Gjest ta bort Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hva vil dette egentlig si? 0 Siter
Gjest hårfjerning Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Å fjerne alt eller nesten alt kjønnshåret med voks. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 at du tar alt? Av hår, altså 0 Siter
Gjest hårfjerning Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 at du tar alt? Av hår, altså Ja, men den store forskjellen er at det fjernes med voks. De salongene som tilbyr b.v, fjerner enten alt, eller lar det være igjen en liten stripe, et hjerte eller dott. 0 Siter
Aryane Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Å fjerne alt eller nesten alt kjønnshåret med voks. gjør ikke det sinnsykt vondt da? 0 Siter
Gjest percento Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Det er noe latterlige greier som kvinner med dårlig mannedrag driver med. 0 Siter
Aryane Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Å fjerne alt eller nesten alt kjønnshåret med voks. gjør ikke det sinnsykt vondt da? 0 Siter
amber sun Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Det er noe latterlige greier som kvinner med dårlig mannedrag driver med. What? hahahaha Og hva var det som stakk deg, tro? *LOL* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Det er noe latterlige greier som kvinner med dårlig mannedrag driver med. He he... Ja, det mest vanligste sjekketrisket må være: "Har du hår på musa?" 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 He he... Ja, det mest vanligste sjekketrisket må være: "Har du hår på musa?" LOL! :-) Faktisk har jeg opplevd det motsatte: En godt voksen kvinne som åpnet med å fortelle at hun hadde omtrent samme sveis nedentil som jeg hadde på haken (fippskjegg). ".............................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 LOL! :-) Faktisk har jeg opplevd det motsatte: En godt voksen kvinne som åpnet med å fortelle at hun hadde omtrent samme sveis nedentil som jeg hadde på haken (fippskjegg). ".............................................." He he he =) Hva sa du, da? Tok øla di og sprang? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 LOL! :-) Faktisk har jeg opplevd det motsatte: En godt voksen kvinne som åpnet med å fortelle at hun hadde omtrent samme sveis nedentil som jeg hadde på haken (fippskjegg). ".............................................." Og da svarte du: trokejegnopå:-/ 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Og da svarte du: trokejegnopå:-/ Selvfølgelig - hva annet kan man svare på slikt? Bare nikke og smile? :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 He he he =) Hva sa du, da? Tok øla di og sprang? Duh! Jeg tar ikke beina på nakken når jeg møter pågående kvinnfolk, altså! :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest J.A..!! Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 gjør ikke det sinnsykt vondt da? . 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 LOL! :-) Faktisk har jeg opplevd det motsatte: En godt voksen kvinne som åpnet med å fortelle at hun hadde omtrent samme sveis nedentil som jeg hadde på haken (fippskjegg). ".............................................." Det er vel bare ett riktig svar på et slikt utsagn? "Får jeg se?" ;o) 0 Siter
Gjest percento Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 What? hahahaha Og hva var det som stakk deg, tro? *LOL* Det er det samme hver gang man er ærlig og antyder hva dette egentlig dreier seg om. Jenter blir dritforbanna fordi de ser hvor dumt glattbarberingsfenomenet er, men presser likevel frem et svært kunstig *LOL*, som en slags hjelpeløs form for forsvar. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det er vel bare ett riktig svar på et slikt utsagn? "Får jeg se?" ;o) Jeg fikk se :-) ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det er det samme hver gang man er ærlig og antyder hva dette egentlig dreier seg om. Jenter blir dritforbanna fordi de ser hvor dumt glattbarberingsfenomenet er, men presser likevel frem et svært kunstig *LOL*, som en slags hjelpeløs form for forsvar. Aha, så du undervurderer alle kvinner. Hvorfor er dette "fenomenet" dumt? Hvis en kvinne synes det er behagelig, og partneren synes det er sexy, og hun hverken har sopproblemer eller noe annet tull forbundet med det? Kom med én eneste intelligent begrunnelse for at det da er "dumt". Selvfølgelig kan du ikke det, og bør la være å svare. "............................................" 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg fikk se :-) ".................................." Heldiggrisen! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.