Gå til innhold

tuppevare

Gjest kunder snart

Anbefalte innlegg

Gjest kunder snart
Skrevet

Om ikke så lenge skal jeg på tuppevareparty. Har noen gamle boller og matbokser men ikke så mye annet. Er det noe dere er veldig fornøyd med som dere kan anbefale meg å kjøpe?

Skrevet

Kjevla! Ikke ironisk ment altså! :o) Men selv eksen min måtte bare si seg enig i at den kjevla er suveren.

Gjest boksåpner
Skrevet

Boksåpneren er jeg veldig fornøyd med. Den lager ingen skarpe kanter på boksen du åpner pluss at åpneren er enkel i bruk.

Skrevet

Boksåpneren er jeg veldig fornøyd med. Den lager ingen skarpe kanter på boksen du åpner pluss at åpneren er enkel i bruk.

Potetskrelleren er suveren!

:o)

Skrevet

-Stekepinsetten er veldig god.

-Ultra Plus, til tilberedning i ovnen. Kjempegodt fornøyd.

-Micro Plus, til tining, oppvarming og laging i microbølgeovnen.

-Iso Duo, til servering av varme eller kalde retter.

-Heis Opp, til rødbeter/sylteagurker.

-Salatslynga er veldig populær, men har den ikke selv. Mange skryter veldig av den.

-Crisper Selett, med løs rist. Uunnværlig til oppbevaring av salathode/rapidsalat etc. Holder seg meget godt.

-Kombi kjøl, (3dl.) kjempegode til pålegg, bygges i høyden.

-Moduletter, forskjellige størrelser, i disse har jeg mel, sukker, melis, havregryn, salt etc. etc. God orden i skapet!

-Preludio kanne, 1.7 ltr. Fin til en liter appelsin juice, får rista godt for hver gang.

Skrevet

Boksåpneren, hvitløkspressen og potetskrelleren er 3 ting jeg ikke hadde klart meg uten. Fikk alltid høre av eks'en at Tupperware bare var dritt, man kunne kjøpe like bra ting på Nille, mente han. Men den dagen jeg flyttet forlangte han å få beholde potetskrelleren, hehe.... det lå 3 andre potetskrellere i skuffen...

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Syns den blå salatbollen med lokk er både fin og praktisk. Har den crisp-bollen. Den er veldig kjekk å ha. Kaketinen har jeg også forresten. Veldig greit å kune transportere to kaker på en gang.

Det er vel det jeg har tror jeg.

Skrevet

Servofix!

Uunnværlig til pannekakesteking, spaghetti, makaroni, pølser i barneselskap, is om sommeren, ris - kort sagt alt som skal holde seg varmt eller kaldt.

Jeg er veldig glad i tupperware til oppbevaring av mat, Nille og andre kommer ikke opptil.

Andre Tupperware-produkter i daglig bruk her hjemme:

- slikkepotten

- moduletter m/div. innhold

- sukkerstrøeren

- kaketina (ikke daglig, da, men når det bakes brukes den)

Jentungen1365380808
Skrevet

Hvis jeg bare skulle kjøpt en ting, så hadde det blitt boksåpneren. Den er genial.

Skrevet

-Stekepinsetten er veldig god.

-Ultra Plus, til tilberedning i ovnen. Kjempegodt fornøyd.

-Micro Plus, til tining, oppvarming og laging i microbølgeovnen.

-Iso Duo, til servering av varme eller kalde retter.

-Heis Opp, til rødbeter/sylteagurker.

-Salatslynga er veldig populær, men har den ikke selv. Mange skryter veldig av den.

-Crisper Selett, med løs rist. Uunnværlig til oppbevaring av salathode/rapidsalat etc. Holder seg meget godt.

-Kombi kjøl, (3dl.) kjempegode til pålegg, bygges i høyden.

-Moduletter, forskjellige størrelser, i disse har jeg mel, sukker, melis, havregryn, salt etc. etc. God orden i skapet!

-Preludio kanne, 1.7 ltr. Fin til en liter appelsin juice, får rista godt for hver gang.

*måper*

Skrevet

Brødboksen, lompeboksen, servofix, memo kjøl og frys, firlinger, påleggsboksene, salatslyngen, boksåpneren, grønnsaksskrelleren, vinåpneren, fridgesmartserien er suveren, delikat til knekkebrød og kjeks, tørkerullholderen, knivene, og moduletter, bakebollen, heis opp bl.a.

Skrevet

Brødboksen, lompeboksen, servofix, memo kjøl og frys, firlinger, påleggsboksene, salatslyngen, boksåpneren, grønnsaksskrelleren, vinåpneren, fridgesmartserien er suveren, delikat til knekkebrød og kjeks, tørkerullholderen, knivene, og moduletter, bakebollen, heis opp bl.a.

:-O

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..det var en morsom overskrift.. Er det sånne varer for tupper? ;)

Gjest romler mest
Skrevet

:-O

For ikke å glemme boksen for maskingeværammunisjon.

Skrevet

Har alltid hørt masse skryt om potetskreller og boksåpner, men har aldri blitt bedt på party, så jeg får jo ikke kjøpt det!

Skrevet

Har alltid hørt masse skryt om potetskreller og boksåpner, men har aldri blitt bedt på party, så jeg får jo ikke kjøpt det!

Det samma gjelder meg.

Nå har jeg fiksa det ved å finne meg en mann med skapet fullt av tupperware da :-) (!)

Skrevet

Det samma gjelder meg.

Nå har jeg fiksa det ved å finne meg en mann med skapet fullt av tupperware da :-) (!)

Hehe... Eneste samboeren min kunne bidra med i heimen var suuround, tv, dvd-spiller og forsterker. Tror muligens han fikk med seg et håndkle fra mor, men ellers var det jeg som stod for kjøkkenutstyr.

Gjest salat-slyngeren
Skrevet

Jeg har kun salat-slyngeren. Den er veldig fin til å få ut vannet av salaten med, men bruker den bare hvis vi er flere (jeg bor alene), for det blir litt tungvint å vaske opp alle delene for hver gang (selv om det går ganske raskt da, det er jo bare å skylle dem lett).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...