Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har det fantastisk bra med kjæresten min, og han er den rette for meg. Men...sexen fungerer ikke helt som den skal. Har alltid slitt med å få orgasme under samleiet, men klarer det på egen hånd, eller med en klitorisvibrator. Har ikke hatt så veldig mange sexpartnere, men nå er jeg som oftest milevis fra å komme. Dette gjør at jeg mer og mer mister lysten på sex...vet jo hva utfallet blir likevel. Jeg er kanskje ikke flink nok til å si hva jeg liker, men hvordan skal man egentlig gjøre det? "litt mer til venstre, litt mer opp, litt svakere, litt hardere..." det erjo nesten helt umulig?? Ikke blir jeg i utg.pkt veldig tent heller, men det blir jeg dersom vi tar et veldig langt forspill og med mye erting og berøring rundt de intime soner.Dette har jeg fortalt han, og det fungerte bra for meg da. Direkte berøring veldig tidlig, funker dårlig for meg.

Jeg synes det er vanskelig å fortelle hva jeg liker, da det noen ganger er stikk motsatt av det han gjør, og dermed blir han lei seg og såra.Slikking nedentil gjør heller ikke noe særlig for meg, ikke på den måten det blir gjort i allefall...

Vel, det jeg lurer på. Har andre vært i samme situasjon? Kan det være lurt å lese div. sexlitteratur sammen, sånn at man kan si "det liker jeg" og dermed blir det litt mer naturlig å si det enn under selve akten. Jeg forsøkte å ta med klitorisvibratoren, for da vet jeg at jeg kommer..men da ble han bare lei seg. Føler vi kommer inn i en veldig ond sirkel her...

KOmmentarer, tips? Hva som helst...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197943-mangel-p%C3%A5-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

å ri ham kan kanskje være godt, det er nesten kun da jeg får orgasme.

ja, det kan være deilig det, men sliter likevel med vaginal orgasme. Tror nesten jeg må satse på klitorisorgasme, men synes det er vanskelig å veilede han på det. Har mest lyst til å ta saken i egne hender, men det liker jo ikke han da...Hm.

Vel, skal ta med meg tipsene og teste det ut :) Og ikke minst må jeg legge fra meg denne "allerede gitt opp" innstillingen. :)

Annonse

ja, det kan være deilig det, men sliter likevel med vaginal orgasme. Tror nesten jeg må satse på klitorisorgasme, men synes det er vanskelig å veilede han på det. Har mest lyst til å ta saken i egne hender, men det liker jo ikke han da...Hm.

Vel, skal ta med meg tipsene og teste det ut :) Og ikke minst må jeg legge fra meg denne "allerede gitt opp" innstillingen. :)

Liker han ikke at du har det best mulig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...