Gå til innhold

hva man kan kaste i toalettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi shoppa, drakk litt, traff kjente, spiste ute, sov på hotell... Egentlig bare koste oss =)

Så koselig, Bergen er en fin by, men vi er jækla isolert fra omverdenen.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• Aryane

10

• amber sun

4

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så koselig, Bergen er en fin by, men vi er jækla isolert fra omverdenen.

He he..Jeg synes Bergen er grei nok ;)

Gjest FrekkeFrida
Skrevet

Jooooo! Om 2 uker og 2 dager nå så blir det stillere fra meg... ;o)

Forstår at du gleder deg. Håper at du er alene når han kommer og at dere kan kose dere to sammen de første dagene.

Skrevet

Forstår at du gleder deg. Håper at du er alene når han kommer og at dere kan kose dere to sammen de første dagene.

Har planlagt litt da i forhold til både barn og jobb. :o)

Skrevet

He he..Jeg synes Bergen er grei nok ;)

Ja men hvis vi får lyst til å shoppe i en annen by må vi kjøre minst 5 timer, mens i Oslo kan man kjøre til Sverige, Moss,Fredrikstad, Sandefjord....you name it....på null komma niks! Det er urettferdig!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja men hvis vi får lyst til å shoppe i en annen by må vi kjøre minst 5 timer, mens i Oslo kan man kjøre til Sverige, Moss,Fredrikstad, Sandefjord....you name it....på null komma niks! Det er urettferdig!

Ja, sant det. Får ta fly heller ;)

Skrevet

Ikke her og i alle fall ikke på Rimi eller Ica... Men Rimi kjørte altså tilbud på den til 8,- for en dobbeltpk for en tid siden og da kjøpte jeg en haug. :o)

På Rema er både Always og Ob i normalstørrelsen alltid billige :)

Skrevet

Her går både tamponger, våtservietter og middagsrester i toalettet. Vet jeg ikke burde men det e så lettvindt!

*lol*

Her også :)

Spesielt matrester som kornblandinger og tomatsuppe osv...

Vaskevann.

Og en hel masse q-tips og ob.

Det er vist ikke bra, men uff, så enkelt og fort gjort det er ;)

:o)

Skrevet

På Rema er både Always og Ob i normalstørrelsen alltid billige :)

Ikke på Rema her nei. Always koster rundt 16,- for en dobbeltpk og Ob er mye dyrere såvidt jeg husker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...