Lillemus Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 *snurt* *snur seg, kaster håret i fleisen på lillemus, og går* *Kryper etter* Hjelper det om jeg forteller om alle de typene truseinnlegg jeg har? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 *Kryper etter* Hjelper det om jeg forteller om alle de typene truseinnlegg jeg har? Jeg skal tenke på det. Gir deg svar imorgen. 0 Siter
Gjest kom på noe Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 min mor kaster i do. Det ble tett en gang, pga tampongene Har et par ganger vært på do etter noen som har kastet tampong i do. Den lå nedi med blod rundt... Ekkelt. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 *Kryper etter* Hjelper det om jeg forteller om alle de typene truseinnlegg jeg har? forresten: lol Den måtte jeg le av 0 Siter
Gjest nick? Det har gjemt seg! Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Har et par ganger vært på do etter noen som har kastet tampong i do. Den lå nedi med blod rundt... Ekkelt. æsj. Jeg la en gang bindet mitt fra meg oppe på baderomsbenken. Dette gjorde jeg fordi jeg skulle huske å hive det i bosset (har ikke boss der) før samboeren min så det. Han synes det er ekkelt med alt som heter bind og plaster (!) Glemte det selvfølgelig likevel. Og bindet hadde sprettet opp. Jeg gikk ut, og fikk kort tid etter en sjokkert telefon fra samboeren:)) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Samme her som Åsemor skrev, det eneste som kastes i toalettet er toalettpapir. Både tamponger og bind kastes i søpla. 0 Siter
Aryane Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Her går både tamponger, våtservietter og middagsrester i toalettet. Vet jeg ikke burde men det e så lettvindt! 0 Siter
Gjest FrekkeFrida Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Bevares. Skulle bare mangle. ;o) Et spørsmål langt fra emnet............er ikke kjæresten din kommet tilbake eller kommer snart? 0 Siter
amber sun Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Her går både tamponger, våtservietter og middagsrester i toalettet. Vet jeg ikke burde men det e så lettvindt! Middagsrester??? 0 Siter
Aryane Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Middagsrester??? Ja hvis ikke middagen blir spist opp, kommer jo an på hva det er selvfølgelig, men lapskaus og sånne delvis flytende greier hiver jeg i do. 0 Siter
cecily Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg kaster ikke tamponger i do av frykt for at det skal gå tett. Det er godt mulig det hadde gått helt fint, men egentlig er det uproblematisk å kaste dem i søpla, så da foretrekker jeg det. 0 Siter
tiliti Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Ja hvis ikke middagen blir spist opp, kommer jo an på hva det er selvfølgelig, men lapskaus og sånne delvis flytende greier hiver jeg i do. Samme her. Flytende greier går i dass. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ja hvis ikke middagen blir spist opp, kommer jo an på hva det er selvfølgelig, men lapskaus og sånne delvis flytende greier hiver jeg i do. What? Den tanken har jeg aldri tenkt en gang!! 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jepp. ) Bare Ob har de store, grønne som jeg bruker om natten og ellers er Always bare halvparten så dyre som Ob. Bortsett fra at Rimi kjørte tilbud på de blå for en stund siden så jeg kjøpte en haug til 8,- pr. dobbelpakke! ) De blå ob ene koster kun 10 kr pakken:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 De blå ob ene koster kun 10 kr pakken:) Ikke her og i alle fall ikke på Rimi eller Ica... Men Rimi kjørte altså tilbud på den til 8,- for en dobbeltpk for en tid siden og da kjøpte jeg en haug. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Et spørsmål langt fra emnet............er ikke kjæresten din kommet tilbake eller kommer snart? Jooooo! Om 2 uker og 2 dager nå så blir det stillere fra meg... ;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jooooo! Om 2 uker og 2 dager nå så blir det stillere fra meg... ;o) min reiser i morgen og kommer tilbake 2 dager før din han da! Utrolig hvor fort tiden går,han har jaggu vært hjemme i tre uker nå! 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ikke her og i alle fall ikke på Rimi eller Ica... Men Rimi kjørte altså tilbud på den til 8,- for en dobbeltpk for en tid siden og da kjøpte jeg en haug. ) På prix har de fast pris på 10 kr eller iallefall rundt den prisen. Men det gjelder bare for normal størrelse . Altså den blåe, de andre er mye dyrere 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Kaster stort sett tamponger i søpla, ja. Er redd for at doen skal tettes til. Her går bare dopapir i do, og av og til vann etter gulvvasken. 0 Siter
Aryane Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 What? Den tanken har jeg aldri tenkt en gang!! Kanskje du fikk et tips nå da, hehe.....flytende greier lager bare masse søl, og det er jo typisk at det er hull i posen, så drypper det hele veien ut i søppla, mye enklere å hive det rett i dass! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.