Gjest fhhgthghkc Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 De siste par gangene jeg har hatt sex med mannen min har de innerste kjønnsleppene mine hovnet mye opp og jeg har blitt ganske sår en stund etter....Også ganske tørr i skjeden, til en stor forandring. 0 Siter
Gjest preventa Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hva slags prevensjon bruker dere? 0 Siter
Gjest p0lly Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 hotlips kaller jeg det ;D Jeg er sjeldent plaget med det med når det skjer føles det ut som om det banker i dem og de er ømme og store. Tror det kan ha med at det ikke er nok fuktighet i skjeden når dere har sex. Glidemiddel er kanskje bra å prøve? 0 Siter
amber sun Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Prøv om det blir bedre hvis dere bruker glidemiddel, siden du sier du føler det er tørt også. Dessuten kan du jo tenke på om det har noe med prevensjonen å gjøre, det med tørrhet altså. 0 Siter
Gjest fhhgthghkc Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 hotlips kaller jeg det ;D Jeg er sjeldent plaget med det med når det skjer føles det ut som om det banker i dem og de er ømme og store. Tror det kan ha med at det ikke er nok fuktighet i skjeden når dere har sex. Glidemiddel er kanskje bra å prøve? Hotlips, ja hehe det hørtes kanskje sannsynlig ut. De blir rimelig store og som ballonger. Sikkert pga tørrhet i skjeden, men da må jeg finne kilden til DET problemet :/ 0 Siter
Gjest fhhgthghkc Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Prøv om det blir bedre hvis dere bruker glidemiddel, siden du sier du føler det er tørt også. Dessuten kan du jo tenke på om det har noe med prevensjonen å gjøre, det med tørrhet altså. Glidemiddel, skal prøve det neste gang hvis jeg får samme problem med tørrhet, takk for tips Bruker p-piller. 0 Siter
Gjest fhhgthghkc Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hva slags prevensjon bruker dere? Jeg bruker p pillen Diane, men han bruker i tillegg kondom dagene før jeg får mensen for da har jeg fælt med utflod som ikke er bra for ham. Har ikke reagert på kondom før. Skiftet over til diane for en måned siden, kanskje tørrheten i skjeden har noe med den å gjøre..hmm 0 Siter
Gjest latexallergi Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg bruker p pillen Diane, men han bruker i tillegg kondom dagene før jeg får mensen for da har jeg fælt med utflod som ikke er bra for ham. Har ikke reagert på kondom før. Skiftet over til diane for en måned siden, kanskje tørrheten i skjeden har noe med den å gjøre..hmm Pass på at du ikke reagerer på latex, det er en allergi som vil utvikle seg med kontakt med lateks, og som kan bli veldig alvorlig. Det finnes lateksfrie kondomer og lateksfire oppvaskhansker osv. Du kan være allergisk for glidemiddelet i kondomene? P-piller kan gi mer tørrhet, i såfall bør dere bruke glidemiddel. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Glidemiddel, skal prøve det neste gang hvis jeg får samme problem med tørrhet, takk for tips Bruker p-piller. Da vil jeg råde deg til å prøve å prøve annen prevensjon dersom tørrheten fortsetter. Jeg brukte p-piller i mange år, og dette var en av bivirkningene som etterhvert kom. Ganske så kjipt. Men - da jeg sluttet med dem ordnet ting seg ganske så raskt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.