bsd Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hallo! Har nå søkt/forsket, men finner ikke "mitt" svar. Er det som legen til exen sa : vanlig ved fylte 50 år, eller er dette noe fra typens side sprang. Så på telefon regning at det er 10 nye kvinner i hans liv i løpet av 14 dager det vil ikke si at de nødvendigvis er sexpartnere, men han må ha minst 2 av gangen til han er sikker i sitt nyetablerte forhold. Så er dette noe vi kvinner ved 50 får? eller er det noe kjønns sykdommer. Undrer for han har jo anskaffet ei ny og flytta inn til. Jeg vet ikke om han har snakka med legen eller dikter dette opp for å unngå kjeft pga sine sidesprang Da jeg pga hans "utroskap" over 2-3 år har jeg kuttett med sambon. Han mener at hans munnsex osv med jente fra Etiopia IKKE er utroskap,hadde ikke han blitt snyden full og jeg så han danse og klå ei på stumpen ville ikke dette blitt oppdaget. Saken er at siden han hadde SEX med ei på jobben (norsk) som han blånekter for, (men en annen bekrefter.)- Ser jeg han gir ei en klem er det fortsatt nei, og jeg er bare sjalu.(begge er sjalu) For 2 mnd siden begynte jeg å få kjempekviser ved underlivet/lår.( dvs at de vokser ut akkurat der den store sena går fra lår til underlivet. Nå er det 3.dje gang dette bryter ut og det er snakk om tommelfinger størrelse og ikke ei vanlig kvise. Smerten kan sammenlignes med å snitte huden med barberblad og lignende denne smerten er ikke hele tiden, men under tiden før det blir meget stor kul/ ferdigverket. Tok 2 bilder, men nå sprakk det å nye bilder er ikke mulig. Om det er mulig å se eller slik at det kan hjelpe andre kvinner/ menn. Som det syns ser det ut til å være en vanlig kvise, men denne har gul og mellombeige væske ( eller fargen på kakaodrikke) da den sprekker det er tidspunktet som bestemmer fargen på væsken. Det kommer etter at væsken er klemt ut mørk rød blod mener det er annen farge enn ellers Hilsen ei som nettopp fylte 50 år, frisk og 110% trofast er av den gamle sorten har også sendt bilder på e-post for eventuellt å vise bedre hva jeg mener 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197861-kj%C3%B8nnssykdom-overgansalder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ditt fysiske problem er at du får kviser i underlivet. Det er ikke uvanlig og er ikke noe som overføres seksuelt, det er ikke en kjønnssykdom og ikke noe som har med overgangsalderen å gjøre. Det kan være en truse-kant som strammer og irriterer huden så det blir en byll. De vokser og er smertefulle, men så går det hull, det tømmer seg puss (ev. med blod) og så tørker de inn. Blir de for vonde, kan legen snitte hull og tømme dem. Forsøk å unngå at noe irriterer huden, søk lege hvis de blir for store, noen ganger kan antibiotikum være på sin plass. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197861-kj%C3%B8nnssykdom-overgansalder/#findComment-1395734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.