Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han mailet meg et nydelig bilde av en hund og fortalte at han hadde diskutert hund med noen hundegale dolere på msn...

aha!

:)

Jeg fikk også et nydelig bilde av ham, det var et av en japansk spisshund i fine omgivelser.

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

7

• annegunn

7

• Aryane

5

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

aha!

:)

Jeg fikk også et nydelig bilde av ham, det var et av en japansk spisshund i fine omgivelser.

Da var det nok samme hund! Har du fått noen av de flotte fjellene hans også? (jeg må passe meg så jeg ikke skriver navnet på hjemstedet hans - vet ikke om det er offisielt på dol eller ikke)

Skrevet

For noen år siden var gubben og jeg i Canada, og siden han kjørte bil ville han ha en lettøl.

Overraskelsen var stor da det viste seg at 'light' var lite kalorier, ikke lite alkohol.

Nå har sånt øl kommet hit også (lavkarbo).

Så om man drikker lavkallori øl, kan man spise desto mer høykallori sjokolade ved siden av? Ikke dumt...

Skrevet

Da var det nok samme hund! Har du fått noen av de flotte fjellene hans også? (jeg må passe meg så jeg ikke skriver navnet på hjemstedet hans - vet ikke om det er offisielt på dol eller ikke)

Ja, det har jeg! Kjempeflotte fjell, vill og vakker natur. :) Både idyll og vilt på samme tid, hvis du skjønner.

Han har mange fine bilder, både stemningsbilder med solnedgang og flotte naturbilder i fint dagslys.

Sier aldri noe om bosted og andre ting jeg får vite på mail eller msn, som ikke skal ut på dol jeg. :) Det ville vært dumt, regner også med at andre ikke plumper ut med sånne ting.

Med mindre en har sagt det selv på dol, altså. *s*

Skrevet

Ja, det har jeg! Kjempeflotte fjell, vill og vakker natur. :) Både idyll og vilt på samme tid, hvis du skjønner.

Han har mange fine bilder, både stemningsbilder med solnedgang og flotte naturbilder i fint dagslys.

Sier aldri noe om bosted og andre ting jeg får vite på mail eller msn, som ikke skal ut på dol jeg. :) Det ville vært dumt, regner også med at andre ikke plumper ut med sånne ting.

Med mindre en har sagt det selv på dol, altså. *s*

"Sier aldri noe om bosted og andre ting jeg får vite på mail eller msn, som ikke skal ut på dol jeg. :)"

Det antok jeg, derfor spesifiserte jeg ikke at det var noe ved øyebildet mitt du ikke skulle nevne her. *s*

Skrevet

"Sier aldri noe om bosted og andre ting jeg får vite på mail eller msn, som ikke skal ut på dol jeg. :)"

Det antok jeg, derfor spesifiserte jeg ikke at det var noe ved øyebildet mitt du ikke skulle nevne her. *s*

"Det antok jeg, derfor spesifiserte jeg ikke at det var noe ved øyebildet mitt du ikke skulle nevne her. *s* "

*my lips are sealed* (eller hva det heter, hehe)

Skrevet

Så om man drikker lavkallori øl, kan man spise desto mer høykallori sjokolade ved siden av? Ikke dumt...

Og hvis du ikke drikker øl i det hele tatt, kan du spise enda mer sjokolade.

det er lite karbohydrater i tørr hvitvin...

Skrevet

"Det antok jeg, derfor spesifiserte jeg ikke at det var noe ved øyebildet mitt du ikke skulle nevne her. *s* "

*my lips are sealed* (eller hva det heter, hehe)

Det er godt! Nå venter jeg bare på bilde fra mrxx i morgen :)

Skrevet

Og hvis du ikke drikker øl i det hele tatt, kan du spise enda mer sjokolade.

det er lite karbohydrater i tørr hvitvin...

Så du reklamerer for tørr hvitvin igjen?

Hva med halvtørr hvitvin?

Skrevet

Så du reklamerer for tørr hvitvin igjen?

Hva med halvtørr hvitvin?

Halvtørr hvivin har jo litt restsødme, og er derfor ikke så bra.

Men hvor stor forskjellen egentlig er aner jeg ikke.

Desuuten drikker man mindre vin enn øl, i volum, og da spiller det ikke like stor rolle.

Skrevet

Hvis han ikke får seg en annen jobb innen den tid skal han ut igjen 7. januar. Men vi håper jo begge to at det ikke blir sånn da.

Får krysse fingrene for dere jeg da :o)

Skrevet

Til jul. Eller i alle fall til advent.

Til fjelltur.

Til jeg blir frisk nok til å arbeide litt.

Til jeg slipper å krype rundt på offentlige kontorer og be om forståelse og rettigheter.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Til å dra på Norefjell til vinteren for å gå på ski og stå på ski.

Gjest hall mark
Skrevet

Nå er høsten her, så den kan jeg ikke glede meg til... Jeg gleder meg til jeg får noen medisiner som hjelper mot migrenen! Jeg gleder meg til jeg har fått operert foten. Jeg gleder meg til førjulstiden. Jeg gleder meg til en bursdag jeg skal i. Jeg gleder meg til en fridag. Jeg gleder meg til jeg har god råd og eget hjem.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

For å si det sånn, så vil jeg da få mulighet til å gjøre mange av de tingene du gleder deg mest til :)

Om du ikke forstår, får jeg heller gi deg et hint til.

hæ? Nå ble JEG veldig nysgjerrig. Skjønte ikke døyten jeg!:)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Nå gleder jeg meg til jeg tester positivt på grav.test

Skrevet

gleder meg til fredag...da skal jeg treffe en gutt jeg gleeeder meg til å møte..

gleder meg til å oppleve en skikkelig forelskelse, der han jeg er forelsket i er forelsket i meg også...

gleder meg til jeg finner ut hva som er galt med magen min, og med knærne..få orden på helsa...

til jeg får jobb m. fast lønn...

til jeg vet hva jeg vil med livet...

og til jul!!!!!!!

Skrevet

Jeg gleder meg aller mest til telefonen ringer og en dame i andre enden av røret sier "Kan du snakke uforstyrret? Jeg har en god nyhet til deg, dere har fått en nydelig liten datter/sønn".

DET gleder jeg meg aller mest i hele verden til. Og jeg håper at det ikke er så lenge til det skjer :-))

Beste hilsen fra

Skrevet

Jeg gleder meg til å hilse på lillegullet i magen min!! Er 39+4 nå, og VELDIG klar for å føde :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...