Gjest ørebetennelse eller? Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 har en kraftig forkjølelse og har vondt i ett øre. føler et voldsomt trykk der. kan jeg ha fått ørebetennelse eller hvordan vet man det? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 De gangene jeg har hatt ørebetennelse har det gjort SKIKKELIG vondt! Med slike forkjøleser følger det ofte litt øreverk med, uten at det er betennelse. Om det blir skikkelig vondt kan du jo ta en tur til legen. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 ørebetennelse føles som om en tynn kniv sikkes hardt inn i trommehinnen din. Du merker når du har ørebetennelse. Det gjør ekstremt vondt. Jeg har ørebetennelse minst en gang i året. Det er slitsomt. Det begynner med at jeg blir forskjølet, deretter får jeg litt vondt i øret, så bryter det ut i hel.... En gang gikk jeg til lege da det begynte å bli litt ømt og vondt i øret (for å komme det i forkjøpet), men da sa legen at jeg ikke hadde ørebetennelse. Det var for tidlig. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 ørebetennelse føles som om en tynn kniv sikkes hardt inn i trommehinnen din. Du merker når du har ørebetennelse. Det gjør ekstremt vondt. Jeg har ørebetennelse minst en gang i året. Det er slitsomt. Det begynner med at jeg blir forskjølet, deretter får jeg litt vondt i øret, så bryter det ut i hel.... En gang gikk jeg til lege da det begynte å bli litt ømt og vondt i øret (for å komme det i forkjøpet), men da sa legen at jeg ikke hadde ørebetennelse. Det var for tidlig. Jeg har også ofte ørebetennelse. Stemmer det at de ikke gir pencilin lenger? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg har også ofte ørebetennelse. Stemmer det at de ikke gir pencilin lenger? jeg får penicilin hver gang, men jeg har veldig kraftige ørebetennelser. Har ikke hatt det i år ennå, men det kommer nok nå snart. Jeg er avhengig av å få penicilin. Hvis jeg går med det lenge, sånn jeg gjorde før, så er hørselen min helt rar i flere uker etter ørebetennelsen. Det er som om du hører alle lyder som "robot-lyder" 0 Siter
Gjest ørebetennelse eller? Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 jeg får penicilin hver gang, men jeg har veldig kraftige ørebetennelser. Har ikke hatt det i år ennå, men det kommer nok nå snart. Jeg er avhengig av å få penicilin. Hvis jeg går med det lenge, sånn jeg gjorde før, så er hørselen min helt rar i flere uker etter ørebetennelsen. Det er som om du hører alle lyder som "robot-lyder" selv om jeg bare har vondt i øret nå, kan det likevel påvirke hørselen? Synes at jeg hæ'er så mye for tiden 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 selv om jeg bare har vondt i øret nå, kan det likevel påvirke hørselen? Synes at jeg hæ'er så mye for tiden Det er jeg ikke sikker på. Det pleier alltid å bryte ut i ørebetennelse hos meg 0 Siter
org Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hjelper det å bruke saltvannsspray eller vanlig nesespray? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.