Gå til innhold

Redd

Gjest redddddd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer hos en rådgivende lege fra Trygdekontoret.

Dokemtasjon fra psykolog og lege er fra min side gitt.

hvorfor skal jeg til en rådgivende lege fra trygdekontoret da.?`Hva skjer hos en rådgivende lege fra TK, hva slags spørsmål blir stilt.?

Sliter nok mye fra før og er egentlig mer redd nå før den timen , og er utolig. Gruer meg selv om det er noen uker til jeg møte hos psykologen.

Skrevet

Jeg skjønner du er redd, for når trygdekontoret utnevner en i Deres egen regi, bør du overveie dine svar nøye.

Er du sikker,: svarer du sikkert, er du ikke sikker. ?

Noter spørsmålet og ta dette opp med din behandler før du svarer, for veien tilbake etter avgitt svar kan knekke deg psykisk da disse tingene er så langtidskrevende at en med psykisk sårbar helse er så viktig, at det bør forberedes nøye.

Dette er som i amerikanske filmer: sitat "du har lov å uttale deg, men det du sier vil bli brukt mot deg senere"

Dette gjelder din helse.

Bedre sagt: med for lite enn for mye sagt.

Lykke til

Skrevet

TK rådgivende lege har et større spekter i saker å samenligne med. I tillegg til at du selvfølgelig skal ha individuell behandling hos din lege, må rådgivende lege også se på det "trygdefaglige", og sikre at like saker blir behandlet likt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...