Gjest Ragnar den store Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Vil du ha Bondevik og kristen statsminister stem Høyre, Venstre eller Krf. Hvis du eventuelt måtte like Stoltenberg bedre, stemmer du Ap, Sv eller Sp. 0 Siter
Gyda Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Sier du det, Ragnar? Så oppklarende. 0 Siter
Gjest Ragnar den store Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ser jo ikke ut som folk har skjønt realitetene med hva de stemmer da. For Bondevik ligger jo an til å bli statsminsiter for enda 4 år til utifra gallupen siste dagene. Merkelig at flertallet kan være fan av å ha denne mannen som statsminister...mye jeg ikke skjønner tydeligvis.. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Du har misforstått poenget ved valget: Du stemmer på politikk, ikke på trynefaktor. Heldigvis. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ser jo ikke ut som folk har skjønt realitetene med hva de stemmer da. For Bondevik ligger jo an til å bli statsminsiter for enda 4 år til utifra gallupen siste dagene. Merkelig at flertallet kan være fan av å ha denne mannen som statsminister...mye jeg ikke skjønner tydeligvis.. Forestill deg da hvis galskapen fortsetter, og Mullah Høybråten tar over og blir statsminister. Har jeg ikke allerede flyktet fra landet så gjør jeg det definitivt da. "............................................" 0 Siter
Gjest er du løpegutten til kristin eller? Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 ' 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.