Gå til innhold

Runka på geologisk museum...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har jeg opplevd det også... Var på zoologisk/geologisk museum på tøyen, med mine to små barn idag. Skulle liksom ha en hyggelig dag. Men en kåt tyrker med hånda i lomma, ristende i skrittet, slo følge med oss. Jeg prøvde høflig å avvise/unngå ham, men han var så påtrengende at jeg til slutt bestemte meg for å dra derfra. Han spurte om alt mulig, om hvor gammel jeg var, hvor gammel mannen min var, om jeg hadde noen venninner som lignet på meg som han kunne møte, om hvordan han kunne finne en dame som meg, med slik kropp og slike bryster... Angrer nå for at jeg var så høflig mot han. Skulle bare bedt han fjerne seg...!!!

Ikke første gang noen masturberer i mitt nærvær på offentlig sted...

Stakkars mannfolk...

Skrevet

Å fisj, nå ble jeg kvalm, altså!

Det må det vel gå an å oppføre seg normalt?! - selv om man er mannfolk aldri så mye...

Skrevet

"Ikke første gang noen masturberer i mitt nærvær på offentlig sted... Stakkars mannfolk..."

Jeg er da også ei pen jente, men mannfolk runker ikke fordet;p Er det derfor de masturberer tror du?

Skrevet

Dette burde vel de ansatte ha blitt gjort oppmerksom på?

Han ville da ha blitt vist bort fra museet. I tillegg til vanlige ansatte er det også vekter i Botanisk hage.

Ikke umulig mannen ga samme "oppmerksomhet" til andre også. (Etter at dere hadde gått.)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Og så på et geologisk museum da!

*spyr av sånne folk*

Skrevet

"Ikke første gang noen masturberer i mitt nærvær på offentlig sted... Stakkars mannfolk..."

Jeg er da også ei pen jente, men mannfolk runker ikke fordet;p Er det derfor de masturberer tror du?

du har hatt flaks du da... :-)

Skrevet

du har hatt flaks du da... :-)

flaks? tror du at alle menn som runker der du er gjør det fordi de ser deg? hmm..

Skrevet

flaks? tror du at alle menn som runker der du er gjør det fordi de ser deg? hmm..

Næmmen i all verden da? To ganger i mitt liv har jeg opplevd at en mann har runka mens han har stirra på _meg_, ok? Noen opplever det, andre gjør det ikke... Misunnerlig eller? Høres nesten sånn ut...?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Næmmen i all verden da? To ganger i mitt liv har jeg opplevd at en mann har runka mens han har stirra på _meg_, ok? Noen opplever det, andre gjør det ikke... Misunnerlig eller? Høres nesten sånn ut...?

Det er sikkert han som fulgte etter deg på museumet ;)

Skrevet

Nope, syns bare det virket som om du fisket etter komplimenter. Neste gang bør du kanskje si ifra til de som driver stedet?? Uff,ja det er synd på deg som er så pen at menn bare MÅ se på deg å runke.

Skrevet

Nope, syns bare det virket som om du fisket etter komplimenter. Neste gang bør du kanskje si ifra til de som driver stedet?? Uff,ja det er synd på deg som er så pen at menn bare MÅ se på deg å runke.

Du sier jo selv at du er pen, det har ikke jeg sagt om meg selv... Jeg fortalte om en guffen fyr. Om jeg er pen eller ikke er en annen sak. Ville bare få folks reaksjoner, kanskje noen andre hadde lignende å fortelle. Du misforstår tydeligvis helt hva jeg ville med innlegget...

Skrevet

Dette burde vel de ansatte ha blitt gjort oppmerksom på?

Han ville da ha blitt vist bort fra museet. I tillegg til vanlige ansatte er det også vekter i Botanisk hage.

Ikke umulig mannen ga samme "oppmerksomhet" til andre også. (Etter at dere hadde gått.)

Jeg vurderte å si ifra til de i skranken der, men siden han var rundt meg hele tida synes jeg det var ubehagelig å skulle klage på han... Men jeg angrer nå, hvorfor være snill og høflig med sånne folk...?!

Skrevet

Det er sikkert han som fulgte etter deg på museumet ;)

Ja kanskje :-D

Gjest så ubehagelig
Skrevet

Du burde ha gått bort til en av vaktene eller ekspedisjonen og klaget på ham, helt klart! Det er ikke riktig at du skulle få spolert familiens museumsbesøk på denne måten. Dessuten ville han helt sikkert fortsatt med noen annen når dere gikk, dersom ingen bortviste ham.

Uffameg.

Skrevet

Å fisj, nå ble jeg kvalm, altså!

Det må det vel gå an å oppføre seg normalt?! - selv om man er mannfolk aldri så mye...

Hei:)

Ubehagelig og ekkel episode du opplevde. Og med barn tilstede også*****

Selv hadde jeg sagt fra til vaktene/de som stt i skranken helt uavhengig om han var tilstede eller ei.

Skrevet

Og så på et geologisk museum da!

*spyr av sånne folk*

Ja, hadde det enda vært på et annet museum!;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, hadde det enda vært på et annet museum!;o)

He he...ja, et erotisk museum feks. :P

Skrevet

He he...ja, et erotisk museum feks. :P

Kunne ikke dy meg når du skrev spesielt geologisk museum, som om det skulle spille noen rolle hva slags museum det var...eller annen offentlig plass, for å si det sånn.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kunne ikke dy meg når du skrev spesielt geologisk museum, som om det skulle spille noen rolle hva slags museum det var...eller annen offentlig plass, for å si det sånn.

He he..jeg ser for meg at det er bare nerden som går på sånt (sorry alle)

Hvis jeg var en offentlig runker, så tror jeg at jeg heller ville valgt et annet sted enn et museum :P

Skrevet

He he..jeg ser for meg at det er bare nerden som går på sånt (sorry alle)

Hvis jeg var en offentlig runker, så tror jeg at jeg heller ville valgt et annet sted enn et museum :P

*gruble gruble* Kanskje det forholder seg slik at geologisk museum er gratis? Kanskje det isåfall har noe med hans valg av sted??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...