Gå til innhold

5 klassing og ikke lært om valg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 5 klassing å når jeg nå spør ham om de ikke har snakket om stortingsvalget på skolen så sier han nei det har de ikke!

Er det mulig?

Når begynner de å lære litt om det da egentlig?

Jobber selv på skole og vet at 2 klassinger har snakket litt om at det er stortingsvalg i år.

Har lærer forsømt pensum eller?

Skrevet

Jeg spurte 7.klassingen min om de hadde mye om valget på skolen, nei de hadde bare så vidt snakket om det. så da måtte jeg til med litt hjemmeundervisning.....jeg som ELSKER (les HATER) politikk!

Skrevet

Sjetteklassingen min har i allefall hatt en god del om valget, spesielt siste uka.

De har bl.a. klipt ut masse valgstoff fra avisene og tatt med til skolen der de har laget store oppslagstavler.

Skrevet

Ungene burde fått lære om dette ganske tidlig. Her i Trondheim virker det som ommange skoler har vært i byen og henta materiell i valgbuene.Mange elever har også kommet og intervjuet oss, ofte har klassen blitt enige om enkelte tema de skal spørre om. Noen har også lagt opp til debatter ved at noen elever spille Høyre, noen AP, noen Frp og så videre. Men jeg vet ikke om alle skolene og klassene har gjort det slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...