Gå til innhold

Hjelp. Kamera gått i stå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ga visst digitalkameraet mitt et illebefinnende da jeg dro ut ledningen til computeren før jeg slo av kameraet.

Nå står det bare og hikster (blinker) og klarer ikke gjøre noe.

Tips til førstehjelp?

Skrevet

Prøve å ta ut batteriene, kanskje?

Det er i alle fall alltid min siste instans når laptopen henger seg totalt opp :-)

Skrevet

Prøve å ta ut batteriene, kanskje?

Det er i alle fall alltid min siste instans når laptopen henger seg totalt opp :-)

Jo, har prøvd - og bruker også den metoden (motsatt av elektrosjokk...) når computeren min går i stå.

Kameraet har gått inn i en totalt apatisk tilstand, med linsa ute.

Takk ellers for tips.

Skrevet

Jo, har prøvd - og bruker også den metoden (motsatt av elektrosjokk...) når computeren min går i stå.

Kameraet har gått inn i en totalt apatisk tilstand, med linsa ute.

Takk ellers for tips.

La batteriene være ute i 5 min og prøv på nytt. Av og til trenger slike ting noen min på seg for å nullstille seg helt.

Skrevet

La batteriene være ute i 5 min og prøv på nytt. Av og til trenger slike ting noen min på seg for å nullstille seg helt.

Ikke si det til noen, men det hjalp å skifte batteri... Uff, nå føler jeg meg litt i overkant blond her.

Men du, Lillemus. Hvordan var det jeg skulle overføre bilder fra pc til kamera. Nå har jeg prøvd tre ganger å legge dem inn til de tre forskjellige mappene på E:

Det er allikevel like tomt på memorycardet på kameraet.

Skrevet

Ikke si det til noen, men det hjalp å skifte batteri... Uff, nå føler jeg meg litt i overkant blond her.

Men du, Lillemus. Hvordan var det jeg skulle overføre bilder fra pc til kamera. Nå har jeg prøvd tre ganger å legge dem inn til de tre forskjellige mappene på E:

Jeg har aldri gjort det, men nå måtte jeg jo prøve. Fikk det ikke til på min maskin. Har Canon Ixus 50 og en splitter ny pc også, men det funka ikke.

Skrevet

Jeg har aldri gjort det, men nå måtte jeg jo prøve. Fikk det ikke til på min maskin. Har Canon Ixus 50 og en splitter ny pc også, men det funka ikke.

Nei, så jeg tviler litt på at det kan gå igrunn.

Har ingen datafreak-venner som kan hjelpe meg heller, så jeg får spørre i butikken i morgen.

Ser at du og typen har vært lenge adskilt. Huff, føler med deg!

Skrevet

Nei, så jeg tviler litt på at det kan gå igrunn.

Har ingen datafreak-venner som kan hjelpe meg heller, så jeg får spørre i butikken i morgen.

Ser at du og typen har vært lenge adskilt. Huff, føler med deg!

Har akkurat fått en kooooselig mail fra ham nå. :o) Og i morrest lå den en mail og ventet da jeg sto opp med masse bilder - det er ultrakoselig da! :o)

Skrevet

"Ikke si det til noen, men det hjalp å skifte batteri... Uff, nå føler jeg meg litt i overkant blond her."

Jeg ville også ha følt meg temmelig blond :))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...