Gå til innhold

Korsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter et sted, gjerne på nett hvor jeg kan få tak i korsett. Jeg _må_ inn i en kjole, men siden jeg hadde den som 20 åring er den blitt bittelitt trang, så jeg tror det hadde gjort seg med korsett under.

Anyone?

Skrevet

www.vollerscorsets.co.uk

WoW!!!

Tusen takk!! Dette har jeg leita etter :)

lalala1365380457
Skrevet

et tips; spis vannlatende tabletter før anledningen =) man vil bestandig ha en del vann i kroppen, og å fjerne mye av dette er en kjekk og enkel måte å komme inn i f.eks. en kjole til en spesiell anleding ;)

Skrevet

et tips; spis vannlatende tabletter før anledningen =) man vil bestandig ha en del vann i kroppen, og å fjerne mye av dette er en kjekk og enkel måte å komme inn i f.eks. en kjole til en spesiell anleding ;)

Thanx! Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke har kommet på det selv, det sier seg jo egentlig selv. Jeg er bare ikke så smart at jeg kom på det selv. ;)

lalala1365380457
Skrevet

Thanx! Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke har kommet på det selv, det sier seg jo egentlig selv. Jeg er bare ikke så smart at jeg kom på det selv. ;)

hehe, det er ikke så lett å komme på..er nesten bombesikker på at jeg ikke kommer til å tenke på det om jeg har behov for å komme inn i en trang kjole ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...