Gå til innhold

hva betyr "endret vaginalsekresjon"

Anbefalte innlegg

Gjest begynt på p-piller
Skrevet

leser litt om p-pillene jeg har begynt på og sett at en av bivirkningene blant annet er "endret vaginalsekresjon". Hva innebærer det?og også "væskeretensjon" kan noen forklare det?

Skrevet

Det betyr endret utflodsmønster. :) Altså at du kan få økt eller annerledes utflodmønster enn du har hatt før du begynte på p-pillene.

Gjest begynt på p-piller
Skrevet

Det betyr endret utflodsmønster. :) Altså at du kan få økt eller annerledes utflodmønster enn du har hatt før du begynte på p-pillene.

ok, da kan det stemme

vet du forresten hvordan man ser forskjellen på utflod og eggløsningslim? Sorry hvis du synes spørsmålet er ekkelt men jeg bare lurer...

Skrevet

ok, da kan det stemme

vet du forresten hvordan man ser forskjellen på utflod og eggløsningslim? Sorry hvis du synes spørsmålet er ekkelt men jeg bare lurer...

Eggløsningsslim er seigt og minner om eggehvitte, det løser seg ikke opp i vann og kan strekkes mellom to fingre ganske langt før det slipper.

Vanlig utflod er ikke så seig, henger ikke igjen mellom to fingre hvis du prøver å strekke, og løser seg opp i vann.

Eggløsningsslim gir runde flekker i trusa, vanlig utflod gir stripete flekker.

Man har ikke eggløsningsslim når man går på p-piller.

Og du og du så mye rart man lærer når man prøver å lage barn...

Skrevet

Eggløsningsslim er seigt og minner om eggehvitte, det løser seg ikke opp i vann og kan strekkes mellom to fingre ganske langt før det slipper.

Vanlig utflod er ikke så seig, henger ikke igjen mellom to fingre hvis du prøver å strekke, og løser seg opp i vann.

*Latterkrampe* Dette kan du!

Skrevet

Mange småting jeg aldri hadde lært uten DOL :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...