Gå til innhold

Kåt dagen etter fest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest knulle, knulle

Tror ikke du er alene om det nei.... Har det helt likt, heldigvis har jeg en mann som knuller meg :)

Ja, idag skulle jeg gjerne hatt en mann. Eller iallefall ikke vært i mot sånne elskere forhold. Sex og kjærlighet hører liksom sammen for meg

Gjest M.Angelica

Er alltid så sinnsykt dårlig dagen etter at jeg har drukket alkohol. Må brekke meg både to og tre ganger før jeg står opp. Hvorfor er man ekstra dårlig dagen derpå?

Sikkert fordi du hadde for mye sex før du sovnet.

(Uten prevansjon?) :P

Eh..javel. hehe det eneste jeg tenker når jeg våkner dagen derpå er "Å herreguuud...hue...vondt...skal aldri gå ut mer...*stønn*"

hehehe

Men etter et par ibux og litt frokost så ser dagen straks lysere ut. :)

Men kåt er jeg ikke dagen derpå. Ikke føler jeg meg særlig lekker heller, med kuppelhue og prikking i kroppen mens promillen er på vei ut av kroppen.

Annonse

Er alltid så sinnsykt dårlig dagen etter at jeg har drukket alkohol. Må brekke meg både to og tre ganger før jeg står opp. Hvorfor er man ekstra dårlig dagen derpå?

"Hvorfor er man ekstra dårlig dagen derpå?"

Fordi man opplever ettervirkningene etter at man har inntatt gift (alkohol). Dehydrering og masse hormonelt rot etc. i kroppen. Passer man på å få i seg nok væske (annet enn sprit, vin og øl) når man drikker, så har det som regel en positiv effekt på formen dagen etter.

"........................................."

"Hvorfor er man ekstra dårlig dagen derpå?"

Fordi man opplever ettervirkningene etter at man har inntatt gift (alkohol). Dehydrering og masse hormonelt rot etc. i kroppen. Passer man på å få i seg nok væske (annet enn sprit, vin og øl) når man drikker, så har det som regel en positiv effekt på formen dagen etter.

Jeg har ikke vært dårlig på evigheter nå, og det tror jeg er fordi (som du skriver) jeg også drikker vann og cola. Og så stopper jeg å drikke alkohol når jeg merker at jeg kanskje har fått nok.... Og så drikker jeg godt (vann/cola)når jeg kommer hjem. Jeg tror også det hjelper litt å spise litt når man drikker. Og spise FØR man går på vorspiel..:)

Det hjelper og spise litt mat og drikke vann eller cola før du legger deg.

Gjør ikke jeg det, er dagen etterpå ødelagt.

Ta med deg vannglass på soverommet, slik at du starter dagen med vann. Så frokost. Da blir som oftes dagen ok allikevel.

Som oftes iallefall ;-)

En lege sa til meg at det var mangel på salt i kroppen, og dehydrering som gjorde at man ble fyllesyk. Ergo, spise litt salt mat, chips o.l og drikke vann.

Jeg har ikke vært dårlig på evigheter nå, og det tror jeg er fordi (som du skriver) jeg også drikker vann og cola. Og så stopper jeg å drikke alkohol når jeg merker at jeg kanskje har fått nok.... Og så drikker jeg godt (vann/cola)når jeg kommer hjem. Jeg tror også det hjelper litt å spise litt når man drikker. Og spise FØR man går på vorspiel..:)

Sluttet å drikke alkohol jeg...

Begynte å vise bilnøkklene hver gang jeg var ute og ble bydd på noe...

Det hjalp det :)

Hender jeg tar et glass vin til mat da, det synes jeg er godt.

Men den store mengden alkohol og dagen derpå orker jeg rett og slett ikke...

For ikke å glemme den fylle-angsten...fy, den var fæl den ;)

:o)

Det er ikke så ofte jeg drikker, da. Og det er ikke SÅ store mengder....

Det har garantert mye å si, ja. Jeg pleier å passe på å spise normale måltider selv om jeg drikker en hel kveld, og jeg drikker litervis av vann uansett om jeg drikker alkohol eller ei. Så jeg er sjelden noe annet enn litt redusert dagen etter.

Annonse

Det er med alkohol som med mange andre ting: Det passer bedre for noen enn for andre :-)

Det har garantert mye å si, ja. Jeg pleier å passe på å spise normale måltider selv om jeg drikker en hel kveld, og jeg drikker litervis av vann uansett om jeg drikker alkohol eller ei. Så jeg er sjelden noe annet enn litt redusert dagen etter.

Før var jeg alltid dårlig dagen etter. Men nå drikker jeg også kun en sort drikke, for om jeg blander forskjellig blir jeg garantert dårlig!

Før var jeg alltid dårlig dagen etter. Men nå drikker jeg også kun en sort drikke, for om jeg blander forskjellig blir jeg garantert dårlig!

Det er visst veldig vanlig å ikke tåle å blande forskjellige drikker, virker det som. Selv kan jeg drikke stort sett hva som helst om hverandre, bare jeg passer på mengdene :-)

"..........................................."

Gjest romler mest

Psykosomatisk. Mange er følsomme for depresjonen som følger etter at alkoholden har herjet i hjernen. Det fører bl a til kvalme. Mange er veldig stresset om morgenen, og føler samme symptomer: brekninger om morgenen uten å ha drukket.

Kanskje har du dårlig samvittighet også, og angrer på din adferd da du var påseilet?

Du trenger vann, salt, sukker, evt noe smertestillende.

Blodsukkeret faller og du tappes for kalium, derfor skjelver du og svetter. Derfor trenger du sukker og salt.

Prøv melk og kalde fiskeboller. Små porsjoner.

Sex hjelper, fordi det demper stress og depresjon.

enda et forsøk fra meg med å være morsom... min tørre humor skinner gjennom igjen. velvel...

(jeg vet ganske mye om hva som gjør folk dårlige altså...)

ser det som min studentplikt å drikke ofte og mye! ;) neida

zyrtec revolusjonerte min verden. før hadde jeg det helt jævli dagen derpå. kunne ligge i senga, blæra var sprengfull, men jeg visste at om jeg snudde meg eller om jeg sprang, kom jeg til å spy. du vet slik kroppen føles rett før du skal spy - sånn var jeg hele dagen.

når jeg endelig hadde kommet meg i stua, måtte min kjære hente og gjøre alt for meg. jeg kunne ikke så mye som bøye meg frem til bordet for å hente fatet med mat før jeg kjendte jeg måtte spy.

men etter hvert som leger har anbefalt å spise zyrtec når du har begyndt å drikke, er jeg ikke redd for å drikke for mye eller blande for mye. fylleangst er for pyser ;) det som skjedde dagen før, skjedde. vennene mine rynker aldri på nesen om noen dreit seg litt ut. sånn som skjer, og som legges i arkivet.

så bruk zyrtec, og ha det gøy. å være full blandt fulle folk er kjempemoro, men å være edru blandt de er helt forferdelig!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...