Velouria Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg er på jakt etter et sted, gjerne på nett hvor jeg kan få tak i korsett. Jeg _må_ inn i en kjole, men siden jeg hadde den som 20 åring er den blitt bittelitt trang, så jeg tror det hadde gjort seg med korsett under. Anyone? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 www.vollerscorsets.co.uk 0 Siter
Gjest korsettoman Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Erotikk butikker har ordentlige. Orion feks. 0 Siter
Gjest DoB Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 www.vollerscorsets.co.uk WoW!!! Tusen takk!! Dette har jeg leita etter 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 et tips; spis vannlatende tabletter før anledningen =) man vil bestandig ha en del vann i kroppen, og å fjerne mye av dette er en kjekk og enkel måte å komme inn i f.eks. en kjole til en spesiell anleding 0 Siter
Velouria Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 et tips; spis vannlatende tabletter før anledningen =) man vil bestandig ha en del vann i kroppen, og å fjerne mye av dette er en kjekk og enkel måte å komme inn i f.eks. en kjole til en spesiell anleding Thanx! Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke har kommet på det selv, det sier seg jo egentlig selv. Jeg er bare ikke så smart at jeg kom på det selv. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Thanx! Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke har kommet på det selv, det sier seg jo egentlig selv. Jeg er bare ikke så smart at jeg kom på det selv. hehe, det er ikke så lett å komme på..er nesten bombesikker på at jeg ikke kommer til å tenke på det om jeg har behov for å komme inn i en trang kjole 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.