Gå til innhold

lesbebar...

kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

kan noen hjelpe?
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen av dere har vært, eller kjenner noen som har vært på sinpecado i oslo, gamle potta??

Hvordan er det der etc??

Kunne tenkt meg å dra dit en tur, nemlig

:-)

Skrevet

Det er noen år siden jeg har vært der men dattera mi har vært der noen ganger i vinter. Virker som det er hyggelig der uansett om man er lesbe eller ikke.

kan noen hjelpe?
Skrevet

Det er noen år siden jeg har vært der men dattera mi har vært der noen ganger i vinter. Virker som det er hyggelig der uansett om man er lesbe eller ikke.

Takk Dorthe :-)

Ha en fin kveld, da!

Skrevet

Helt ok sted - og jeg er hverken lesbe eller kvinne :-)

"..........................................."

Elisabeth1365380359
Skrevet

Har vært der mange ganger. Veldig koselig synes jeg.

Skrevet

Hvorfor går menn på lesbebarer? Neppe for å sjekke damer?! ;o)

Skrevet

Hvorfor ikke? Det pleier å være masse hetrofile damer der også slike som dattera mi og meg. Lesber har jo hetrofile venninner da :o)

Skrevet

Hvorfor ikke? Det pleier å være masse hetrofile damer der også slike som dattera mi og meg. Lesber har jo hetrofile venninner da :o)

Ok. :o) Der ser du hvor forutinntatt jeg kan være! ;o)

Skrevet

Ok. :o) Der ser du hvor forutinntatt jeg kan være! ;o)

Hihi, hvis du aldri har vært på lesbe eller homsebar så burde du forsøke. Ofte er det hæla i taket og kjempemoro.

Skrevet

Hihi, hvis du aldri har vært på lesbe eller homsebar så burde du forsøke. Ofte er det hæla i taket og kjempemoro.

Jeg var etpar ganger på Metro den gang det var noe, liksom. Det var voldsomt, syntes jeg.

Skrevet

Hvis man er hetero og går på lesbebar, risikerer man ikke bare å bli sjekket opp av damer da? Har vært på homsebar for mange år siden, og der var jeg trygg for å si det sånn, hehe....

Skrevet

Jeg var etpar ganger på Metro den gang det var noe, liksom. Det var voldsomt, syntes jeg.

Jeg har vært mest på Enka i gamle dager. Hihi, der var det bare menn og meg. Og det beste av alt, det var ingen innpåslitne.

Jeg har faktisk aldri vært på Metropol.

Skrevet

Enig.

Det så ut som et eneste stående samleie, spør du meg...

Jeg ble stående i et hjørne og kikke forskremt rundt meg!

Skrevet

Oslo er ikke det stedet jeg har opplevd at det er enklest å komme i kontakt med ukjente. Da er litt mindre storbyer mye enklere i så måte.

- men, det er alltid vellykket om du er i godt humør, smiler og har det fint og gjerne selv tar kontakt. Still deg i baren, da er det svært enkelt å komme i prat med noen om du selv er innstilt på det/tør.

Du må være obs på at jenter ikke tar kontakt før du rekker å komme inn dørene, i motsetning til menn.

Skrevet

Og by the way, hvordan det er der? Selv om det er mange, unge feminine jenter, er det også mange av typen "tøff".

Mange flere enn i de andre nordiske lands mainstream lesbemiljø.

Skrevet

Neppe for å sjekke damer, nei :-) Jeg har stort sett vært på lesbebar fordi jeg har kjent en eller flere lesber som har vært der.

".........................................."

Skrevet

Du får si ifra neste gang du skal dit da og gi et hint om hvordan du ser ut, så tar jeg kontakt med deg.

:)

Skrevet

Du får si ifra neste gang du skal dit da og gi et hint om hvordan du ser ut, så tar jeg kontakt med deg.

:)

Deal :-)

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...