amber sun Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 ...stemmer du Dolpartiet! ;-D :-D :-D 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Vi må vel minst ha 20 partier her i gården vel? 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Uff nei....det er nok krangling og misforståelser blant de partiene som finnes allerede. Tenk deg partilederdebatter etc. her inne, hvor mulighetene for misforståelser og feilaktig lesing mellom linjene er tusendoblet. Uff :-) ".........................................." 0 Siter
damedame Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Uff nei....det er nok krangling og misforståelser blant de partiene som finnes allerede. Tenk deg partilederdebatter etc. her inne, hvor mulighetene for misforståelser og feilaktig lesing mellom linjene er tusendoblet. Uff :-) ".........................................." hehe, hadde endt med borgerkrig før sola hadde gått ned første dag etter valget 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg stemmer for blondinepartiet =D 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 hehe, hadde endt med borgerkrig før sola hadde gått ned første dag etter valget Utvilsomt :-) "...................................." 0 Siter
amber sun Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Jeg stemmer for blondinepartiet =D Ja! Enda bedre ide. Blondinepartiet - med M.Angelica som statsminister. :-D 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ja! Enda bedre ide. Blondinepartiet - med M.Angelica som statsminister. :-D Jeeeee...go for it! =) 0 Siter
Klara Q Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg stemmer for blondinepartiet =D Ja, vi har mange gode saker, vi 0 Siter
amber sun Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Jeeeee...go for it! =) Hva syns du skal være hovedsaken vår? 0 Siter
Osiris Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hva syns du skal være hovedsaken vår? Gratis internett til alle syns jeg bør være viktig 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hva syns du skal være hovedsaken vår? Hmmm...noen forslag: * høyere fengselsstraffer * billigere alkohol * høyere lønn til førskolelærere * forbedre skoler og b.hg * billigere bensin * innvandrerpolitikk * mindre avgifter på bil * fjern bompengene * billigere innenlandsreiser (fly) Nå står det stille..kommer ikke på mer 0 Siter
amber sun Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Hmmm...noen forslag: * høyere fengselsstraffer * billigere alkohol * høyere lønn til førskolelærere * forbedre skoler og b.hg * billigere bensin * innvandrerpolitikk * mindre avgifter på bil * fjern bompengene * billigere innenlandsreiser (fly) Nå står det stille..kommer ikke på mer Bra saker Spesielt "Fjern bompengene" syns jeg var et bra forslag! 0 Siter
amber sun Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Gratis internett til alle syns jeg bør være viktig Gratis internett...hm...skal det betales av staten, kommunen, Røkke eller noen andre? 0 Siter
Osiris Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Gratis internett...hm...skal det betales av staten, kommunen, Røkke eller noen andre? Av drihuseierne. Vi har en økende drivhuseffekt, og da er det klart at de må betale en liten avgift per blomst. ) For ordens skyld så dette selvfølgelig bare befriende tull og tøys fra en som er sliten av å diskutere seriøs politikk. 0 Siter
Gyda Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ja! Enda bedre ide. Blondinepartiet - med M.Angelica som statsminister. :-D Jeg melder meg som finansminister. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Jeg melder meg som finansminister. Jeg vil være nytelsesminister! *s* 0 Siter
Velouria Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg vil være nytelsesminister! *s* Jeg vil være kulturminister. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Jeg vil være kulturminister. Dette blir en finfin regjering, du! ;-D Du skal se vi får flertall 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Dette blir en finfin regjering, du! ;-D Du skal se vi får flertall Gleder meg til vi vinner valget!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.