Gå til innhold

Uregistrert SMS?

Anbefalte innlegg

Gjest the joker
Skrevet

Tidligere kunne man ha mobilabonnement uten krav til registrering av brukerens navn etc. Dette ble for kort tid siden omgjort, nå må man være registrert på navn for å eie et mobiltelefonabonnement.

Er det noen som vet om noen internettsider man kan sende (gratis) sms via, uten at mottakeren vet hvem som sender melding?

Eller finnes det andre tekniske løsninger for å sende "anonyme" sms?

Skrevet

Mener du slik at mottakeren ikke kan søke seg frem til at telefonen er registret på deg? Det kan du jo gjøre fremdeles, ved at du har hemmelig/skjult nummer.

Gjest Gjøglerine
Skrevet

Mener du slik at mottakeren ikke kan søke seg frem til at telefonen er registret på deg? Det kan du jo gjøre fremdeles, ved at du har hemmelig/skjult nummer.

Jeg har skjult nr. Men når jeg sender sms kommer mitt nr opp hos mottaker. Dette er noe de ikke får gjort noe med sier leverandøren. Så det funker ikke med skult nummer.

Skrevet

Du kan reservere nummeret ditt, nummeret vil vise, men når man prøver å sjekke hvem som har nummeret får man bare opplyst at informasjon ikke er tilgjengelig. Men jeg syns det er greit at de jeg sender melding til vet hvem den kommer fra jeg da.

Skrevet

Jeg har skjult nr. Men når jeg sender sms kommer mitt nr opp hos mottaker. Dette er noe de ikke får gjort noe med sier leverandøren. Så det funker ikke med skult nummer.

Hvorfor vil du ikke at de skal vite hvem du er da? Driver du med telefonterror?

Skrevet

Ja, de får opp nr ditt, men de kan ikke søke og finne ut hvem som "eier" det nummeret. Hvis du ikke selv forteller dem at det er ditt nummer da.

Gjest the joker
Skrevet

Hvorfor vil du ikke at de skal vite hvem du er da? Driver du med telefonterror?

Ja, jeg har store planer om å bli sms'ens svar på Osama Bin og peppre verden med ondskapsfulle sms'er.

Fra spøk til revolver, jeg liker å tulle med mennesker rundt meg, og det går dårlig når man kan se nr mitt ved avsendt melding ;)

Skrevet

Skaff deg et svensk kontantkort om du bor i nærheten av grensa?

Gjest En kan ødelegge for hundre
Skrevet

på grunn av mye mobbing og slikt er ikke dette lenger mulig. Sender du fra internett så må du først registrere nr.

Skrevet

Det er forskjell på skjult nr og hemmelig nr.

Gjest the joker
Skrevet

Skaff deg et svensk kontantkort om du bor i nærheten av grensa?

Hei Osiris!

Har de ikke krav om registrering av kontaktkort i Sverige? Fungerer kontaktkortene på norsk side?

Skrevet

Hei Osiris!

Har de ikke krav om registrering av kontaktkort i Sverige? Fungerer kontaktkortene på norsk side?

Kontaktkort?

Skrevet

Hei Osiris!

Jeg aner ikke om kontantkortene har krav til registrering, men de er iallefall ikke like lette å søke opp.

Jeg vet at de fungerer i Norge for jeg har besøk hver sommer av slekt som har kontantkort, og som jeg ikke finner når jeg søker på svensk telefonkatalog på nett.

Vet at de bruker Comviq

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...