Gå til innhold

hva man kan kaste i toalettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare dopapir som skal kastes i do. Jeg tømmer også vann etter gulvvask der. That's it !

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• Aryane

10

• amber sun

4

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kanskje du fikk et tips nå da, hehe.....flytende greier lager bare masse søl, og det er jo typisk at det er hull i posen, så drypper det hele veien ut i søppla, mye enklere å hive det rett i dass!

He he...

Jeg bruker heller å ta sånne flytende greier i en ekstra pose som jeg legger i søpla. Så slipper jeg det problemet ;)

Skrevet

He he...

Jeg bruker heller å ta sånne flytende greier i en ekstra pose som jeg legger i søpla. Så slipper jeg det problemet ;)

ja, men det er jo enklere å kaste det i do?

Gjest M.Angelica
Skrevet

ja, men det er jo enklere å kaste det i do?

Nei, det syes jeg ikke. Å gå på badet for å kaste mat, høres bare ekkelt og tungvindt ut.

Har overflod av plastikkposer her, så da blir jeg kvitt noen av de og ;)

Skrevet

Nei, det syes jeg ikke. Å gå på badet for å kaste mat, høres bare ekkelt og tungvindt ut.

Har overflod av plastikkposer her, så da blir jeg kvitt noen av de og ;)

jeg har også overflod av plastposer, men liker uansett ikke å ha matrester i søppla, det begynner fort å lukte, så da må jeg ut i gangen for å kaste det i sjakten, da er det enklere å kaste det i do, jeg gir meg ikke på det...:o)

Skrevet

jeg har også overflod av plastposer, men liker uansett ikke å ha matrester i søppla, det begynner fort å lukte, så da må jeg ut i gangen for å kaste det i sjakten, da er det enklere å kaste det i do, jeg gir meg ikke på det...:o)

Har ikke du matavfallsdunk?

Jeg kaster i den brune bøtta, og der er det små poser beregnet for matavfall.

Mye mer tungvint å gå ut på do og hive det, enn å kaste det rett under vasken i den brune bøtta!

*gir meg ikke jeg heller*

;)

Skrevet

Mye mer tungvint å gå ut på do og hive det, enn å kaste det rett under vasken i den brune bøtta!

;)

Nei det har jeg ikke, bor i terrasseblokk og har en luke i veggen mellom etasjene som vi kaster posene i, ikke noe kildesorteing her nei, så enten går det i do, eller så får katten det.

Skrevet

Nei det har jeg ikke, bor i terrasseblokk og har en luke i veggen mellom etasjene som vi kaster posene i, ikke noe kildesorteing her nei, så enten går det i do, eller så får katten det.

Ah, det forklarer jo saken. :)

Skrevet

Ja hvis ikke middagen blir spist opp, kommer jo an på hva det er selvfølgelig, men lapskaus og sånne delvis flytende greier hiver jeg i do.

Det gjør jeg og. Og frokostblandinger som jeg ikke spiser opp f.eks. Kunne faktisk ikke tenkt meg å kaste flytende middagsrester i pose, det vil jo bare dryppe utover gulvet. Kast i do, skyll ned og borte er det. Det har jeg lært av mamma, hehe ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vi får ble enige om at vi er uenige =D

Skrevet

Vi får ble enige om at vi er uenige =D

Ja, tenk så j..lig kjedelig det hadde vært hvis vi alle var enige :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, tenk så j..lig kjedelig det hadde vært hvis vi alle var enige :o)

=)

Forresten, jeg var i Bergen!

Så etter deg, men siden jeg ikke vet hvordan du ser ut, så ble det litt vanskelig ;)

Gjest økonomiansvarli for tamponger
Skrevet

siden det er om tamponger må jeg bare anbefale firstprice sine og coop sine billige!!! MINST like bra som ob, og du får mye for pengene.

Skrevet

=)

Forresten, jeg var i Bergen!

Så etter deg, men siden jeg ikke vet hvordan du ser ut, så ble det litt vanskelig ;)

hva gjorde du på i Bergen da. Noe spennende?

Gjest M.Angelica
Skrevet

hva gjorde du på i Bergen da. Noe spennende?

Vi shoppa, drakk litt, traff kjente, spiste ute, sov på hotell... Egentlig bare koste oss =)

Skrevet

siden det er om tamponger må jeg bare anbefale firstprice sine og coop sine billige!!! MINST like bra som ob, og du får mye for pengene.

Hva er prisen på dem i forhold til Always da? Always ligger vel på omtrent halve prisen av Ob og jeg er veldig fornøyd med Always.

Skrevet

;)

Vi har ikke kildesortering av matavfall, kun papir, plast og restavfall. Her går også en del matrester i do.

Gjest økonomiansvarlig for tamponger
Skrevet

Hva er prisen på dem i forhold til Always da? Always ligger vel på omtrent halve prisen av Ob og jeg er veldig fornøyd med Always.

husker ikke. rundt 8 kr for en dobbeltpakke om jeg ikke husker feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...