Gå til innhold

tuppevare

Gjest kunder snart

Anbefalte innlegg

Gjest Har aldri sett dette
Skrevet

Hva er servofix?

Og hva er Heis opp?

Kan noen gi nærmere forklaringer på hva dette brukes til, og hvordan de virker

Skrevet

Hva er servofix?

Og hva er Heis opp?

Heis opp, det er et stativ du setter nedi et glass med f.eks sylteagurker eller reker, så kan du dra opp bare innholdet uten vannett/laken rundt, så er det lettere å forsyne seg.

Gjest romler mest
Skrevet

Hehe... Eneste samboeren min kunne bidra med i heimen var suuround, tv, dvd-spiller og forsterker. Tror muligens han fikk med seg et håndkle fra mor, men ellers var det jeg som stod for kjøkkenutstyr.

Høres merkelig kjent ut, men Playstation og 80 spill mangler i beskrivelsen.

Skrevet

Heis opp, det er et stativ du setter nedi et glass med f.eks sylteagurker eller reker, så kan du dra opp bare innholdet uten vannett/laken rundt, så er det lettere å forsyne seg.

Jeg har to stykker, en til sylteagurker og en til rødbeter, veldig kjekke.

Skrevet

Høres merkelig kjent ut, men Playstation og 80 spill mangler i beskrivelsen.

Hehe, det hadde han faktisk ikke! Kjøpt x-box etterpå da...

Skrevet

Hva er servofix?

Og hva er Heis opp?

I Servofix'en kan du f.eks. dampe fisk eller grønnsaker. Du kan koke opp vann, helle det i Servofix'en og trekke pølser. Den er dobbel,innerste delen med hull, så denne delen løftes opp med matinnholdet og uten vannet.

Også fin til å legge pannekakene i etterhvert som du steiker dem. Skal du ha med vafler ut, bruk Servofix'en og dem holder seg varme en god stund.

Skrevet

Har alltid hørt masse skryt om potetskreller og boksåpner, men har aldri blitt bedt på party, så jeg får jo ikke kjøpt det!

Du kan jo være vertinne selv. Flott takkeprodukt og masse gode tilbud!

Gjest romler mest
Skrevet

Hehe, det hadde han faktisk ikke! Kjøpt x-box etterpå da...

Det er ikke langt unna fasiten.

Men de er jo søte da.

Skrevet

Brødboksen, og knekkebrødboksen i samme stil(det går to pakker eller en stor i den). Bakebollen. En annen oval sak til middager, enn servofix. Holder maten varm, uten at den blir klam. De fine blanke skålene med blått lokk. Bruker de kjempemye de minste størrelsene, til rester etc. Kjekk med at du ser med en gang hva du har i. Moduletter, men synes det kan bli litt søl rundt åpningene, og de er litt vanskelig for barn å lukke igjen. Ellers ønsker jeg meg bakeunderlag, om de fortsatt har det.

Skrevet

Har alltid hørt masse skryt om potetskreller og boksåpner, men har aldri blitt bedt på party, så jeg får jo ikke kjøpt det!

De selger det av og til på messer. Jeg kjøpte den utmerkede slikkepoten på en messe.

Skrevet

Kaketina og stekepinsetten!

Stekepinsetten hadde jeg ikke klart meg uten...!

Skrevet

Kjevla er genial!! (og mitt eneste OFFISIELLE tupperware kjøp...) ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...