Gå til innhold

Runka på geologisk museum...

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

*gruble gruble* Kanskje det forholder seg slik at geologisk museum er gratis? Kanskje det isåfall har noe med hans valg av sted??

Hmm..ja, det kan være en grunn.

Men hva med det "gode gamle-ligge i buskene ved badestranda"?

Eller et solarium..?

Skrevet

Eller et solarium..?

gode-gamle... he he....

Det blir jo kaldere for badeliv etterhvert også, og solarium er kanskje ikke så moderne mer? *S*

Skrevet

Eller et solarium..?

Solarium?

Hvem runker i solarium da? Det er jo låste dører jo...kan vel ikke bli sett når man ligger der vel?

*rødme*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Solarium?

Hvem runker i solarium da? Det er jo låste dører jo...kan vel ikke bli sett når man ligger der vel?

*rødme*

Det skjedde jo for ikke så lenge siden.. Var noe med at mens folk var å bet. så lurte han seg inn på rommene. Noe i den duren..Stod iallfall i avisa

Skrevet

Solarium?

*rødme*

oi oi oi - aner vi at amber har foretatt seg noe uanstendig på solarium? ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

gode-gamle... he he....

Det blir jo kaldere for badeliv etterhvert også, og solarium er kanskje ikke så moderne mer? *S*

Hehe..

Offentlige runkere går nå nye og mer moderne veier; geologisk museum!

Skrevet

Solarium?

*rødme*

Det var en mann som laget seg et hull i veggen mellom to solarierom,der fotograferte han damer.

Mulig han dro litt også (lol)

Skrevet

Det skjedde jo for ikke så lenge siden.. Var noe med at mens folk var å bet. så lurte han seg inn på rommene. Noe i den duren..Stod iallfall i avisa

Hm, ikke noe kjekt det der nei.

:(

Vel, har ikke sett noen potensielle solarium-runkere der jeg går, ihvertfall. :)

Skrevet

oi oi oi - aner vi at amber har foretatt seg noe uanstendig på solarium? ;-)

Uanstendig?

Man ligger jo der naken med beina fra hverandre, så såpass uanstendig er det jo - men man får jo ikke gjort så mye mer når man er innkapslet inne mellom solrørene, da.

;-D

Skrevet

Det var en mann som laget seg et hull i veggen mellom to solarierom,der fotograferte han damer.

Mulig han dro litt også (lol)

Ekkelt sånt.

Får kanskje sjekke etter hull i veggen neste gang jeg er i solstudioet.

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/12/04/385255.html

Her har du link om en lignende episode.

Dette var ikke noe kjekt.

Der jeg går er det ikke noe skranke med folk, man bare velger avlukke selv og putter på penger.

Ingen man kan gi beskjed til dersom noe skulle skje heller, med andre ord.

Satser på at ingen finner på noe sånt her..

Og så får en kanskje titte etter et par ganger under solingen.?

Skrevet

Dette var ikke noe kjekt.

Der jeg går er det ikke noe skranke med folk, man bare velger avlukke selv og putter på penger.

Ingen man kan gi beskjed til dersom noe skulle skje heller, med andre ord.

Satser på at ingen finner på noe sånt her..

Og så får en kanskje titte etter et par ganger under solingen.?

Er litt på vakt jeg ja for sånne ting har skjedd der jeg bor.

Samtidig er det også noen som har fisket klær og eiendeler imens noen har sola seg.

Skrevet

Det er vel ikke så mye annet å gjøre på geolotisk museum.

Skrevet

Usj, så kvalmt! Har også opplevd noe liknende, men til forskjell fra deg gidder jeg ikke være høflig med sånne typer. Det er på samme måte som med telefonselgere: Man må avvise dem blankt med en gang, ellers tar det laaang tid å bli kvitt dem...

Skrevet

Uanstendig?

Man ligger jo der naken med beina fra hverandre, så såpass uanstendig er det jo - men man får jo ikke gjort så mye mer når man er innkapslet inne mellom solrørene, da.

;-D

Åja, he he, trodde du var redd for at noen hadde sett deg, altså noe MER enn bare å ha sett deg uten klær! *S*

Skrevet

Åja, he he, trodde du var redd for at noen hadde sett deg, altså noe MER enn bare å ha sett deg uten klær! *S*

"altså noe MER enn bare å ha sett deg uten klær! *S* "

hehe neida. Men det er ikke så lite bare det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...