Gå til innhold

dette går ikke, ikke mer deppetråder nå:) Hva er det GØYESTE du har opplevd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg husker best: bursdagsfesten min..

Eller..egentlig husker ikke sååå veldig mye. :P

Nei, minnet forsvant omtrent samtidig med geleen, var det ikke sånn?

;-P

Skrevet

;-P

Når geleen går inn, går vettet og minnet ut - og det blir plass til mer gele. *s*

Skrevet

Når geleen går inn, går vettet og minnet ut - og det blir plass til mer gele. *s*

hehe, nettopp!

Det kommer til å bli skikkelig blondinekaos når vi får i oss geleen neste gang, også ;-P

Og hvis det er gele igjen når vi går ut, tar vi den bare med oss - ingen som nekter noen å ta med gele noe sted, vel? (med mindre dørvakta er doler, hahaha)

;-P

Skrevet

En av de tingene jeg synes var gøy, var å ringe til min mor etter jeg hadde født. Med en gang hun tok telefonen hørte jeg et gråtkvalt: hallo?

Da jeg sa jeg hadde født en gutt og alt hadde gått bra, brøt hun ut i gledesgråt, og gråt leeeeenge helt til hun sa at hun måtte legge på for hun klarte ikke å snakke. Jeg satt og lo og gråt om hverandre etter hun hadde lagt på:))

Ååhh, så fint :)

Skrevet

Er litt usikker på om du mener gøy som i morsom, eller gøy som i glad/lykkelig, ut fra svarene du har fått...

...men mitt beste øyeblikk da, var da min eks spurte om vi skulle flytte sammen.

Da hun fridde derimot, var det ikke så fint... :( men det er en annen historie.

Skrevet

Lykkeligste øyeblikk, må være fødslene, kjempeflotte opplevelser med flotte premier :)

Gøyeste eller morsomste opplevelse må være en syk Oslotur jeg hadde i fjor sommer, vi var ti stykker og tullet på i Oslo i en uke. Og vi var faktisk sammen alle sammen hele uken, det skjedde så mye rart at jeg ikke tør å fortelle det, men det var en sinnsyk bra tur.

Skrevet

Den natta vi kom hjem fra byen, satt på Shrek 2 og så scenen med eselet som knepper med leppene 7 ganger og til slutt lå på gulvet og hylte av latter.

Skrevet

Da holder jeg ungene utenfor, for de har selvfølgelig gitt meg mine morsomste og lykkeligste øyeblikk. :o)

Tja... Da jeg fikk møte og fikk klem av alle tre i Bee Gees kanskje?

Og jeg vet hva som blir mitt lykkeligste øyeblikk i nærmeste fremtid.... ;o) Nærmere bestem om 16 dager, 3 timer og 12 minutter... For da møter jeg kjæresten min igjen etter nesten 15 ukers adskillelse!

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Ikke så lett å svare på denne heller uten å høres dramatisk ut. Det vil si det er vel ikke de gøyeste, men de mest fantastiske øyeblikk:

Da mannen min sa ja da jeg fridde.

Da jeg oppdaget at jeg var gravid etter å ha fått vite at jeg ikke kunne få barn.

Da jeg fikk vite at sønnen min likevel ikke var hjerneskadd.

Da legene fortalte at biopsien viste at svulstene i leveren var godartete.

Gjest nick......svisj.....
Skrevet

Den natta vi kom hjem fra byen, satt på Shrek 2 og så scenen med eselet som knepper med leppene 7 ganger og til slutt lå på gulvet og hylte av latter.

Det er rart at det er slike små opplevelser som kan sitte igjen og blir husket:) Igår skulle vi ha sex. Jeg sa til samboeren min at jeg ville "elske" for en gang skyld:) "Hvordan gjør jeg det da? Hva er forskjellen?" spør han. Jeg svarer: "det må være med lidenskap" Han ser rart på meg, men legger seg til rette og bare begynner å stirre inn i øynene mine med et tåpelig blikk (han hadde liksom begynt vorspielet til elskoven) Det endte med at vi begge brøt ut i latter. Hver gang vi skulle begynne på han igjen, begynte vi å le:)

Skrevet

Foruten det du nevner, så var det den dagen jeg giftet meg.

Så alle russefestene så klart.

Det å ta lappen var også gøy.

Det sekundet jeg fikk vite at jeg fikk lappen ja!

Skrevet

hehe, nettopp!

Det kommer til å bli skikkelig blondinekaos når vi får i oss geleen neste gang, også ;-P

Og hvis det er gele igjen når vi går ut, tar vi den bare med oss - ingen som nekter noen å ta med gele noe sted, vel? (med mindre dørvakta er doler, hahaha)

;-P

Haha. den var god!

Forbud mot medbrakt gele kan da umulig stå i noen foreskrifter ...

Skrevet

Da holder jeg ungene utenfor, for de har selvfølgelig gitt meg mine morsomste og lykkeligste øyeblikk. :o)

Tja... Da jeg fikk møte og fikk klem av alle tre i Bee Gees kanskje?

Og jeg vet hva som blir mitt lykkeligste øyeblikk i nærmeste fremtid.... ;o) Nærmere bestem om 16 dager, 3 timer og 12 minutter... For da møter jeg kjæresten min igjen etter nesten 15 ukers adskillelse!

Åh, fortell om det møtet! Hvorfor fikk du møte dem?

Skrevet

Åh, fortell om det møtet! Hvorfor fikk du møte dem?

I Brussel i 1991, bak scenen på konserten der 2/7. :o) Har en venninne som var skandinavisk kontakt i en av de store fanklubbene og av den grunn fikk etter mye om og men komme inn og hilse på dem. Utrolig morsomt! :o)

Skrevet

I Brussel i 1991, bak scenen på konserten der 2/7. :o) Har en venninne som var skandinavisk kontakt i en av de store fanklubbene og av den grunn fikk etter mye om og men komme inn og hilse på dem. Utrolig morsomt! :o)

Må ha vært en opplevelse!!!!

Skrevet

Det må ha vært når jeg traff eksen!!!

Var på Inter-Rail sammen med 2 venninner. Vi var i en bitteliten Spansk landsby.

En kveld var vi i en bar med live musikk. Den ene venninnen min måtte tilbake til pensjonatet vi bodde på, og jeg skulle bli med. På tur ut så jeg et par nydelig blå øyne. Jeg bare måtte snu og hilse på. Han ba meg komme tilbake, og sa han skulle stå ved døra og vente på meg.

Trodde jo egentlig ikke han kom til å gjøre det, men jammen var han ikke der når vi kom tilbake.

Vi gikk ut sammen, og så var vi et par. Han var fra et annet europeisk land, og vi holdt sammen i 3 år.

Typisk kjærlighet ved første blikk for begge to!

Et herlig minne!

Skrevet

Den gangen jeg spilte teater foran en fullsatt scene i Polen. Polakkene i scenen skjønte ikke bæret av stykket som var oversatt til norsk, men satt som tente lys.

en spesiell opplevelse. Men gud så nervøs jeg var før jeg skulle inn.

Gjest M.Angelica
Skrevet

;-P

Noe i den duren, ja..hehe =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...