Gå til innhold

dette går ikke, ikke mer deppetråder nå:) Hva er det GØYESTE du har opplevd

Anbefalte innlegg

Gjest opp med stemningen nå!
Skrevet

Jeg regner med at folk får det mer vanskelig med å svare på denne. Hva er det gøyeste du har opplevd (utenom å få barn da, regner med at de fleste hadde skrevet det:) )

Skrevet

Ikke fødslene, men det å få barn er veldig fint! Så jeg svarer det å få en egen familie.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ikke fødslene, men det å få barn er veldig fint! Så jeg svarer det å få en egen familie.

Foruten det du nevner, så var det den dagen jeg giftet meg.

Så alle russefestene så klart.

Det å ta lappen var også gøy.

Skrevet

da jeg endelig tok steget, og dro og besøkte familien min i California. å gå av flyet der tror jeg var et av de lykkeligste øyeblikkene i mitt liv:)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Foruten det du nevner, så var det den dagen jeg giftet meg.

Så alle russefestene så klart.

Det å ta lappen var også gøy.

Det jeg synes var gøy, var å bare tie stille og se alvorlig ut da jeg kom hjem til foreldrene mine etter oppkjøringen. Si i en rolig tone at jeg klarte det, for så å se foreldrene mine bryte ut i jubel.

Skrevet

Gøyest...tja...campe hos fimlstjerne i Hollywod, bli tatt for å være lespe sammen med venninda, å synge på reperbanen, å kjøre cabriole hele californiakysten. Det var det jeg kom på i farta!

Skrevet

Oj, den var verre!

Jeg syns det er veldig gøy at meg og kjæresten min ble sammen i sommer etter å ha vært venner siden vi var 14 og 15, og at ungene våres og familiene for øvrig tok det så fint.

30-års dagen min var DRITGØY, har aldri hatt det så gøy på fest hverken før eller etter.

Så var det jo gøy å få lappen etter å ha rygget i diverse objekter på den forrige oppkjøringen.

Har heldigvis opplevd mye gøy i løpet av mine 36 år, så det er vanskelig å sette fingeren på hva som var gøyest, selvfølgelig var det å få to velskapte gutter, men det var jo ikke lov å svare det.

Skrevet

Det jeg synes var gøy, var å bare tie stille og se alvorlig ut da jeg kom hjem til foreldrene mine etter oppkjøringen. Si i en rolig tone at jeg klarte det, for så å se foreldrene mine bryte ut i jubel.

Helt ærlig må jeg si take off på ecstacy på midten av 90-tallet.

Skrevet

Bortsett fra ungene:

Å kjøre motorsykkel, å spille solokonsert med symfoniorkester, å få den jobben jeg har nå.

Skrevet

Gøyest...tja...campe hos fimlstjerne i Hollywod, bli tatt for å være lespe sammen med venninda, å synge på reperbanen, å kjøre cabriole hele californiakysten. Det var det jeg kom på i farta!

*nysgjerrig* filmstjerne?? hehehe

nå må du svare..:-)

Gjest opp med stemningen nå!
Skrevet

En av de tingene jeg synes var gøy, var å ringe til min mor etter jeg hadde født. Med en gang hun tok telefonen hørte jeg et gråtkvalt: hallo?

Da jeg sa jeg hadde født en gutt og alt hadde gått bra, brøt hun ut i gledesgråt, og gråt leeeeenge helt til hun sa at hun måtte legge på for hun klarte ikke å snakke. Jeg satt og lo og gråt om hverandre etter hun hadde lagt på:))

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jeg må legge til at det var de som betalte hele sulamitten, så det kan jo være en grunn til at de jublet ekstra mye;)

Skrevet

å ta thailandsk amfetamin i Bangkok natt til 1. januar 2000.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det jeg husker best: bursdagsfesten min..

Eller..egentlig husker ikke sååå veldig mye. :P

Skrevet

Det jeg husker best: bursdagsfesten min..

Eller..egentlig husker ikke sååå veldig mye. :P

hihihi!! ganske fulkommen den da;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

hihihi!! ganske fulkommen den da;)

He he...men artig var det! (Tok heldigvis mange bilder som beviser det) ;)

Skrevet

He he...men artig var det! (Tok heldigvis mange bilder som beviser det) ;)

Du er et fint menneske du :-) godt det finnes sånne som deg, pluss mange andre på DOL!:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du er et fint menneske du :-) godt det finnes sånne som deg, pluss mange andre på DOL!:-)

:D Fint sagt..

(Er du full ;)

Skrevet

:D Fint sagt..

(Er du full ;)

hahahaha nei!! da måtte det være på cola! må legge meg jeg, skal på fotballcup i morra, er sjåfør:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

hahahaha nei!! da måtte det være på cola! må legge meg jeg, skal på fotballcup i morra, er sjåfør:-)

Cola og sprit?

He he...neida..det er vel helst jeg som har drukket litt ;)

Lykke til i morgen :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...