Gå til innhold

sony w 800 i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe meg denne telefonen.Har noen av dere en slik?Og hvilke erfaringer?

Gjest play2learn
Skrevet

Jeg har den selv og er godt fornøyd med den. Den har et bra kamera på 2 mill. og rikelig med plass til musikk dersom du kjøper ekstra minne.

Spørsmålet er uansett hva du skal bruke den til..?

Skrevet

Jeg har den selv og er godt fornøyd med den. Den har et bra kamera på 2 mill. og rikelig med plass til musikk dersom du kjøper ekstra minne.

Spørsmålet er uansett hva du skal bruke den til..?

Hva jeg skal bruke den til?Er jo litt opptatt av bra kamera,og syns det er fint å kunne spille musikk på den,og ser jo ut som den har fått bra anmeldelser.

Skrevet

Den koster jo skjorta, da. Den er mer eller mindre en k750i som er enda litt mer tilpasset mp3-spilling. Softwaren er bare en oppgradering av den som er i k750i. Og sistnevnte koster mindre, samtidig som det er så godt som samme telefon.

"..........................................."

Skrevet

Den koster jo skjorta, da. Den er mer eller mindre en k750i som er enda litt mer tilpasset mp3-spilling. Softwaren er bare en oppgradering av den som er i k750i. Og sistnevnte koster mindre, samtidig som det er så godt som samme telefon.

"..........................................."

jeg fant den til 2269,har tele2 fra før,og denne prisen er med tele2.

Tror jaggu jeg skal være snill med meg selv og kjøpe den i gave til meg selv:)

Skrevet

jeg fant den til 2269,har tele2 fra før,og denne prisen er med tele2.

Tror jaggu jeg skal være snill med meg selv og kjøpe den i gave til meg selv:)

Og så får man en k750i til 5-600 (ihvertfall under 1.000) :-) Jeg ville ha ventet litt - w800i er så ny at prisen vil synke ganske raskt.

".........................................."

Skrevet

Hva jeg skal bruke den til?Er jo litt opptatt av bra kamera,og syns det er fint å kunne spille musikk på den,og ser jo ut som den har fått bra anmeldelser.

Jeg har en K750i, og den har like bra kamera, og mer eller mindre identisk mulighet for musikk. Det følger med et litt større minnekort til W800, men man kan jo også kjøpe større minnekort til K750i etter hvert. Jeg ga 750 kr for min telefon nå nettopp.

Men det er jo smak & behag, for all del! :-)

Skrevet

Jeg har en K750i, og den har like bra kamera, og mer eller mindre identisk mulighet for musikk. Det følger med et litt større minnekort til W800, men man kan jo også kjøpe større minnekort til K750i etter hvert. Jeg ga 750 kr for min telefon nå nettopp.

k750i er litt mer telefon for pengene, ja :-)

"........................................"

Gjest ChiengMai
Skrevet

Så er faktisk K750i mye stiligere, syns jeg. Syns det blir vel heftig med det oransje og hvite, men det også blir jo smak og behag.

Skrevet

Så er faktisk K750i mye stiligere, syns jeg. Syns det blir vel heftig med det oransje og hvite, men det også blir jo smak og behag.

Ja, jeg liker også utseendet bedre på K750i. Er ikke så overbegeistret for oransje... hehe

Men uansett gode telefoner! :-)

Er jo rent i lykkerus for tida jeg, sist uke fikk jeg meg både ny telefon som jeg har hatt lyst på lenge, og endelig også en bærbar pc, en råstilig sak fra Dell...

*smiler fornøyd*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...