Mandolaika Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Det er bare dopapir som skal kastes i do. Jeg tømmer også vann etter gulvvask der. That's it ! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Kanskje du fikk et tips nå da, hehe.....flytende greier lager bare masse søl, og det er jo typisk at det er hull i posen, så drypper det hele veien ut i søppla, mye enklere å hive det rett i dass! He he... Jeg bruker heller å ta sånne flytende greier i en ekstra pose som jeg legger i søpla. Så slipper jeg det problemet 0 Siter
Aryane Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 He he... Jeg bruker heller å ta sånne flytende greier i en ekstra pose som jeg legger i søpla. Så slipper jeg det problemet ja, men det er jo enklere å kaste det i do? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 ja, men det er jo enklere å kaste det i do? Nei, det syes jeg ikke. Å gå på badet for å kaste mat, høres bare ekkelt og tungvindt ut. Har overflod av plastikkposer her, så da blir jeg kvitt noen av de og 0 Siter
Aryane Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Nei, det syes jeg ikke. Å gå på badet for å kaste mat, høres bare ekkelt og tungvindt ut. Har overflod av plastikkposer her, så da blir jeg kvitt noen av de og jeg har også overflod av plastposer, men liker uansett ikke å ha matrester i søppla, det begynner fort å lukte, så da må jeg ut i gangen for å kaste det i sjakten, da er det enklere å kaste det i do, jeg gir meg ikke på det...) 0 Siter
amber sun Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 jeg har også overflod av plastposer, men liker uansett ikke å ha matrester i søppla, det begynner fort å lukte, så da må jeg ut i gangen for å kaste det i sjakten, da er det enklere å kaste det i do, jeg gir meg ikke på det...) Har ikke du matavfallsdunk? Jeg kaster i den brune bøtta, og der er det små poser beregnet for matavfall. Mye mer tungvint å gå ut på do og hive det, enn å kaste det rett under vasken i den brune bøtta! *gir meg ikke jeg heller* 0 Siter
Aryane Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Har ikke du matavfallsdunk? Jeg kaster i den brune bøtta, og der er det små poser beregnet for matavfall. Mye mer tungvint å gå ut på do og hive det, enn å kaste det rett under vasken i den brune bøtta! *gir meg ikke jeg heller* Nei det har jeg ikke, bor i terrasseblokk og har en luke i veggen mellom etasjene som vi kaster posene i, ikke noe kildesorteing her nei, så enten går det i do, eller så får katten det. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Nei det har jeg ikke, bor i terrasseblokk og har en luke i veggen mellom etasjene som vi kaster posene i, ikke noe kildesorteing her nei, så enten går det i do, eller så får katten det. Ah, det forklarer jo saken. 0 Siter
mAd Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ja hvis ikke middagen blir spist opp, kommer jo an på hva det er selvfølgelig, men lapskaus og sånne delvis flytende greier hiver jeg i do. Det gjør jeg og. Og frokostblandinger som jeg ikke spiser opp f.eks. Kunne faktisk ikke tenkt meg å kaste flytende middagsrester i pose, det vil jo bare dryppe utover gulvet. Kast i do, skyll ned og borte er det. Det har jeg lært av mamma, hehe 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 jeg har også overflod av plastposer, men liker uansett ikke å ha matrester i søppla, det begynner fort å lukte, så da må jeg ut i gangen for å kaste det i sjakten, da er det enklere å kaste det i do, jeg gir meg ikke på det...) Vi får ble enige om at vi er uenige =D 0 Siter
Aryane Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Vi får ble enige om at vi er uenige =D Ja, tenk så j..lig kjedelig det hadde vært hvis vi alle var enige ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ja, tenk så j..lig kjedelig det hadde vært hvis vi alle var enige ) =) Forresten, jeg var i Bergen! Så etter deg, men siden jeg ikke vet hvordan du ser ut, så ble det litt vanskelig 0 Siter
Gjest økonomiansvarli for tamponger Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 siden det er om tamponger må jeg bare anbefale firstprice sine og coop sine billige!!! MINST like bra som ob, og du får mye for pengene. 0 Siter
Aryane Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 =) Forresten, jeg var i Bergen! Så etter deg, men siden jeg ikke vet hvordan du ser ut, så ble det litt vanskelig hva gjorde du på i Bergen da. Noe spennende? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 hva gjorde du på i Bergen da. Noe spennende? Vi shoppa, drakk litt, traff kjente, spiste ute, sov på hotell... Egentlig bare koste oss =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 siden det er om tamponger må jeg bare anbefale firstprice sine og coop sine billige!!! MINST like bra som ob, og du får mye for pengene. Hva er prisen på dem i forhold til Always da? Always ligger vel på omtrent halve prisen av Ob og jeg er veldig fornøyd med Always. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Har ikke du matavfallsdunk? Jeg kaster i den brune bøtta, og der er det små poser beregnet for matavfall. Mye mer tungvint å gå ut på do og hive det, enn å kaste det rett under vasken i den brune bøtta! *gir meg ikke jeg heller* Vi har ikke kildesortering av matavfall, kun papir, plast og restavfall. Her går også en del matrester i do. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg kaster dem alltid i do. 0 Siter
Gjest økonomiansvarlig for tamponger Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hva er prisen på dem i forhold til Always da? Always ligger vel på omtrent halve prisen av Ob og jeg er veldig fornøyd med Always. husker ikke. rundt 8 kr for en dobbeltpakke om jeg ikke husker feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.