Gå til innhold

hva man kan kaste i toalettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

*snurt*

*snur seg, kaster håret i fleisen på lillemus, og går*

*Kryper etter* Hjelper det om jeg forteller om alle de typene truseinnlegg jeg har?

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• Aryane

10

• amber sun

4

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirakel*2?
Skrevet

*Kryper etter* Hjelper det om jeg forteller om alle de typene truseinnlegg jeg har?

Jeg skal tenke på det. Gir deg svar imorgen.

Gjest kom på noe
Skrevet

min mor kaster i do. Det ble tett en gang, pga tampongene

Har et par ganger vært på do etter noen som har kastet tampong i do. Den lå nedi med blod rundt... Ekkelt.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

forresten: lol

Den måtte jeg le av

Gjest nick? Det har gjemt seg!
Skrevet

Har et par ganger vært på do etter noen som har kastet tampong i do. Den lå nedi med blod rundt... Ekkelt.

æsj. Jeg la en gang bindet mitt fra meg oppe på baderomsbenken. Dette gjorde jeg fordi jeg skulle huske å hive det i bosset (har ikke boss der) før samboeren min så det. Han synes det er ekkelt med alt som heter bind og plaster (!) Glemte det selvfølgelig likevel. Og bindet hadde sprettet opp. Jeg gikk ut, og fikk kort tid etter en sjokkert telefon fra samboeren:))

Gjest blomsterløk
Skrevet

Samme her som Åsemor skrev, det eneste som kastes i toalettet er toalettpapir.

Både tamponger og bind kastes i søpla.

Skrevet

Her går både tamponger, våtservietter og middagsrester i toalettet. Vet jeg ikke burde men det e så lettvindt!

Gjest FrekkeFrida
Skrevet

Bevares. Skulle bare mangle. ;o)

Et spørsmål langt fra emnet............er ikke kjæresten din kommet tilbake eller kommer snart?

Skrevet

Her går både tamponger, våtservietter og middagsrester i toalettet. Vet jeg ikke burde men det e så lettvindt!

Middagsrester???

Skrevet

Middagsrester???

Ja hvis ikke middagen blir spist opp, kommer jo an på hva det er selvfølgelig, men lapskaus og sånne delvis flytende greier hiver jeg i do.

Skrevet

Jeg kaster ikke tamponger i do av frykt for at det skal gå tett. Det er godt mulig det hadde gått helt fint, men egentlig er det uproblematisk å kaste dem i søpla, så da foretrekker jeg det.

Skrevet

Ja hvis ikke middagen blir spist opp, kommer jo an på hva det er selvfølgelig, men lapskaus og sånne delvis flytende greier hiver jeg i do.

Samme her. Flytende greier går i dass.

Gjest M.Angelica
Skrevet

What? Den tanken har jeg aldri tenkt en gang!! :P

Skrevet

Jepp. :o) Bare Ob har de store, grønne som jeg bruker om natten og ellers er Always bare halvparten så dyre som Ob. Bortsett fra at Rimi kjørte tilbud på de blå for en stund siden så jeg kjøpte en haug til 8,- pr. dobbelpakke! :o)

De blå ob ene koster kun 10 kr pakken:)

Skrevet

De blå ob ene koster kun 10 kr pakken:)

Ikke her og i alle fall ikke på Rimi eller Ica... Men Rimi kjørte altså tilbud på den til 8,- for en dobbeltpk for en tid siden og da kjøpte jeg en haug. :o)

Skrevet

Et spørsmål langt fra emnet............er ikke kjæresten din kommet tilbake eller kommer snart?

Jooooo! Om 2 uker og 2 dager nå så blir det stillere fra meg... ;o)

Skrevet

Jooooo! Om 2 uker og 2 dager nå så blir det stillere fra meg... ;o)

min reiser i morgen og kommer tilbake 2 dager før din han da!

Utrolig hvor fort tiden går,han har jaggu vært hjemme i tre uker nå!

Skrevet

Ikke her og i alle fall ikke på Rimi eller Ica... Men Rimi kjørte altså tilbud på den til 8,- for en dobbeltpk for en tid siden og da kjøpte jeg en haug. :o)

På prix har de fast pris på 10 kr eller iallefall rundt den prisen. Men det gjelder bare for normal størrelse . Altså den blåe, de andre er mye dyrere

Skrevet

Kaster stort sett tamponger i søpla, ja. Er redd for at doen skal tettes til.

Her går bare dopapir i do, og av og til vann etter gulvvasken.

Skrevet

What? Den tanken har jeg aldri tenkt en gang!! :P

Kanskje du fikk et tips nå da, hehe.....flytende greier lager bare masse søl, og det er jo typisk at det er hull i posen, så drypper det hele veien ut i søppla, mye enklere å hive det rett i dass!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...