Gå til innhold

Partilederdebatten - får ikke sendt sms!

Anbefalte innlegg

Gjest irritert TV2-seer
Skrevet

Har sittet og sett partilederdebatten på TV2 i kveld. Det sto man kunne sende sms til 1984 med sine kommentarer. Det gjorde jeg TRE ganger uten at den kom fram!

Første gangen fikk jeg følgende svar: "Slikt skriver du ikke til Jan Wærner Danielsen. Hallo Bettan!" sto det. Jeg skrev tilbake at jeg slett ikke het Bettan.

Så oppdaget jeg at man skulle skrive tab, før man skrev meldingen. Jeg skrev tab og sendte meldingen på nytt. Denne gang fikk jeg svar fra TV2 om at "Den tjenesten du har bestilt, finnes ikke. Vennligst les Fotball et-eller-annet...."

Jeg prøvde en tredje gang, denne gang ved å starte med tab, (altså komma etter tab, slik det sto) og melding. Fikk da samme svar som forrige gang.

Da ga jeg opp.

Har jeg misforstått noe, eller er det TV2 som ikke fungerer? I tillegg er jeg redd for om jeg nå har kommet på en eller annen reklame-telefonliste automatisk. Og så jeg som hater slikt, og har reservert meg mot alt telefonsalg!

I tillegg blir jeg jammen trukket kr.5 for hver av meldingene jeg sendte. Fy f...

Gjest irritert TV2-seer
Skrevet

Klag til Tv2!

Det har jeg forsøkt å gjøre, men bare det å finne e-mail adressen deres er så og si umulig. Jeg lette på nettsiden deres, og det eneste jeg fant var en mail-adresse til nettavisen deres. Så jeg sendte klage dit, men har ikke fått svar enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...