Gå til innhold

Sår og opphoven av sex, jeg vet..misplassert innlegg, men..

Anbefalte innlegg

Gjest fhhgthghkc
Skrevet

De siste par gangene jeg har hatt sex med mannen min har de innerste kjønnsleppene mine hovnet mye opp og jeg har blitt ganske sår en stund etter....Også ganske tørr i skjeden, til en stor forandring.

Skrevet

hotlips kaller jeg det ;D Jeg er sjeldent plaget med det med når det skjer føles det ut som om det banker i dem og de er ømme og store. Tror det kan ha med at det ikke er nok fuktighet i skjeden når dere har sex. Glidemiddel er kanskje bra å prøve?

Skrevet

Prøv om det blir bedre hvis dere bruker glidemiddel, siden du sier du føler det er tørt også.

Dessuten kan du jo tenke på om det har noe med prevensjonen å gjøre, det med tørrhet altså.

Gjest fhhgthghkc
Skrevet

hotlips kaller jeg det ;D Jeg er sjeldent plaget med det med når det skjer føles det ut som om det banker i dem og de er ømme og store. Tror det kan ha med at det ikke er nok fuktighet i skjeden når dere har sex. Glidemiddel er kanskje bra å prøve?

Hotlips, ja hehe det hørtes kanskje sannsynlig ut. De blir rimelig store og som ballonger. Sikkert pga tørrhet i skjeden, men da må jeg finne kilden til DET problemet :/

Gjest fhhgthghkc
Skrevet

Prøv om det blir bedre hvis dere bruker glidemiddel, siden du sier du føler det er tørt også.

Dessuten kan du jo tenke på om det har noe med prevensjonen å gjøre, det med tørrhet altså.

Glidemiddel, skal prøve det neste gang hvis jeg får samme problem med tørrhet, takk for tips :)

Bruker p-piller.

Gjest fhhgthghkc
Skrevet

Hva slags prevensjon bruker dere?

Jeg bruker p pillen Diane, men han bruker i tillegg kondom dagene før jeg får mensen for da har jeg fælt med utflod som ikke er bra for ham.

Har ikke reagert på kondom før. Skiftet over til diane for en måned siden, kanskje tørrheten i skjeden har noe med den å gjøre..hmm

Gjest latexallergi
Skrevet

Jeg bruker p pillen Diane, men han bruker i tillegg kondom dagene før jeg får mensen for da har jeg fælt med utflod som ikke er bra for ham.

Har ikke reagert på kondom før. Skiftet over til diane for en måned siden, kanskje tørrheten i skjeden har noe med den å gjøre..hmm

Pass på at du ikke reagerer på latex, det er en allergi som vil utvikle seg med kontakt med lateks, og som kan bli veldig alvorlig. Det finnes lateksfrie kondomer og lateksfire oppvaskhansker osv.

Du kan være allergisk for glidemiddelet i kondomene?

P-piller kan gi mer tørrhet, i såfall bør dere bruke glidemiddel.

Skrevet

Glidemiddel, skal prøve det neste gang hvis jeg får samme problem med tørrhet, takk for tips :)

Bruker p-piller.

Da vil jeg råde deg til å prøve å prøve annen prevensjon dersom tørrheten fortsetter.

Jeg brukte p-piller i mange år, og dette var en av bivirkningene som etterhvert kom. :( Ganske så kjipt.

Men - da jeg sluttet med dem ordnet ting seg ganske så raskt! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...