Gemini Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Kan noen tipse meg om god (og gjerne gratis) programvare som gjør det mulig å lagre en streamet video fra web-tv? 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Det er vel ikke meningen at du skal kunne gjøre det, så da må du rippe streamen. "............................................" 0 Siter
Gemini Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Det er vel ikke meningen at du skal kunne gjøre det, så da må du rippe streamen. "............................................" Hvordan gjør man det da? Med hvilket program? MediaPlayer? 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hvordan gjør man det da? Med hvilket program? MediaPlayer? Nope. Det er ikke meningen at man skal kunne rippe en stream, så da må du "hacke". Det finnes sikkert programvare for det, men jeg har aldri vært borti det. "............................................." 0 Siter
Gemini Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Nope. Det er ikke meningen at man skal kunne rippe en stream, så da må du "hacke". Det finnes sikkert programvare for det, men jeg har aldri vært borti det. "............................................." Jeg vet jo at det ikke er meningen å rippe en stream, men jeg ønsker å få det til allikevel. Finner nok en mulighet... 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg vet jo at det ikke er meningen å rippe en stream, men jeg ønsker å få det til allikevel. Finner nok en mulighet... Det finnes sikkert programvare for det. Men umiddelbart kan jeg ikke tenke meg noen annen måte å gjøre det på enn å "ta opp" bildet når du streamer det. ".........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.