Gjest irriterende å ikke kunne nyte det Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei, jeg skriver her i håp om at noen vet. Mannen min brukte før å komme relativt fort, så jeg rakk ikke å tenke over hva vi gjorde en gang. Men nå i det siste (muligens pga noen tabletter han tar) har det gått betraktelig lengre tid. Noe som selvfølgelig er positivt for oss begge. MEN, de siste par gangene har jeg fått ordentlig opphovne indre kjønnslipper som ballonger og sår følelse i underlivet etterpå. Jeg er også betraktelig tørrere i underlivet enn før, vanligvis bruker det å flomme over der nede. Har gått på Diane P-piller 1 måned, kan det være en bivirkning der? Ellers har jeg smurt meg litt med Canesten 2 ukers tid pga mistanke om sopp. Noen her som klarer å trekke en konklusjon, eller har opplevd det samme? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197910-lengre-tid-jeg-blir-s%C3%A5r-eller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.