøff". Mange flere enn i de andre nordiske lands mainstream lesbemiljø. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hvorfor går menn på lesbebarer? Neppe for å sjekke damer?! ;o) Neppe for å sjekke damer, nei :-) Jeg har stort sett vært på lesbebar fordi jeg har kjent en eller flere lesber som har vært der. ".........................................." 0 Siter
damedame Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Helt ok sted - og jeg er hverken lesbe eller kvinne :-) "..........................................." Du får si ifra neste gang du skal dit da og gi et hint om hvordan du ser ut, så tar jeg kontakt med deg. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Du får si ifra neste gang du skal dit da og gi et hint om hvordan du ser ut, så tar jeg kontakt med deg. Deal :-) "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.