Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente som aldri har testet meg for kjønnsykdommer. Har "bare" hatt tre seksualpartnere. Og ja, jeg vet jeg kan ha fått noe snusk alikevel. Jeg har hatt endel kløe i underlivet, som har kommet og gått litt. Tok en soppkur, og kløen ble borte. Har fremdeles litt kløe til tider, men egentlig ikke noe særlig å snakke om.

Det jeg vil fram til er at jeg ønsker å teste meg for div. kjønnssykdommer. Kan jeg gjøre dette hos fastlege? Kommer hun til å ta en blodprøve av meg i tilegg? Er slike tester gratis, eller gjelder det bare hos olafia klinikken (bor i tr.heim.)

Må vel si at det gjelder en slik test når jeg bestiller på telefonen? Synes dette er litt flaut ..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197882-kj%C3%B8nssykdomstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe svar ang. tester, men husk at en soppinfekjson ofte kan være vanskelig å bli kvitt. Det tyder jo på at det kan være det siden du ble bedre etter behandling. Prøv en ny behandling. Jeg er alltid plaget med det etter en penicillinkur, og har god erfaring med å skylle med en blanding av vann og eddik. En gang tok det ekstra lang tid å bli kvitt, da fikk jeg en tablett av legen som het Diflucan, og den gjorde susen.

Men uansett så er det sikkert lurt å teste seg for kjønnsykdommer også.

• 2 uker senere...

prøv å bruk yoghurt naturell mot soppinfeksjon.. fikk det rådet av min gyn.. funka seriøst bra!!! hehe.. men jævli ekkelt..

Altså; dytt en tampong i yoghurt glasset og stapp den inn.. helst om kvelden.. ligg med den en natt, og gjenta dette til soppen er borte:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...