Gå til innhold

Brasiliansk voksing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aha, så du undervurderer alle kvinner. Hvorfor er dette "fenomenet" dumt? Hvis en kvinne synes det er behagelig, og partneren synes det er sexy, og hun hverken har sopproblemer eller noe annet tull forbundet med det? Kom med én eneste intelligent begrunnelse for at det da er "dumt". Selvfølgelig kan du ikke det, og bør la være å svare.

"............................................"

*signerer*

Skrevet

Aha, så du undervurderer alle kvinner. Hvorfor er dette "fenomenet" dumt? Hvis en kvinne synes det er behagelig, og partneren synes det er sexy, og hun hverken har sopproblemer eller noe annet tull forbundet med det? Kom med én eneste intelligent begrunnelse for at det da er "dumt". Selvfølgelig kan du ikke det, og bør la være å svare.

"............................................"

Jeg har sagt det som jeg ønsker å si om saken, så jeg har overhodet ikke tenkt å gjenta meg selv.

Skrevet

Jeg har sagt det som jeg ønsker å si om saken, så jeg har overhodet ikke tenkt å gjenta meg selv.

Heh-heh...du har ikke gjort annet enn å komme med en barnslig generalisering som sannsynligvis er basert på både lite kunnskap og liten eller ingen erfaring. Hvis du presenterer en personlig mening på en litt mer intelligent måte, så vil du kanskje bli tatt seriøst.

"..........................................."

Skrevet

Heh-heh...du har ikke gjort annet enn å komme med en barnslig generalisering som sannsynligvis er basert på både lite kunnskap og liten eller ingen erfaring. Hvis du presenterer en personlig mening på en litt mer intelligent måte, så vil du kanskje bli tatt seriøst.

At du gidder.

...og du skal prate om intelligens?? *måper*

Skrevet

At du gidder.

...og du skal prate om intelligens?? *måper*

Javisst gidder jeg :-)

Tja...man kan jo spørre om hvorfor _du_ gidder å komme med en uintelligent uttalelse av det slaget, når du ikke har et eneste intelligent argument for å støtte det. Og ja - det er en helt gyldig ting å sette spørsmål ved din intelligens ut i fra det, så selvfølgelig kan både jeg og andre "snakke om det".

Men nå må du holde hva du lover. Du skulle ikke gjenta deg, sa du. Jeg regner med at det også inkluderer å ikke bevise med ytterligere utsagn at det er relevant å sette spørsmålstegn ved intelligensen din?

".........................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

Duh! Jeg tar ikke beina på nakken når jeg møter pågående kvinnfolk, altså! :-)

He he..jeg gjør det når jeg møter på pågående eldre menn ;)

Skrevet

Javisst gidder jeg :-)

Tja...man kan jo spørre om hvorfor _du_ gidder å komme med en uintelligent uttalelse av det slaget, når du ikke har et eneste intelligent argument for å støtte det. Og ja - det er en helt gyldig ting å sette spørsmål ved din intelligens ut i fra det, så selvfølgelig kan både jeg og andre "snakke om det".

Men nå må du holde hva du lover. Du skulle ikke gjenta deg, sa du. Jeg regner med at det også inkluderer å ikke bevise med ytterligere utsagn at det er relevant å sette spørsmålstegn ved intelligensen din?

".........................................."

Jeg gjentar meg når formålet med det er riktig: At du gidder...

Jeg setter på repeatknappen....og ignorèrknappen. Bli voksen, din kranglepave.

Skrevet

Jeg gjentar meg når formålet med det er riktig: At du gidder...

Jeg setter på repeatknappen....og ignorèrknappen. Bli voksen, din kranglepave.

Som sagt: Du har ikke kommet med én eneste intelligent ytring, så det er selvsagt smartest av deg å holde kjeft. Å sette på repeat-knappen bekrefter bare min påstand. De andre barnslige uttalelsene dine ignorerer jeg selvsagt.

"............................................."

Skrevet

Som sagt: Du har ikke kommet med én eneste intelligent ytring, så det er selvsagt smartest av deg å holde kjeft. Å sette på repeat-knappen bekrefter bare min påstand. De andre barnslige uttalelsene dine ignorerer jeg selvsagt.

"............................................."

Her ser vi eksempel på en klovn. Men en annen type klovn enn den vi vanligvis ser på sirkus. Denne er fullstendig humørløs, sint som ei fele, og bærer utrolig mye agg til verden rundt seg.

Men lykke til ønskes deg, og jeg kan forsikre deg at vi ler like godt av deg når du dummer deg ut, som vi gjør av en sirkusklovn. Forskjellen er at de ekte klovnene dummer seg ut bevisst. Det gjør nok ikke du.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

gjør ikke det sinnsykt vondt da?

Uff, det hørtes grusomt ut! Det gjør ikke _jeg_ frivillig i hvert fall...

Skrevet

Her ser vi eksempel på en klovn. Men en annen type klovn enn den vi vanligvis ser på sirkus. Denne er fullstendig humørløs, sint som ei fele, og bærer utrolig mye agg til verden rundt seg.

Men lykke til ønskes deg, og jeg kan forsikre deg at vi ler like godt av deg når du dummer deg ut, som vi gjør av en sirkusklovn. Forskjellen er at de ekte klovnene dummer seg ut bevisst. Det gjør nok ikke du.

Det er deg vi ler av, mr. percento, ikke Prozak.

Skrevet

Det er deg vi ler av, mr. percento, ikke Prozak.

Hvis det er godt for deg å få sagt det, så byr jeg gjerne på det.:-)

Skrevet

Jeg er da ikke sint - det sier jo litt om deg når du må begynne å forsøke deg på den typen hersketeknikk. Du fremstår som en fjott, og det er ingenting du kan si her som endrer på det. Kan du ikke gjøre som du lovte, å holde kjeft? Dette er poengløst.

Skrevet

Jeg er da ikke sint - det sier jo litt om deg når du må begynne å forsøke deg på den typen hersketeknikk. Du fremstår som en fjott, og det er ingenting du kan si her som endrer på det. Kan du ikke gjøre som du lovte, å holde kjeft? Dette er poengløst.

Dette er et punktum: .

Tipper at du til og med "besvarer" punktumet for å få siste ordet. Jeg tror ikke du klarer å la være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...