Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg skyldig i å lage en skikkelig deppetråd lenger ned... Greit å deppe litt en gang i blant, men spørsmålet mitt nå er:

Hva er den største gleden, den du ser aller mest frem i mot i livet ditt akkurat nå?

Altså i fremtiden, fjern eller nær...

Og - jeg starter først: Jo, det blir å eeendelig få tatt førerkortet for bil!

Jeg har nå tatt kjøretimer i litt over et år (!), og gleder meg usannsynlig, grasalt myyye til å sette meg inn i bilen og kjøre meg en tur - alene!

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

7

• annegunn

7

• Aryane

5

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Gliser* Jeg trenger neppe si noe som helst... ;o)

Jeg tenkte på deg da jeg skrev innlegget, Lillemus! He-he.

Skrevet

Å feire jul med familien min uten å måtte krangle med eks'en om hvor vi skal være på julaften!

Men først og fremst til kjæresten min kommer en eller annen dag i den kommende uken, nå er det 3 uker siden sist og jeg savner ham noe sinnsykt :o)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Gleder meg sinnsykt til å møte en mann som jeg faller for, og som gjerne liker meg også. Lenge siden jeg har vært forelsket, så det følelsen gleder jeg meg til.

Skrevet

Ja, for det var mye tvil om hva du gleder deg til! ;)

Skrevet

Jeg gleder meg sykt til å få den bestilte valpen i slutten av november!

En søt, glad og nyyydelig japansk spisshund. :-D

Skrevet

Jeg gleder meg sykt til å få den bestilte valpen i slutten av november!

En søt, glad og nyyydelig japansk spisshund. :-D

Japansk spisshund er pene hunder, men pomeranian er helt klart den peneste ;) hehe

Grattis med ny valp!

Skrevet

Jeg gleder meg vanvittig til vi vinner i lotto og kan kjøpe oss ny leilighet.. humm... *optimist* ;)

Skrevet

å bli ferdig med utdannelsen om et par tre år og endelig kunne tjene penger :)

Skrevet

Japansk spisshund er pene hunder, men pomeranian er helt klart den peneste ;) hehe

Grattis med ny valp!

Takk :)

Var inne på en side med Pomeranian, de er fine de også.

Men jeg er helt fortapt i det hvite nøstet, jeg... *S*

Skrevet

Jeg gleder meg vanvittig til vi vinner i lotto og kan kjøpe oss ny leilighet.. humm... *optimist* ;)

Ja det glemte jeg, jeg også gleder meg til å vinne i Lotto. Da skal jeg betale ut lånet på leiligheten, bytte ut laminatgulvet med parkett og så skal vi på en laaaang ferie til Thailand.

Skrevet

Er det nå en av dagene han kommer? Har ikke sett min på 3 uker og det er fælt, så jeg kan jo bare forestille meg hvordan du har det... :o) Du forsvinner vel fra DOL en stund nå da?

Skrevet

Gleder meg til babytrall til uka, håper hun kan være våken denne gangen. ;)

Skrevet

Takk :)

Var inne på en side med Pomeranian, de er fine de også.

Men jeg er helt fortapt i det hvite nøstet, jeg... *S*

De tilhører jo samme gruppe og er ikke så ulike, men pommer er litt mindre enn japanske spisshunder. :)

Er det tispe eller hannhund du har kjøpt deg da? Skal du ha den på utstilling?

Mye selskap i sånne små nøster ;) Mye hund i liten forpakning.. hehe

Skrevet

De tilhører jo samme gruppe og er ikke så ulike, men pommer er litt mindre enn japanske spisshunder. :)

Er det tispe eller hannhund du har kjøpt deg da? Skal du ha den på utstilling?

Mye selskap i sånne små nøster ;) Mye hund i liten forpakning.. hehe

Har ikke bestemt kjønn, vi skal velge ut fra gemytt. Har fått en som er kjempeflink til å velge riktig valp til riktig familie til å være med oss å velge. :)

Får den først i november, møtte den kommende hundemamma idag på utstilling. :)

Men jeg kommer ikke til å ha den på utstilling. Men morsomt å se hvordan utstillinger foregår idag. :)

Skrevet

Har ikke bestemt kjønn, vi skal velge ut fra gemytt. Har fått en som er kjempeflink til å velge riktig valp til riktig familie til å være med oss å velge. :)

Får den først i november, møtte den kommende hundemamma idag på utstilling. :)

Men jeg kommer ikke til å ha den på utstilling. Men morsomt å se hvordan utstillinger foregår idag. :)

Ok. Av småhunder foretrekker jeg tisper. Små hannhunder kan være fæle til å markere inne, men nå er japansk spisshund en del større enn pommer så jeg aner ikke åssen de er. :)

Jeg syns det er morsomt å ha min lille pom på utstilling. Små hunder liker jo utfordringer de også, og de har godt av å møte andre hunder. Etter jul skal vi begynne med lydighet og agility! :)

Lykke til med valpen din!

:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg gleder meg:

- til å flytte tilbake til hjemstedet mitt. (Selv om det bli trist å flytte fra venner og bekjente her)

- til å få ny leilighet, gleder meg enda mer til vi skal kjøpe vårt eget!

- til å kjøpe vår egen bil

- til å få barn!

- ny jobb (har begynt å søke)

Åhh...nå ble jeg i GODT humør!

Takk, for en fin tråd =D

Skrevet

Akkurat nå gleder jeg meg mest til sommeren 2008. Hvis ting går som jeg håper - og det pleier de som regel- så skal jeg være MEGET tilfreds den sommeren.

Videre gleder jeg meg til jeg skal gifte meg :) Blir på gråten bare ved tanken... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...