Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til?

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Akkurat nå gleder jeg meg mest til sommeren 2008. Hvis ting går som jeg håper - og det pleier de som regel- så skal jeg være MEGET tilfreds den sommeren.

Videre gleder jeg meg til jeg skal gifte meg :) Blir på gråten bare ved tanken... :)

Kan jeg spørre om hva som skjer den sommeren? =)

*Nysgjerrig*

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

7

• annegunn

7

• Aryane

5

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kan jeg spørre om hva som skjer den sommeren? =)

*Nysgjerrig*

For å si det sånn, så vil jeg da få mulighet til å gjøre mange av de tingene du gleder deg mest til :)

Om du ikke forstår, får jeg heller gi deg et hint til.

Gjest M.Angelica
Skrevet

For å si det sånn, så vil jeg da få mulighet til å gjøre mange av de tingene du gleder deg mest til :)

Om du ikke forstår, får jeg heller gi deg et hint til.

Jeg tror jeg forstår ;)

Skrevet

Jeg tror jeg forstår ;)

Det gjør du nok, vi er vel omtrent like gamle.

:)

Skrevet

Er det nå en av dagene han kommer? Har ikke sett min på 3 uker og det er fælt, så jeg kan jo bare forestille meg hvordan du har det... :o) Du forsvinner vel fra DOL en stund nå da?

16 dager til vi sees igjen nå. :o) Det vil vel si at det er 87 dager siden han dro... Jeg går snart på veggen av savn!

Skrevet

16 dager til vi sees igjen nå. :o) Det vil vel si at det er 87 dager siden han dro... Jeg går snart på veggen av savn!

Ja det kan jeg tenke meg, skal han være hjemme lenga da?

Skrevet

Å bli ferdig med dette selvutviklingskurset jeg har begynt på i håp om at jeg skal lære noe mer om megselv og på den måten få det bedre med megselv og andre.

Endelig få begynt på en ny utdannelse, som jeg ikke helt vet hva er enda :)

Reise på ferie alene og å møte gamle venner igjen.

Skrevet

Ja det kan jeg tenke meg, skal han være hjemme lenga da?

Hvis han ikke får seg en annen jobb innen den tid skal han ut igjen 7. januar. Men vi håper jo begge to at det ikke blir sånn da.

Skrevet

Jeg gleder meg:

- til å flytte tilbake til hjemstedet mitt. (Selv om det bli trist å flytte fra venner og bekjente her)

- til å få ny leilighet, gleder meg enda mer til vi skal kjøpe vårt eget!

- til å kjøpe vår egen bil

- til å få barn!

- ny jobb (har begynt å søke)

Åhh...nå ble jeg i GODT humør!

Takk, for en fin tråd =D

He-he! Gleden er på min side!

Skrevet

Jeg gleder meg til jeg kan drikke rødvin engang til neste sommer...

Skrevet

Jeg gleder meg til jeg kan drikke rødvin engang til neste sommer...

Nå var jeg sikker på jeg skulle få lese noe om Glasgow...

Skrevet

Jeg gleder meg sykt til å få den bestilte valpen i slutten av november!

En søt, glad og nyyydelig japansk spisshund. :-D

Har du ikke fått den enda?

Men nå tror jeg at jeg kan gjette hvem det er IngenLurerDenneGutten har diskutert hund med i dag ;)

Skrevet

Nå var jeg sikker på jeg skulle få lese noe om Glasgow...

Tror ikke du kvalmen har kommet for fullt i Glasgow?

Men jeg burde kanskje klare å finne meg et par bukser, det er en fordel.

Skrevet

Har du ikke fått den enda?

Men nå tror jeg at jeg kan gjette hvem det er IngenLurerDenneGutten har diskutert hund med i dag ;)

Hvorfor tror du ILDG har diskutert hund med meg?

Har du også snakket med ham kanskje? :)

Skrevet

Tror ikke du kvalmen har kommet for fullt i Glasgow?

Men jeg burde kanskje klare å finne meg et par bukser, det er en fordel.

Uff da, du har vel ikke sluttet å glede deg til Glasgow-turen? I så fall må du gjerne gi billettene til meg. I tilegg kan du gi meg dine strategiske mål, så kan jeg titte på mammabukser også.

Skrevet

Uff da, du har vel ikke sluttet å glede deg til Glasgow-turen? I så fall må du gjerne gi billettene til meg. I tilegg kan du gi meg dine strategiske mål, så kan jeg titte på mammabukser også.

Nei, da, jeg gleder meg :) Men jeg trodde lissom jeg kom til å kunne dra på puben.... Regnet jo med at det tok litt tid, vettu.

Skrevet

Hvorfor tror du ILDG har diskutert hund med meg?

Har du også snakket med ham kanskje? :)

Han mailet meg et nydelig bilde av en hund og fortalte at han hadde diskutert hund med noen hundegale dolere på msn...

Skrevet

Nei, da, jeg gleder meg :) Men jeg trodde lissom jeg kom til å kunne dra på puben.... Regnet jo med at det tok litt tid, vettu.

Ja, sånn kan det gå når dere er så fruktbare...

Godt at du har testet litt alkoholfri øl, de har nok det på puben også!

Skrevet

Ja, sånn kan det gå når dere er så fruktbare...

Godt at du har testet litt alkoholfri øl, de har nok det på puben også!

For noen år siden var gubben og jeg i Canada, og siden han kjørte bil ville han ha en lettøl.

Overraskelsen var stor da det viste seg at 'light' var lite kalorier, ikke lite alkohol.

Nå har sånt øl kommet hit også (lavkarbo).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...