Gå til innhold

katie meluha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hun bra? Er det ikke hun som har en sang som heter "Closest thing to crazy" eller noe? Lurer på om jeg skal forhåndsbestille den nye cd'en (hundrings).

Skrevet

Anbefales på det varmeste! Sitter her og hører på henne nå faktisk :-)

Skrevet

Anbefales på det varmeste! Sitter her og hører på henne nå faktisk :-)

Den 1. cd'en hennes?

Skrevet

Jeg klarer ikke dama. Kan ikke helt sette fingeren på det, men det er et eller annet med stemmen som jeg overhodet ikke liker.

Også syns jeg ikke hun har noen personlig stil.

Skrevet

Den 1. cd'en hennes?

Har hun gitt ut flere?

Albumet jeg hører på heter Call Off the Search

Skrevet

Som carma så kan jeg ikke utstå den dama. Hun drar tonene aaaaaalt for langt og er egentlig slett ikke flink til å synge.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Katie Melua er virkelig bra. "Tiger In The Night" er min desiderte favoritt. :-)

Skrevet

Har hun gitt ut flere?

Albumet jeg hører på heter Call Off the Search

Leser nå at det kommer nytt album 26/9.

Skrevet

jeg synes hun har bra stemme, men jeg er ingen ekspert på sangstemmer.

Skrevet

Som carma så kan jeg ikke utstå den dama. Hun drar tonene aaaaaalt for langt og er egentlig slett ikke flink til å synge.

" egentlig slett ikke flink til å synge."

Heh-heh...nei, hun bare later som om hun er flink til å synge...:-) (Det er i såfall litt av en bragd)

"..........................................."

Skrevet

" egentlig slett ikke flink til å synge."

Heh-heh...nei, hun bare later som om hun er flink til å synge...:-) (Det er i såfall litt av en bragd)

"..........................................."

Jeg syns ikke hun er så god til å late som heller, det er nettopp derfor jeg sier at jeg ikke syns hun er så flink.

Skrevet

Jeg syns ikke hun er så god til å late som heller, det er nettopp derfor jeg sier at jeg ikke syns hun er så flink.

Altså, å si at noen som har helt streit stemme og kan synge "ikke egentlig er flink til å synge i det hele tatt" blir tullete. Om man synes hun er noe å høre på er selvfølgelig en smakssak, men synge kan hun uansett, enten man liker syngingen hennes eller ei. Personlig synes jeg hun er helt ok, uten at jeg gidder å kjøpe platen hennes.

"............................................"

Skrevet

Altså, å si at noen som har helt streit stemme og kan synge "ikke egentlig er flink til å synge i det hele tatt" blir tullete. Om man synes hun er noe å høre på er selvfølgelig en smakssak, men synge kan hun uansett, enten man liker syngingen hennes eller ei. Personlig synes jeg hun er helt ok, uten at jeg gidder å kjøpe platen hennes.

"............................................"

Javel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...