Gå til innhold

hva man kan kaste i toalettet

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• Aryane

10

• amber sun

4

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har jeg alltid gjort. Det er vel bare på enkelte steder det står at man ikke skal kaste tamponger i do. De fleste toaletter tåler det fint, det står vel også på pakningesvedleggene i tampongeskene at man kan kaste dem i do.

Skrevet

Jeg trodde ikke man skulle det, men etter Amber Sun sitt innlegg måtte jeg sjekke hva som står i pakningsvedlegget. :o)

På Ob sine står det ingenting om det, men på Always sine står det at man kan skylle dem ned i toalettet.

Skrevet

Jeg trodde ikke man skulle det, men etter Amber Sun sitt innlegg måtte jeg sjekke hva som står i pakningsvedlegget. :o)

På Ob sine står det ingenting om det, men på Always sine står det at man kan skylle dem ned i toalettet.

For et utvalg du har i skapet...? ;)

Gjest bare rister på hodet
Skrevet

Ja, det er en uting! Det skal man ALDRI gjøre! Doen kan tette seg, det gjelder også moderne doer. Tenk på at våt bomull utvider seg veldig, og hva med om femti damer kaster tamponger nedi der pr dag?! (på offentlige toaletter da).

Nei putt det i søppelkassen som er satt opp for bind osv, det er der det hører hjemme.

Fy for ansvarsløshet.

Skrevet

Jeg har alltid kastet tamponger i do - har aldri tenkt på at doen kan bli tett. Kaster aldri bind oppi der da!

Skrevet

Det har jeg alltid gjort. Det er vel bare på enkelte steder det står at man ikke skal kaste tamponger i do. De fleste toaletter tåler det fint, det står vel også på pakningesvedleggene i tampongeskene at man kan kaste dem i do.

Har også tenkt på det med at toalettet blir tett osv, men det er jo ikke slik at 50 kvinner står og kaster ubrukte tamponger nedi do vel?? så derfor vil det vel heller ikke være kjempestor fare for at tampongene utvider seg? ikke vet jeg, bare kom til å teke på det i stad da jeg pælma en og dro i snora...

Skrevet

Har også tenkt på det med at toalettet blir tett osv, men det er jo ikke slik at 50 kvinner står og kaster ubrukte tamponger nedi do vel?? så derfor vil det vel heller ikke være kjempestor fare for at tampongene utvider seg? ikke vet jeg, bare kom til å teke på det i stad da jeg pælma en og dro i snora...

Dro du ikke i snora FØR du pælma den???

:veeeeldig morsom i kveld:

Gjest mirakel*2?
Skrevet

haha...det samme tenkte jeg

Gjest mirakel*2?
Skrevet

min mor kaster i do. Det ble tett en gang, pga tampongene

Skrevet

Jepp. :o) Bare Ob har de store, grønne som jeg bruker om natten og ellers er Always bare halvparten så dyre som Ob. Bortsett fra at Rimi kjørte tilbud på de blå for en stund siden så jeg kjøpte en haug til 8,- pr. dobbelpakke! :o)

Skrevet

haha...det samme tenkte jeg

Er det så uvanlig å ha to ulike tampongmerker i skapet da?!

Skrevet

Jepp. :o) Bare Ob har de store, grønne som jeg bruker om natten og ellers er Always bare halvparten så dyre som Ob. Bortsett fra at Rimi kjørte tilbud på de blå for en stund siden så jeg kjøpte en haug til 8,- pr. dobbelpakke! :o)

Fint at du greier ut detaljene, slik at jeg slapp å lure. ;)

Skrevet

Fint at du greier ut detaljene, slik at jeg slapp å lure. ;)

Bevares. Skulle bare mangle. ;o)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

uvanlig og uvanlig. Jeg vet bare at jeg ikke har det:)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

hvorfor spurte du meg forresten og ikke hun som skrev det først?:)

Hun andre fikk en god forklaring på det meget uvanlige fenomenet med å ha to typer tampongmerker;)

Skrevet

hvorfor spurte du meg forresten og ikke hun som skrev det først?:)

Hun andre fikk en god forklaring på det meget uvanlige fenomenet med å ha to typer tampongmerker;)

Orket ikke skrive det samme to ganger. :o)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Orket ikke skrive det samme to ganger. :o)

*snurt*

*snur seg, kaster håret i fleisen på lillemus, og går*

Skrevet

Eneste som går i dass her hjemme er toalettpapir. Ikke engang tørkepapir hiver jeg i do. I går kjeftet jeg litt på samboeren min fordi han kastet en vaskeserviett fra libero i do, men da bare lo han av meg. Men der står det på pakken at den ikke skal i do da.

Nå begynner det å bli kraftig lenge siden jeg har brukt tampong, men tviler på at jeg tør å kaste dem i toalettet fremover heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...