kakki1365380609 Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Servofix og boksåpneren. 0 Siter
Gjest Har aldri sett dette Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hva er servofix? Og hva er Heis opp? Kan noen gi nærmere forklaringer på hva dette brukes til, og hvordan de virker 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hva er servofix? Og hva er Heis opp? Kan noen gi nærmere forklaringer på hva dette brukes til, og hvordan de virker Heis opp, det er et stativ du setter nedi et glass med f.eks sylteagurker eller reker, så kan du dra opp bare innholdet uten vannett/laken rundt, så er det lettere å forsyne seg. 0 Siter
Gjest romler mest Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hehe... Eneste samboeren min kunne bidra med i heimen var suuround, tv, dvd-spiller og forsterker. Tror muligens han fikk med seg et håndkle fra mor, men ellers var det jeg som stod for kjøkkenutstyr. Høres merkelig kjent ut, men Playstation og 80 spill mangler i beskrivelsen. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Heis opp, det er et stativ du setter nedi et glass med f.eks sylteagurker eller reker, så kan du dra opp bare innholdet uten vannett/laken rundt, så er det lettere å forsyne seg. Jeg har to stykker, en til sylteagurker og en til rødbeter, veldig kjekke. 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Høres merkelig kjent ut, men Playstation og 80 spill mangler i beskrivelsen. Hehe, det hadde han faktisk ikke! Kjøpt x-box etterpå da... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hva er servofix? Og hva er Heis opp? Kan noen gi nærmere forklaringer på hva dette brukes til, og hvordan de virker I Servofix'en kan du f.eks. dampe fisk eller grønnsaker. Du kan koke opp vann, helle det i Servofix'en og trekke pølser. Den er dobbel,innerste delen med hull, så denne delen løftes opp med matinnholdet og uten vannet. Også fin til å legge pannekakene i etterhvert som du steiker dem. Skal du ha med vafler ut, bruk Servofix'en og dem holder seg varme en god stund. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Har alltid hørt masse skryt om potetskreller og boksåpner, men har aldri blitt bedt på party, så jeg får jo ikke kjøpt det! Du kan jo være vertinne selv. Flott takkeprodukt og masse gode tilbud! 0 Siter
Gjest romler mest Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hehe, det hadde han faktisk ikke! Kjøpt x-box etterpå da... Det er ikke langt unna fasiten. Men de er jo søte da. 0 Siter
Elis31 Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Brødboksen, og knekkebrødboksen i samme stil(det går to pakker eller en stor i den). Bakebollen. En annen oval sak til middager, enn servofix. Holder maten varm, uten at den blir klam. De fine blanke skålene med blått lokk. Bruker de kjempemye de minste størrelsene, til rester etc. Kjekk med at du ser med en gang hva du har i. Moduletter, men synes det kan bli litt søl rundt åpningene, og de er litt vanskelig for barn å lukke igjen. Ellers ønsker jeg meg bakeunderlag, om de fortsatt har det. 0 Siter
fresja Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Har alltid hørt masse skryt om potetskreller og boksåpner, men har aldri blitt bedt på party, så jeg får jo ikke kjøpt det! De selger det av og til på messer. Jeg kjøpte den utmerkede slikkepoten på en messe. 0 Siter
nilia Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Kaketina og stekepinsetten! Stekepinsetten hadde jeg ikke klart meg uten...! 0 Siter
monass Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Kjevla er genial!! (og mitt eneste OFFISIELLE tupperware kjøp...) ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.