Gjest opp med stemningen nå! Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg regner med at folk får det mer vanskelig med å svare på denne. Hva er det gøyeste du har opplevd (utenom å få barn da, regner med at de fleste hadde skrevet det:) ) 0 Siter
Gjest en ting Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Ikke fødslene, men det å få barn er veldig fint! Så jeg svarer det å få en egen familie. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Ikke fødslene, men det å få barn er veldig fint! Så jeg svarer det å få en egen familie. Foruten det du nevner, så var det den dagen jeg giftet meg. Så alle russefestene så klart. Det å ta lappen var også gøy. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 da jeg endelig tok steget, og dro og besøkte familien min i California. å gå av flyet der tror jeg var et av de lykkeligste øyeblikkene i mitt liv:) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Foruten det du nevner, så var det den dagen jeg giftet meg. Så alle russefestene så klart. Det å ta lappen var også gøy. Det jeg synes var gøy, var å bare tie stille og se alvorlig ut da jeg kom hjem til foreldrene mine etter oppkjøringen. Si i en rolig tone at jeg klarte det, for så å se foreldrene mine bryte ut i jubel. 0 Siter
bb71 Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Gøyest...tja...campe hos fimlstjerne i Hollywod, bli tatt for å være lespe sammen med venninda, å synge på reperbanen, å kjøre cabriole hele californiakysten. Det var det jeg kom på i farta! 0 Siter
Aryane Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Oj, den var verre! Jeg syns det er veldig gøy at meg og kjæresten min ble sammen i sommer etter å ha vært venner siden vi var 14 og 15, og at ungene våres og familiene for øvrig tok det så fint. 30-års dagen min var DRITGØY, har aldri hatt det så gøy på fest hverken før eller etter. Så var det jo gøy å få lappen etter å ha rygget i diverse objekter på den forrige oppkjøringen. Har heldigvis opplevd mye gøy i løpet av mine 36 år, så det er vanskelig å sette fingeren på hva som var gøyest, selvfølgelig var det å få to velskapte gutter, men det var jo ikke lov å svare det. 0 Siter
Gjest ikkje nu Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Det jeg synes var gøy, var å bare tie stille og se alvorlig ut da jeg kom hjem til foreldrene mine etter oppkjøringen. Si i en rolig tone at jeg klarte det, for så å se foreldrene mine bryte ut i jubel. Helt ærlig må jeg si take off på ecstacy på midten av 90-tallet. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Bortsett fra ungene: Å kjøre motorsykkel, å spille solokonsert med symfoniorkester, å få den jobben jeg har nå. 0 Siter
sheba Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Gøyest...tja...campe hos fimlstjerne i Hollywod, bli tatt for å være lespe sammen med venninda, å synge på reperbanen, å kjøre cabriole hele californiakysten. Det var det jeg kom på i farta! *nysgjerrig* filmstjerne?? hehehe nå må du svare..:-) 0 Siter
Gjest opp med stemningen nå! Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 En av de tingene jeg synes var gøy, var å ringe til min mor etter jeg hadde født. Med en gang hun tok telefonen hørte jeg et gråtkvalt: hallo? Da jeg sa jeg hadde født en gutt og alt hadde gått bra, brøt hun ut i gledesgråt, og gråt leeeeenge helt til hun sa at hun måtte legge på for hun klarte ikke å snakke. Jeg satt og lo og gråt om hverandre etter hun hadde lagt på) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Det jeg synes var gøy, var å bare tie stille og se alvorlig ut da jeg kom hjem til foreldrene mine etter oppkjøringen. Si i en rolig tone at jeg klarte det, for så å se foreldrene mine bryte ut i jubel. Jeg må legge til at det var de som betalte hele sulamitten, så det kan jo være en grunn til at de jublet ekstra mye;) 0 Siter
Gjest yabayaba Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 å ta thailandsk amfetamin i Bangkok natt til 1. januar 2000. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Det jeg husker best: bursdagsfesten min.. Eller..egentlig husker ikke sååå veldig mye. 0 Siter
sheba Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Det jeg husker best: bursdagsfesten min.. Eller..egentlig husker ikke sååå veldig mye. hihihi!! ganske fulkommen den da;) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 hihihi!! ganske fulkommen den da;) He he...men artig var det! (Tok heldigvis mange bilder som beviser det) 0 Siter
sheba Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 He he...men artig var det! (Tok heldigvis mange bilder som beviser det) Du er et fint menneske du :-) godt det finnes sånne som deg, pluss mange andre på DOL!:-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Du er et fint menneske du :-) godt det finnes sånne som deg, pluss mange andre på DOL!:-) Fint sagt.. (Er du full 0 Siter
sheba Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Fint sagt.. (Er du full hahahaha nei!! da måtte det være på cola! må legge meg jeg, skal på fotballcup i morra, er sjåfør:-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 hahahaha nei!! da måtte det være på cola! må legge meg jeg, skal på fotballcup i morra, er sjåfør:-) Cola og sprit? He he...neida..det er vel helst jeg som har drukket litt Lykke til i morgen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.